Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-01, 21:13
Avstängd
När börjar detta igen? Inte denna vecka iallafall!
Citera
2024-09-02, 18:07
Medlem
Nu har Filip lagt ut på insta att de vill ha publik. Verkar som inspelningar fortsätter men kanske The Floor tar plats denna höst.
Citera
2024-09-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Jag gillar henne Mysig och härlig tös alltid klädd i svart
Jag har svårt för henne. Känns väldigt ”p3-feminist”.
Inte helt otippat att hon är klädd i svart. Det finns ju en anledning att man gör det..
Citera
2024-09-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
När börjar detta igen? Inte denna vecka iallafall!

Tidigare inlägg i tråden påstår i februari
Citera
2024-09-02, 21:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Tidigare inlägg i tråden påstår i februari
Börjar alla mot alla igen i februari? Inget nu i höst alltså!
Citera
2024-09-04, 08:59
Medlem
peterZiipens avatar
Tolkar Wikingssons inlägg som att den kommande säsongen blir den sista:
Ja, det har sannerligen varit ett av de stora glädjeämnena med ”Alla mot Alla”, att läsa era fenomenala förslag till Idiotfrågor. Älskar er påhittighet. Nu gör vi det EN SISTA GÅNG: den bästa frågan vinner en Swish på 1500:- från mig. Tidigare vinnare att inspireras av: ”Kan humrar dö en naturlig död?” ”På så såna där gamla cyklar, var det fram- eller bakhjulet som var stort?” ”Vilket håll hade Hitler benan åt?” Var så goda skriv nåt NU! Älskar er!
Citera
2024-09-04, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ja, det har sannerligen varit ett av de stora glädjeämnena med ”Alla mot Alla”, att läsa era fenomenala förslag till Idiotfrågor. Älskar er påhittighet. Nu gör vi det EN SISTA GÅNG: den bästa frågan vinner en Swish på 1500:- från mig. Tidigare vinnare att inspireras av: ”Kan humrar dö en naturlig död?” ”På så såna där gamla cyklar, var det fram- eller bakhjulet som var stort?” ”Vilket håll hade Hitler benan åt?” Var så goda skriv nåt NU! Älskar er!

Misstänker detta med :/
Citera
2024-09-04, 17:15
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Han var för ett par veckor sedan med i podden TV-fabriken

https://poddtoppen.se/podcast/128960...rik-wikingsson

och antydde då också att den kommande säsongen troligen skulle bli den sista. De hade dock inget nytt format på gång så han var osäker på vad de skulle göra istället om/när de slutade med Alla Mot Alla.

Jag tycker F&Fs utmjölkande av Alla Mot Alla liknar en idrottsman som inte riktigt vet vad de skall hitta på efter karriären och därför håller på lite för länge. Istället för att vara med och slåss om segrar får de under sina sista år vara nöjda med topp 10 placeringar.

Ett naturligt avslut på Alla Mot Alla hade varit den första Allstars säsongen. Nu saknade F&F idéer på vad de skulle göra istället och kunde inte hålla sig ifrån att mjölka ur ett par säsonger till. Det med följd att den sista(?) säsongen troligen kommer att bli en av de sämre i alla fall om man utgår från de deltagare i grupp 1 som hittills har läckt ut.
Citera
2024-09-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Han var för ett par veckor sedan med i podden TV-fabriken

https://poddtoppen.se/podcast/128960...rik-wikingsson

och antydde då också att den kommande säsongen troligen skulle bli den sista. De hade dock inget nytt format på gång så han var osäker på vad de skulle göra istället om/när de slutade med Alla Mot Alla.

Jag tycker F&Fs utmjölkande av Alla Mot Alla liknar en idrottsman som inte riktigt vet vad de skall hitta på efter karriären och därför håller på lite för länge. Istället för att vara med och slåss om segrar får de under sina sista år vara nöjda med topp 10 placeringar.

Ett naturligt avslut på Alla Mot Alla hade varit den första Allstars säsongen. Nu saknade F&F idéer på vad de skulle göra istället och kunde inte hålla sig ifrån att mjölka ur ett par säsonger till. Det med följd att den sista(?) säsongen troligen kommer att bli en av de sämre i alla fall om man utgår från de deltagare i grupp 1 som hittills har läckt ut.
äsch, jag tycker fortfarande att serien är väldigt rolig och hade gärna sett mer. Precis som På Spåret är en långkörare så hade detta gärna fått bli en också, även om det bara innebar en säsong per år.
Citera
2024-09-20, 17:56
Filip och Fredriks ”Alla mot alla” saknas i höstens tv-tablå.

Förändringar på Kanal 5 har gett den nya säsongen en försenad premiär.

– Inspelningarna av den efterlängtade tillika tolfte säsongen av ”Alla mot alla” är i full gång, säger Axel Eriksson på Warner bros. discovery.

https://www.expressen.se/noje/alla-m...t-anledningen/
Citera
2024-09-21, 17:05
Medlem
upplaenningens avatar
Underbara nyheter. Vill dom inte producera program som en gång i tiden kan dessa två stollar lägga ner helt.
Citera
2024-09-22, 21:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttlukten
Jag har svårt för henne. Känns väldigt ”p3-feminist”.
Inte helt otippat att hon är klädd i svart. Det finns ju en anledning att man gör det..
Berätta mer....

Rött lättstift brukar betyda feminist nämligen, svart brukar vara emo & goth?

Det finns en slutgiltig lösning på F&F problemet, att dom återupptar en ny säsong av Hissen, La Bamba & Lite Sällskap istället för Alla mot alla
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-22 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in