Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Yup, Knyckares eftermäle är hennes skratt och att hon konstant stirrade rakt in i kameran.

Håller helt klart med om Tornving. Råder ingen tvekan om att han är vassare överlag. Jennifer K kom nog på tal för att han hade henne färskare i minnet, var ett tag sedan Torving var med. Tyckte även att Betnér och Messiah var snäppet bättre än förväntat.
Ja, Betnér och Messiah överraskade också positivt. Betnér visade också en annan sida än den han har på scen. Man hade faktiskt kunna gå och ta en öl med honom privat.
Citera
2024-10-13, 22:38
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Några fler deltagare som har läckt. Brandao, Lina Thomsgård och Caroline Ringskog.

Tyvärr har jag själv inte kunnat åkt till Sverige i höst och kollat in inspelningarna men jag har bekanta som varit där:
Olof Lundh/Gusten Dahlin
Alex Schulman/Tobias Wallin
Henry Bronett/Jan Josefsson
Claes Malmberg/Nicolas Malmberg
Jenny Strömstedt och någon som heter Ebba
Christoffer Garplind/Linnea Wikblad
Johanna Ojala/Jonas Eriksson
Jerka Johansson/Tom Sjöstedt
Ina Lundström/okänd kvinna, troligen hennes mamma
Mia Parnevik/Edward Blom
Ola Söderholm är med också med okänd partner.
Citera
2024-10-13, 23:11
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Tyvärr har jag själv inte kunnat åkt till Sverige i höst och kollat in inspelningarna men jag har bekanta som varit där:
Spännande, spännande! Kul att
Senast redigerad av peterZiipen 2024-10-13 kl. 23:30.
Citera
2024-10-13, 23:22
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tolkar Wikingssons inlägg som att den kommande säsongen blir den sista:
Ja, det har sannerligen varit ett av de stora glädjeämnena med ”Alla mot Alla”, att läsa era fenomenala förslag till Idiotfrågor. Älskar er påhittighet. Nu gör vi det EN SISTA GÅNG: den bästa frågan vinner en Swish på 1500:- från mig. Tidigare vinnare att inspireras av: ”Kan humrar dö en naturlig död?” ”På så såna där gamla cyklar, var det fram- eller bakhjulet som var stort?” ”Vilket håll hade Hitler benan åt?” Var så goda skriv nåt NU! Älskar er!

Enligt vad jag fått till mig ska Filip visst ha antytt under någon inspelning nu under hösten att de kommer köra någon sorts "best of" nästa år men att det inte skulle bli lika omfattande som nu. Där de skulle ha åtta lag och sedan bara köra kvartsfinaler, semi och final. Kan dock ha misstolkats av min vän men Filip sade något i stil med att: "Det är ju ett lagen som skulle platsa i best of när vi bara kör kvartar och framåt."
Citera
2024-10-18, 23:09
Medlem
peterZiipens avatar
Alex Schulman berättade i sin podd om ytterligare en deltagare:
Citera
2024-10-19, 02:45
Medlem
FuckSwedens avatar
Vad är grejen med att Tom och Jerka alltid får köra tillsammans?
Citera
2024-10-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
De är de moderna Janne och Cecilia, ett par Filip kan driva med så publiken skrattar.
Citera
2024-10-19, 17:55
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
De har någon sorts härlig antikemi där 1+1 inte blir 2 utan snarare 1.5. Där vissa lag är duktiga på att hjälpa varandra och lita på den andras svar om en av lagmedemmarna är osäker har Tom och Jerka snarare en tendens att förvilla varandra där den andra kan få den första osäker trots att den från början var 95% säker. Det utnyttjas ju också av F&F som gör allt för att pika Jerka och spä på denna osäkerhet. Detta leder till många dråpliga TV-mässiga situationer särskilt på Idiotfrågan där Tom och Jerka ibland har givit totalt galna svar på till synes triviala frågor.
Citera
Igår, 22:34
Medlem
Henrik Brandão Jönsson klar för nästa säsong! Kul
Citera
Igår, 23:25
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Henrik Brandão Jönsson klar för nästa säsong! Kul

Bildar han lag med Martin Timell?