2019-04-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag förstår att du är en statistikbög av rang. Oavsett vad politiskt vinklade studier kommer fram till så är ungdomsbrottsligheten större och grövre idag. Eller ska jag skriva som det är - invandrarbrottsligheten är större och grövre idag.

Skygglappar vill inte inse detta. De menar att detta är ett bus-streck som pågått sedan generationer tillbaka.
Citera
2019-04-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Är ni födda på 2000-talet eller? Tror ni jävla mongon helt seriöst att ungdomsgäng inte existerade innan invandringen?

Jag tror de flesta menar att problematiken aldrig varit så stor som den är nu. Gäng har alltid funnits.
Citera
2019-04-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja det såg likadant ut för 20 år sedan din idiot, invandrarna gjorde precis samma sak för 20 år sedan ditt stolpskott, är du medveten om att invasionen av Sverige har pågått i 50 års tid?
Idioter som du tror att invandringen började 2015.
Minskad brottslighet? suck din idiot tror du verkligen på det?

Det finns 3 typer av lögner och det är lögner, satans lögner, och statistik.
Med statistik kan du få fram vilka resultat du vill om du på förhand bestämmer vilka resultat du vill ha.

Man får gå tillbaka till 70-80 talet om man ska jämföra med dagens brottslighet som idag helt domineras av kulturberikarna.

På den tiden visste man inte ens vad gruppvåldtäkter var för något eftersom det fenomenet inte ens fanns, sköts det ihjäl människor på gatan varje dag? Nej!

Fanns det ordningsvakter på bibliotek, arbetsförmedling, badanläggningar....osv NEJ
Varför? Det behövdes nämligen inte på den tiden.

På den tiden var skolan ett underbart ställe, jämför det med idag där det begås rån, misshandel, knivhuggningar, mord, våldtäkt av lärare, hot mot lärare och elever, poliser som åker i skytteltrafik till skolor för att hindra gigantiska bråk med flera hundra deltagande.

Så jävla mycket våld och skit som finns i samhället idag fanns inte förr, det började spåra ut i slutet på 80 talet, och all denna kriminalitet idag är det invandrarna som står för typ 90% av all skit.

Människor röstar själva på vad de vill men man ska inte komma och gnälla ifall man själv har röstat för detta satans samhälle vi har idag.
Jag har inte skrivit att jag är för fortsatt invandring men jag pallar inte diskutera med dig.
Citera
2019-04-06, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Jag har inte skrivit att jag är för fortsatt invandring men jag pallar inte diskutera med dig.

Nähä och varför pallar du inte diskutera på ett diskussionsforum för då?
Är det jobbigt att bemöta någon som du inombords ändå tycker har rätt emot dig?
Citera
2019-04-06, 00:39
Bannlyst
Svenskarnas barn blir överkörda.
De har inte en chans mot motståndaren...

Kollapsen pågår i rask takt.
Svensken? Let's dance, bonde söker fru och Robinson....
Mind control -Det sovande folket.
Citera
2019-04-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag förstår att du är en statistikbög av rang. Oavsett vad politiskt vinklade studier kommer fram till så är ungdomsbrottsligheten större och grövre idag. Eller ska jag skriva som det är - invandrarbrottsligheten är större och grövre idag.
Det borde den vara eftersom vi har högre invandring. Jag har fortfarande aldrig påstått att jag är för invandringen. Däremot imponera knappast du och dina likar något mer. Ni kanske inte är kriminella utan sitter hemma istället men ni är inte mindre en jävla varböld i arslet för den sakens skull. Du är liksom inte trevlig om du trodde det och jag gillar inte dig mer för att jag inte vill ha ett överskott av män med hjälp av invandringen. Så länge du är en tölp är du mig lika oönskad. Eller tror du att du har enskild rätt att vara dum i huvudet?
Citera
2019-04-06, 00:56
Medlem
Sådant här skedde ständigt i Malmö redan omkring år 2000.

Men då var det förstås ingen som brydde sig. För det hände inte i Stockholm.

Vad jag kan säga är att det numer är lugnare i Malmö, eftersom svenska ungdomar vet att de inte kan driva omkring hur som helst. Undvika dyra kläder, undvika gå och se "svensk" ut. Blicken ner, billig väska, cykla tills man är vid dörren.

Konstigt att det blir till en så stor grej när det händer i Haninge. Undrar om hans föräldrar kände någon på Aftonbladet?

Kanske är det något positivt i att vi inte är så kaxiga längre? Allt med invandring sägs ju vara bra.

Att bli rånad är en del av livet numer. Hade en kompis som blev rånad två gånger i Malmö (av blattar såklart). Själv klarade jag mig.
Efterhand så accepterar man läget. Det är värst första gången för man tror man är säker. När man väl accepterat att blattar är kriminella så är man snarare glad om man inte blir rånad.

Jag skrev en checklista för 3-4 år sedan här på flashback om hur man ska bära sig åt för att inte bli rånad. Jag blev hånad för det men jag tror att jag inte blir hånad längre.

Var faktiskt ute med min tjej när vi blev stoppade av tre blattar som frågade om vi hade tändare. Vi tänkte nog samma sak: "blir vi rånade nu?". Det finns en process man måste följa och om man har tur klarar man sig och det gick bra.

Själv har jag alltid ett kontokort i plånboken (endast 2000 kr på det kontot) och ett annat kontokort i en innerficka i jackan där jag har mer pengar. Det är helt enkelt en försiktighetsåtgärd man bör iaktta.

Jag kan inte hjälpa att tänka att svenskar måste tuffa till sig lite. Att bli rånad är ju trots allt inte HELA världen. Man får sluta vara så "blond". Sluta köpa jackor för tusentals kronor och ha senaste iPhonen. Kan tycka att killen får skylla sig själv lite.
Citera
2019-04-06, 00:59
Medlem
Oreokalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ja, har väldigt svårt att se att dessa problem ska lösas på demokratisk väg, systemet är "riggat" med media, s.k. mänskliga rättigheter, pacifism osv. Sedan om det blir inbördeskrig, nattväktarstat, ngn slags terrorbalans eller vad återstår att se.
En möjlig "lösning" är ekonomisk kollaps, att Kina tar över och den subversiva dyngan från Hollywood mm med feminism, humanism osv. kastas överbord. Då får alla slåss för sin egen överlevnad alternativt att parasiterna letar efter nytt grönt gräs ngn annanstans.

Tycker egentligen inte att "sann" feminism har med saken att göra, i synnerhet inte då stridshingsten Reinfeldt öppnade för det här. Nåväl, de blekfeta borgarna som i sann idiotanda kommer att fortsätta rösta M eller KD för att de bytt logga förnekar sig inte. Arbetarkommunister är mer invandringsskeptsika än borgarna, borgarna är bara korkade. T o m Göran Persson hade hållt det här landet renare än Alliansen.
Citera
2019-04-06, 01:15
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Vi har fått ett "låt gå"-samhälle som tyvärr varken har vilja eller förmåga att ta tag i varken grövre brottslighet eller som här embryon in till grövre brottslighet. I förlängningen riskerar det att resultera i medborgargarden och liknande. Vilket jag iofs kan förstå, för vad gör människor när inte samhället förmår att skydda sina medborgare mot s.k. "kriminella element". Folk kommer att ta lagen i egna händer när inget annat alternativ finns. Jag kan direkt säga att om det gällt min son hade jag själv tagit itu med de aktuella "elementen". Ingen förnedrar och hotar mina närmaste ostraffat. Möjligen skulle konsekvensen bli att det blev jag som i slutändan blev ställd inför skranket. Jag får i så fall luta mig mot nödrätten. Om inte den anses tillämplig (troligen inte nej) i det aktuella fallet så skulle jag vara beredd att ta mitt straff.
Citera
2019-04-06, 01:17
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmmm.harskarteknik
Varför tror TS att det är nysvenskar som är gm? Finns vittnen?
Läser du artikeln så får du reda på att mamman såg dem springa från platsen, även Niklas vet vilka det är.

Att det handlar om nysvenskar får vi reda på i detta citat
Citat:
De sa att om jag berättade för polisen skulle de döda min familj. Han sa att han visste var min mamma bodde. De frågade också vad min pappa hette och var han bor.
Senast redigerad av Flufffen 2019-04-06 kl. 01:17. Anledning: Stavfel
Citera
2019-04-06, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Det döljs ju alltid av media och det vet du om så varför spelar du korkad för?
Det står som sagt inte men om du fick gissa på ifall det var svenskar eller invandrare som begått detta dåd, vilket skulle du chansa på då?
Att det döljs är inte ett argument för att det är så i det här specifika fallet. Och det är det här specifika fallet vi snackar om. Har du inga faktabaserade belägg förutom "jag tror att det oftast är invandrare som gör sånt här" så är det off-topic.

Vad jag chansar på är irrelevant som sagt, håll dig till faktan som finns. Om faktan du vill ha inte finns så finns det inget du kan göra åt det, att börja snacka invandring är off-topic.
Citera
2019-04-06, 01:34
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Nej, det gör det inte. Sålänge du inte kan visa några konkreta bevis på var gärningsmännen kommer ifrån så ska du hålla käften. Jag minns en rolig tråd där kioskmongon som du pratade om hur uppenbart det var att det var blattar som hade misshandlat en person, och sen kom häktningsframställan fram där alla namn var helsvenska.

Om jag kommer ihåg rätt så var huvudmannen en halvsvensk men vad fan har det med tråden att göra?

Vad har du för konkreta bevis på att gärningsmännen i det här fallet inte är invandrare? Svara på det om du kan eller håll käften själv, kioskmongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in