Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Ja man får hoppas att kärringen ändrar sig efter att hennes son blivit kulturellt berikad, annars förtjänar hon och hennes familj helvetet de får genomgå.
Detta är inledningen mot inbördeskriget, den dagen svenska folket har fått nog och vi inte längre har något att förlora, då börjar det och det kommer bli extremt, jag längtar till den dagen.
Inbördeskrig i Sverige? Nej. Inget inbördeskrig, enbart inbördesförlust. Niklas kommer säkert få något PTSD av detta, man ser det på händerna och jag beklagar detta djupt (helt ärligt! känner med honom men vi får se utvecklingen realistiskt
och inget annat), men jag bor i Malmö och vet inte ens vart detta skedde. Allt som är någonstans i Sverige är någonstans i Sverige.
Kommer brudarna stå i kö för att visa sin solidaritet och hjälpa honom ur situationen, kanske ta hans oskuld, göra honom lycklig igen? Nej. Såklart inte. De kommer såklart bli med barn så småningom, framtidens kommande medborgare, men ensamstående mammor. Med Niklas? Nej såklart inte, utan med muhammads barn, precis som överbankerna och deras lakejer vill. Niklas föräldrar kommer betala, med del av av sin pension (den de skulle haft om inte ökade kostnader funnits). Håll till godo med vad ni röstat för. Glöm
aldrig det.