• 1
  • 2
2019-04-05, 22:56
Medlem
Niklas överfölls och vågar inte synas ute längre. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ga-till-skolan

Han är nu rädd för fortsatt straff från de ungdomsgäng, ja precis, de gäng ni ser utanför era hem, strövandes på gator och torg runt omkring er. Hur kan vi hindra detta? Hur kan vi se till att etniska svenskar slutar isolera sig hemma pga den omfattande rädslan att möta dessa gäng utomhus? I rädslan för att gå ut och vistas bland dessa kriminella invandrargäng? Eller menar ni att dessa gäng innehåller massa Peter och Hugos?

Öppna era ögon och vakna Sverige, sprid detta budskap till alla ni känner. Rädda landet innan det är alldeles för sent, svenska ungdomar och barn ska inte behöva vara rädda i sitt eget land!!!
Senast redigerad av Frestadius 2019-04-05 kl. 22:58.
Citera
2019-04-05, 23:00
Bannlyst
Niklas verkar grym. Grabben har mitt fulla stöd.
Citera
2019-04-05, 23:03
Medlem
LFCYNWAs avatar
https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...l-skolan%C2%A8

Citat:
4-årige Niklas hade bara hundra meter kvar till sitt hem i Haninge. Då blev han attackerad av ett ungdomsgäng och avtvingad sina skor, sin jacka och mobiltelefon.
– Jag vågar inte gå ut längre, säger han.

Gänget tvingade in Niklas i en skogsdunge. Ungefär samtidigt ringde Niklas mamma för att höra var sonen hade tagit vägen. Niklas tog emot samtalet utan att gänget märkte det och mamman kunde följa händelserna genom mobiltelefonen.

– De hotade mig. De sa att om jag berättade för polisen skulle de döda min familj. Han sa att han visste var min mamma bodde. De frågade också vad min pappa hette och var han bor.

– Jag har hört att en av dem brukar ha en kniv, men han drog inte fram den.

Under tiden stölden ägde rum åkte Niklas mamma förtvivlat omkring i området och ropade sonens namn.

En av killarna hotade att döda hela min familj. Och om de kan misshandla andra, kan de misshandla mig. Jag är rädd att gå ut. Det är så förnedrande.

Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ga-till-skolan
Bra.
Citera
2019-04-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killerdick
Det enda som hjälper är att fysiskt skada dessa fega "gäng".
Eller hota deras närstående.
Fast en vanlig skötsam person har så mycket att förlora på att göra det själv.
Det borde startas typ en fond som kan dela ut pengar till den som tar smällen.
Finns nog en del som skulle ställa upp om dom fick betalt.
Spännande att se denna Facebook-insamling.....

Det här är en invandrarrelaterad fråga. När respekten brister inför svensken så växer gängmentaliteten. Man bryter ner individer på det sätt som Niklas nu fått uppleva. Sedan växer territoriet, det finns inga lagar man hindras från att bryta.
Citera
2019-04-05, 23:26
Medlem
salty-sailors avatar
Knappadst nytt beteende, lyckas ett samhälle mota bort dessa horungar så kommer dom tillbaka nästa dag med äldre snubbar. Katerina Janousch har skrivit om flera liknande fall
Citera
2019-04-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Niklas verkar grym. Grabben har mitt fulla stöd.
Ja, väldigt imponerande att ha en liten tanig pojke som vågar uttala sig i media (gärningsmännen vet ju vem han är) och bortser från hot trots att han talar om rädsla han upplever och främst vill ha fast dem. Kurage i den ungen.

Det är inte särskilt allvarligt med ungar som mordhotar offer och familj och får man problem får man ge dem en jävla omgång så att de lär sig om de gör hembesök hos någon de hotat. Dessutom övergrepp i rättssak då.

Men jag läste att brottsligheten bland ungar sjunker och de lät ju faktiskt väldigt kul att höra.
Citera
2019-04-05, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Ja, väldigt imponerande att ha en liten tanig pojke som vågar uttala sig i media (gärningsmännen vet ju vem han är) och bortser från hot trots att han talar om rädsla han upplever och främst vill ha fast dem. Kurage i den ungen.

Verkligen. Och han tycker att det är viktigare att det blir sagt för att andra råkar ut för det. Det är precis så en riktig man ska va.
Citera
2019-04-05, 23:40
Citat:
Ursprungligen postat av Mmmm.harskarteknik
Varför tror TS att det är nysvenskar som är gm? Finns vittnen?

Finns det någon som tror något annat?
Citera
2019-04-05, 23:52
Medlem
morbrostewarts avatar
Busgrabbar, pojkstreck, boys will be boys osv. Anmälningsbenägenheten har ökad (pga rasism), och dessutom är vädret varmt. Inget att diskutera, cirkulera!
Citera
2019-04-05, 23:55
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja man får hoppas att kärringen ändrar sig efter att hennes son blivit kulturellt berikad, annars förtjänar hon och hennes familj helvetet de får genomgå.
Detta är inledningen mot inbördeskriget, den dagen svenska folket har fått nog och vi inte längre har något att förlora, då börjar det och det kommer bli extremt, jag längtar till den dagen.
Inbördeskrig i Sverige? Nej. Inget inbördeskrig, enbart inbördesförlust. Niklas kommer säkert få något PTSD av detta, man ser det på händerna och jag beklagar detta djupt (helt ärligt! känner med honom men vi får se utvecklingen realistiskt och inget annat), men jag bor i Malmö och vet inte ens vart detta skedde. Allt som är någonstans i Sverige är någonstans i Sverige.
Kommer brudarna stå i kö för att visa sin solidaritet och hjälpa honom ur situationen, kanske ta hans oskuld, göra honom lycklig igen? Nej. Såklart inte. De kommer såklart bli med barn så småningom, framtidens kommande medborgare, men ensamstående mammor. Med Niklas? Nej såklart inte, utan med muhammads barn, precis som överbankerna och deras lakejer vill. Niklas föräldrar kommer betala, med del av av sin pension (den de skulle haft om inte ökade kostnader funnits). Håll till godo med vad ni röstat för. Glöm aldrig det.
Citera
2019-04-06, 00:00
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Knappadst nytt beteende, lyckas ett samhälle mota bort dessa horungar så kommer dom tillbaka nästa dag med äldre snubbar. Katerina Janousch har skrivit om flera liknande fall
Jag skulle vilja säga att det är pretty fucking nytt då det inte hänt med denna intensitet sedan 2015 - förut!
Citera
2019-04-06, 00:00
Medlem
Läste i Expressen (tror jag) att han hade en juggepappa.
Kan det handla om "grupperingar från det forna jugoslavien" som hotar o trakkasserar varandra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in