Citat:
Ursprungligen postat av
Urbaneears
Tack. Vi har pratat. Och kommer ingenstans. Det är hans nivå av passivitet. När något är jobbigt går han o lägger sig. Jag sitter uppe o surar. Dagen efter låtsas han som ingenting och jag försöker köra hans spår fast jag fortfarande är irriterad. Det har alltid varit såhär, bara att jag börjat reagera på det mer och mer. Jag VILL vara pirrigt kär hela livet. Jag vet inte om han bryr sig. Men tack för ett moger inlägg, verkligen. Jag ska försöka fortsätta vår diskussion och se om vi kan ta oss någonstans.
Ni har varit ihop i 5 år. Så helt nykärsknarkare är du inte. Då hade du aldrig fixat 5 år till att börja med.
Okej han går och lägger sig. upplever att du bara är på dåligt humör och skäller antar jag.
Sätt honom ner och säg att han inte får lämna före ni pratat klart. Gör det vid ett tillfälle då du inte är arg. Ni behöver prata på riktigt. Då ni inte är arga. Ni ska tillsammans hitta en lösning, inte fortsätta bråka är tanken.
Det ska nog lösa sig, 5 årskris antagligen. Om ni inte lyckas lösa det så överlever ni båda. Det är Sverige 2019 där ute. Det är lugnt! Lycka till!