2019-08-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
FR24 ser inte registreringen på planet, går alltså inte att spåra historiken. Förefaller en smula överdrivet hemlighetsfullt av "researrangören"

Det är ett charterplan. Eller jämför det med en taxi. Man ringer, beställer, flyger, betalar. Historiken är ganska ointressant.
Citera
2019-08-02, 21:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Ibland kan man inte lämna ut sina källor. Om du kollar tiderna tidigare i tråden så skrev jag Los Angeles precis efter att planet lyft och flög söderut. Efter det har planet svängt upp mot USA. Nu är planet på väg enligt den flight plan jag presenterat tidigare i tråden. Så 2 av 2 rätt. Nu är det upp till dig att tro på mig eller inte.
Jag betvivlar inte att det är på väg till USA men lite nyfiken får man väl vara
Du kanske kan säga när och varifrån det flög till Arlanda?
Citera
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert-Sandin
Letar i tråden efter uppgifter på Målsägande och hans vittne som var med vid händelsen.
Fanns det inte uppgifter på deras bakgrund som kriminella på denna korta tid i Sverige?
Satt inte vittnet häktad för en stöld och fick flyttas från häktet till förhöret?
Några resor i kurran har jag för mig!

Målsägaren är ju fri att gå givetvis för han var ju inte anklagad för något. Den här gången. Dock har han domar på sig för misshandel, stöld och narkotikabrott. Han har hunnit en del på 4 och ett halvt år här. Hans kompis 20-åringen han hade lyckats hamna i häktet för något brott begånget efter den här misshandeln så han blev hämtad från häktet för att vittna.
Citera
Medlem
Vasilevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Varför låter man då rappnegern åka tillbaka till USA nu? Vad händer vid fällande dom tex? Skall straffet avtjänas i staterna då eller måste rappnegern återigen utlämnas? Och USA lämnar väl aldrig ut sina egna, det strider väl mot konstitutionen.

Det är en annan fråga.
Citera
2019-08-02, 21:46
Citat:
Betyder ju inte att det ska direkt till Los Angeles, eller hur? Narcissisten i Washington kanske vill ha honom dit för ett mediaevent

Spelning i Kanada imorgon. inte inställt
Citera
Medlem
Citat:
Varför låter man då rappnegern åka tillbaka till USA nu? Vad händer vid fällande dom tex? Skall straffet avtjänas i staterna eller måste rappnegern återigen utlämnas?

Är hälften av Flashbackarna retard?

Åter igen utlämnas? Han har aldrig utlämnats. Han får ingen straffpåföljd som innebär frihetsberövande. Därmed hävs häktningen. Han får troligen högst en månad vilket de redan suttit av.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, men jag vet inte varifrån det framgår att det ska till Los Angeles? Syns inte på FR24 iaf och dessutom bor väl Rocky i New York?

Han har även adress i Los Angeles. Adress står med i FUP
Citera
Medlem
Citat:
FR24 ser inte registreringen på planet, går alltså inte att spåra historiken. Förefaller en smula överdrivet hemlighetsfullt av "researrangören"

Låter som en extraordinary rendition kärra. Kanske varit i Sverige förut.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Varför låter man då rappnegern åka tillbaka till USA nu? Vad händer vid fällande dom tex? Skall straffet avtjänas i staterna då eller måste rappnegern återigen utlämnas? Och USA lämnar väl aldrig ut sina egna, det strider väl mot konstitutionen.

Därför att dom inte kommer döma honom till mer tid i fängelse än det han redan suttit i häkte. Om han blir dömd dvs.
Citera
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
De bidrog just till att städa upp skräpet, Rocky borde få medalj för det.
De ÄR skräpet. Det handlar bokstavligt talat om ett utländskt negergäng som kom hit och slog ned någon. Att denne någon inte heller hör hemma här hör inte hit - lagen är lagen.
Citera
Medlem
dandylines avatar
Citat:

De släpptes då straffet antingen kommer att resultera i 1 månads fängelse, vilket redan är avtjänat. Alternativt villkorlig dom.

Så de kommer att få domen på mailen och behöver aldrig mer återvända till Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Förmodligen moderskänslor. En litet tanig pojke, som inte klarar av knyta skosnörena själv och som blir glad när man tycker synd om honom. Det väcker moderskänslor hos de flesta äldre damer.

Jag är en äldre dam och får inga moderskänslor alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in