2019-08-02, 21:46
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kommer du nu igen, här sitter vi och firar och kollar hur ASAPs flight lämnar Sverige

Ja du, säg den frid som varar för evigt
Citera
2019-08-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Sverige har aktivt påverkat när det gäller Annika Östberg och journalisterna i Etiopien.

Annika Östberg hade fortfarande suttit i amerikanskt fängelse om inte Reinfeldt varit där och påverkat. Hon fälldes för dubbelmord, där det ena offret dessutom var polis.
Men hon mördade ingen.
Citera
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Förmodligen moderskänslor. En litet tanig pojke, som inte klarar av knyta skosnörena själv och som blir glad när man tycker synd om honom. Det väcker moderskänslor hos de flesta äldre damer.

Men han vet nog hur man hugger med kniven
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag betvivlar inte att det är på väg till USA men lite nyfiken får man väl vara
Du kanske kan säga när och varifrån det flög till Arlanda?

Som jag skrev tidigare i tråden som kom det upp till Arlanda ca 4 timmar innan det lyfte. Minns inte flygplatsen men har för mig det var nånstans i Schweiz. Det är ett Schweiziskt charterbolag.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag betvivlar inte att det är på väg till USA men lite nyfiken får man väl vara
Du kanske kan säga när och varifrån det flög till Arlanda?

~4 timmar sedan flögs det planet in till Arlanda. Om jag förstod rätt. Varifrån vet jag inte.

Är nyfiken på om Rocky anlände till Sverige i det planet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Så man måste inte ha pass om man flyger privatjet?
Ibra och du spelar på en helt egen nivå... Kämpa..! 👍
Citera
2019-08-02, 21:48
Medlem
JustZlatans avatar
ASAP kommer dissa Sverige i många framtida låtar. Det kan man vara säker på.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dandyline
De släpptes då straffet antingen kommer att resultera i 1 månads fängelse, vilket redan är avtjänat. Alternativt villkorlig dom.

Så de kommer att få domen på mailen och behöver aldrig mer återvända till Sverige.

Vilket slöseri med tid från åklagarens sida... fy fan...
Citera
Medlem
Migsvetsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Inte bara hotat. Han har skurit, ända ner till benet och med en sådan kraft så att fragment lossnade från benet.

Vart kan man läsa om detta ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Spelning i Kanada imorgon. inte inställt
Har svårt att se att han skulle ställa in den. Han kommer få sitt livs mottagande.
Citera
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migsvetsarn
Vart kan man läsa om detta ? Och affens föredömliga beteende?
(FB) Afghanerna som ofredade ASAP Rocky - Mustafa Jafaris brott & islamistsympatisör?
Citera
2019-08-02, 21:49
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag tror att åklagare #2 Fredrik Karlsson unnar sig ett extra glas skumpa i Prideparken i kväll och tackar sin lycklig stjärna för att ha slapp ta detta ärende till domstolen.

Personligen tror jag han insåg att det inte var framkomligt och klev av men andra krafter skulle bara driva detta hela vägen när beslutet att häkta väl var fattat.

/Provokatör

Det är sannerligen inte lätt i ett fall med en (egentligen 2, den andre livsstilskriminelle afghanen inräknad) så pass ”klandervärd” målsägande ;-) Fullständigt depraverad individ: drogmissbruk, knivar, våld, rån etc, på de 4 år han befunnit sig i landet. Får hoppas att den lille skiten efter detta inte känner sig fredad nånstans. Hans fula nuna har ju synts i såväl svensk, dansk, brittisk som amerikansk media. Får hoppas han drar hem till (o)trygga Iran och festar vidare med sin familj, och att han stannar där. Tror inte alls att det finns nåt överhängande hot i hans ”semesterland”. Han har kostat landet och oss skattebetalare tillräckligt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in