• 3
  • 4
2022-09-07, 11:21
Medlem
Dranghoffs avatar
Svenska MacPressen saknas ju enormt, vill minnas att den trycktes i Jönköping? Ingemar Öbergs gedigna genomgångar av shareware läser man ju med behållning än i dag.
Citera
2022-09-08, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dranghoff
Svenska MacPressen saknas ju enormt, vill minnas att den trycktes i Jönköping? Ingemar Öbergs gedigna genomgångar av shareware läser man ju med behållning än i dag.

Håller helt med
Citera
2022-09-09, 07:58
Avstängd
PalmeKillers avatar
Dom bästa tidningar bruka tyskarna producera. Problemet idag är väl det är svårt att ta betalt kvalité artiklar.
Citera
2022-10-06, 19:36
Medlem
Mogaku-sans avatar
Såg nu att det hade kommit ut ett höstnummer av Macformat där bla iPhone 14 och nya Apple Watch serien avhandlades.

Macformat
#383 Autumn 2022

Tog en prenumeration på 3 nummer också av tidningen. Då finns det lite för flickvännen att läsa också då hon pratar engelska. Pressbyrån Macformat
Citera
2023-10-05, 15:50
Medlem
Mogaku-sans avatar
Kan varmt rekommendera Macformat tidningarna. Dom kommer jag fortsätta med ett tag framöver.

Även om tekniken hela tiden går framåt så tycker jag det ändå är intressant att lära mig lite om hur Apples produkter fungerar och vad som kommer ut på marknaden.

Det är lite varierande innehåll i tidningen och det är bra att dom hela tiden tar upp olika saker i dom olika utgåvorna.

Hoppas att det kommer om operativsystemet snart igen. Det höstnumret som finns ute nu täcker iOS 17. Och oktober nummret har en guide om hur man ska tänka inför vilket behov man har.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in