Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-02-18, 12:31
Medlem
Julle128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Kan tänka mig att bra kost, sömn och styrketräning kan kompensera. Men bra att ha en morot också, dvs efter ett par år på meta kanske motivationen finns där.

Tror du det kan fungera? Menar att om testonivån är låg så blir det väl inte bättre med träning? Kan inte speciellt mkt om det men vorre ju riktigt bra om det var så att nivån stiger ned träning.
Citera
2020-02-18, 15:02
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128
Tror du det kan fungera? Menar att om testonivån är låg så blir det väl inte bättre med träning? Kan inte speciellt mkt om det men vorre ju riktigt bra om det var så att nivån stiger ned träning.
Det tror jag. Det finns ett tydligt samband mellan övervikt och lägre testosteron. Sen kan det vara pga av övervikt, snarare än tvärtom. Forska lite på det vettja, jag bara spekulerar.

När jag tränade mycket ökade iaf min libido märkbart.
Citera
2020-02-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128

Jo visst fan höjer du dina testosteron nivåer genom att träna. Finns säkert X antal studier om det.. Personligen vet jag det av erfarenhet och den litar jag på..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in