Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-01-24, 19:51
Medlem
Innerfittefetts avatar
Tjejerna bar sig illa åt på fyllan och vill nu ha sympati.
https://www.expressen.se/kvallsposte...kt-misshandel/
Ska såna här människor få utrymme eller bör de utvisas?
Är det kanske frågan om "slöjryckning"?
Citera
2020-01-24, 19:59
Medlem
Är det egentliga problemet att en av systrarna är en man?
Citera
2020-01-24, 20:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Typiskt. De var fulla men gjorde inget fel. Sedan vad fan "främmande språk". Ordningsvakter och Malmö det var nog tyvärr inte för dom 100% etniskt svenska vakter. Annars kunde de kört med rasistkortet.
Citera
2020-01-24, 20:06
Medlem
TheJackets avatar
Deras historia är rent skitsnack
Citera
2020-01-24, 20:10
Avstängd
31G350125s avatar
Fejk news :

Vakter och poliser drog i väg henne och gjorde henne illa i en arm som hon redan tidigare hade besvär med efter en arbetsskada

Negrer med arbetsskada eller hur..

– Detta är inte en unik situation. Vi människor som inte faller inom normen är trötta på att konstant bli misshandlade och misstänkliggjorda.

Att dom inte faller innanför normen vet vi, dom anser sej frisedel att bete sej som jävla svin och sedan skall vi kollektiv tycka illa polisen efter det här.
Citera
2020-01-24, 20:11
Medlem
S-hund temporärs avatar
"Moriska paviljongen" låter som ett förvar skapt enkom för dem och deras gelikar i väntan på deportation. En Fi-politiker, Camila Hidalgo, hade de med sig också, för säkerhets skull.
– Detta är inte en unik situation. Vi människor som inte faller inom normen är trötta på att konstant bli misshandlade och misstänkliggjorda.
Käft! Håll bara käften. Ni faller mer inom den nuvarande malmöitiska normen än Edvard Persson, och i den mån ni själva inte hör till den nya samhällseliten är ni omhuldade av den på alla sätt och vis. "Konstant bli misshandlade"... Deras insändarskrivande städare till farsa fick säkert stryk i eritreanskt fängelse, men misshandel går inte i arv.

De obstinata fyllkajorna påstår sig förresten ha fått pisk inte bara av OV utan även av polis. Visst sörru, malmöitiska OV och poliser har säkert aldrig sett fulla negresser förut, de reagerade nog med våld p g a fördomar och rädsla för det okända!
Biträdande verksamhetschef [för Moriska Paviljongen] Jóhann Bjarnason bekräftar bråket i lördags. Han kommenterar händelsen i ett mejl till Kvällsposten.

”Efter att ha fått redogörelser från vaktchef och närvarande personal och även pratat med de tre gästerna så förstår vi att det finns olika syn på händelsen. Vad vi har fått höra från vakter och personal så uppstod en konflikt när en av gästerna försökte gå ut med alkohol (vilket är förbjudet på grund av alkoholtillståndet) och blev stoppad av en av vakterna. Situationen ska sedan ha eskalerat och gästerna blev tillsagda att lämna platsen ett flertal gånger. Slutligen blev polis kallad till platsen efter att en av vakterna fick ett slag i ansiktet av en av de tre gästerna.”
Antagligen går det inte till tings, men om det gör det så tippar jag på att ev. inlämnade övervakningsfilmer inte talar till melaninentreprenörernas fördel.
Citera
2020-01-24, 20:16
Medlem
Citat:
Det var första gången Danait besökte Malmö. Vid 02-tiden på natten var sällskapet på väg att gå hem.

– Min syster hade en ciderflaska i handen. Vi var en meter från utgången när en vakt tog tag i flaskan och puttade henne flera gånger, berättar Betlehem Isaak.

– Danait lider av panikångest. Hon klarar inte att okända människor rör vid henne. Jag sa det till vakterna men då flög de på mig också. Fyra på min syster och fyra på mig.
Note to self om man lider av panikångest och inte klarar beröring av okända människor. Gå inte på nattklubb och kröka och framför allt, ställ inte till med dumheter såsom att försöka knalla ut med alkohol i handen.
Citat:
– Vi människor som inte faller inom normen är trötta på att konstant bli misshandlade och misstänkliggjorda, säger Betlehem.
Jag tänker mig att människor i alla olika kulörer och alla 73 sorters olika könsidentiteter blir konstant misshandlade och misstänkliggjorda när de är ute och bär sig illa åt på fyllan. Någon får gärna försöka övertyga mig om att ex vis kritvita unga män blir positivt särbehandlade av dörrvakter i allmänhet jämfört med kolsvarta unga tjejer.
Citat:
När Camila Hidalgo bankade på dörren till klubben blev även hon omilt behandlad
Nähä? Vem kunde ha anat?
Citat:
På måndagskvällen hölls en manifestation på Möllevångstorget under parollen ”Vi har fått nog! Aktion mot polisens/ordningsvakternas övervåld”.
Konstigt att man inte sett eller hört något om den manifestationen. Speciellt med en så slagkraftig och kärnfull paroll.
Citera
2020-01-24, 20:17
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Fejk news :

Vakter och poliser drog i väg henne och gjorde henne illa i en arm som hon redan tidigare hade besvär med efter en arbetsskada

Negrer med arbetsskada eller hur..

Att dom inte faller innanför normen vet vi, dom anser sej frisedel att bete sej som jävla svin och sedan skall vi kollektiv tycka illa polisen efter det här.
Att vara blatte och bråka på krogen är väl knappast normbrytande, snarare tvärtom. Vill de vara riktigt udda, prova att vara trevliga.
Citera
2020-01-24, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Är det egentliga problemet att en av systrarna är en man?

va? menar du rent biologiskt?
Citera
2020-01-24, 20:26
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Citat:
På måndagskvällen hölls en manifestation på Möllevångstorget under parollen ”Vi har fått nog! Aktion mot polisens/ordningsvakternas övervåld”.

Konstigt att man inte sett eller hört något om den manifestationen. Speciellt med en så slagkraftig och kärnfull paroll.

Ha ha, jag missade det där om manifestationen. I måndags, och inte ett enda morgonsoffeframträdande hittills? Och allt som setts i tidningarna är länkad KvP-artikel, där uteställets inställning till saken också redovisades? Alltså tror inte ens journaktivisterna på damerna.
Citera
2020-01-24, 20:38
Medlem
Soda--Pops avatar
Just det här låter som en hint
Citat:
Min syster hade en ciderflaska i handen. Vi var en meter från utgången när en vakt tog tag i flaskan och puttade henne flera gånger, berättar Betlehem Isaak.
Danait lider av panikångest. Hon klarar inte att okända människor rör vid henne. Jag sa det till vakterna men då flög de på mig också. Fyra på min syster och fyra på mig.
Verkar som en indirekt bekännelse från henne att hon egentligen tog första steget till handgemäng. Farlig grej annars, det här med panikångest, och att inte tåla bli vidrörd. Särskilt om man vistas på nattklubb. Klubbens uttalande låter uttömmande
Citat:
Vad vi har fått höra från vakter och personal så uppstod en konflikt när en av gästerna försökte gå ut med alkohol (vilket är förbjudet
Har inte dessa ställen kameror vid ingången ?
Citera
2020-01-24, 20:39
Medlem
MrLevaLivets avatar
Den där situationen har man varit med om många gånger, i fyllan och villan är man på väg ut med en flaska i näven för att ta en cigg, någon vakt ryter till eller stoppar en bryskt...

Vet ni vad jag gjort då, jo sett skamsen ut och bett om ursäkt för min puckade handling, och se på fan det har varit lugnt.

Sedan finns det såklart idiotvakter, själv blivit utslängd när vakt sagt att jag är för full, men knappt påbörjat nattens festande. Men detta case låter som en standardsituation som man behöver hantera på krogen, inte börja hetsa, då är det kört såklart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in