Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 17:42
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Jag var ironisk. Ber om ursäkt, trodde att ironin sken igenom. Synd att inte du Alex tillsammans med Jonte är med mer.
Jag känner jag har ingen lust att medverka i programmet mer,Jonte kommer du få se men han har ej varit med så mycket senaste avsnitten,
Citera
Igår, 19:45
  #1562
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Upptäckte och upptäckte.. det var Filips hemstad och hans produktionsbolag, så det ligger nog närmare att de ville göra en serie om hans systers liv på ett gruppboende än gökarna i Snickeriet.

En köping har i Sverige varit en ort med speciella rättigheter, men som till skillnad från städer inte har haft stadsrättigheter. Köpingarna avskaffades i Sverige genom kommunreformen 1971.

I Estland förekommer begreppet än idag för orter med stadsliknande bebyggelse som inte har status som städer. Filips mamma kommer från Estland.

Så när folk fick höra om Köping så undrade dom vilken Köping? Köping... ja men vilken Köping? Bara Köping. Köping är en jävla byhåla. Med en korvkiosk i centrum. Köpingsborna tyckte inte om den här serien när den kom. Blev "staden" känd för det. Jävla Filip. Efterblivna fanskap. Han vågade inte visa sig i byn på flera månader. Folk stod beredda med högafflarna. I högsta hugg.

Om du inte sett filmen Tårtgeneralen så gör det. Visar vad som hände i Köping. På 80-talet. Köpingsbor är inte riktigt kloka.

Ett exempel Tårtgeneralen - Stockholmare på pizzerian https://www.youtube.com/watch?v=zGvtJlM0Tbw
__________________
Senast redigerad av PingPongZong Igår kl. 19:56.
Citera
Igår, 20:24
  #1563
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kul när Johan gav Bianca en lyckospark där bak. Sen sa Johan, i trailern, rakt i röret. När det sen kom i programmet var det sista bortklippt.

Han sa det i logen när han tog sin shot, innan lyckosparken.
De hade nog fulklippt i trailern. Hade varit jävligt kul annars.
Citera
Igår, 21:08
  #1564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
Han är inte superstjärna han tror själv han är det värsta kändis,Han skryter så mycket han tror på fullaste allvar han är superstjärnan,

Jag var Ironisk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback