2022-12-17, 10:11
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jaha oj.. Visste inte att alla med smak måste tycka som du, ber om ursäkt isåfall. Or not.
Det usla omdömet strikes again.
Citera
2022-12-17, 11:06
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Varför uppehöll han sig vid skolan? För att värva patreon-kunder? Känns som ett rätt stört beteende… alltså psykotiskt, typ
Var syns detta?
Citera
2022-12-17, 11:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Han är väl söndercurlad från födseln och helt övertygad att han inte kan göra något fel öht.

Angående att han köpt övervåningen låter det ju riktigt stört:
VARFÖR I HELVETE VILL HAN INTE FLYTTA HEMIFRÅN? Jag kan inte förstå detta.

På fastighet Torsås 7:53 står bara hans föräldrar som ägare. Så om han "köpt" ovanvåningen så är det inte något som är juridiskt giltigt (såvida det inte är så färskt att det inte hunnit reggats än)
Citera
2022-12-17, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
På fastighet Torsås 7:53 står bara hans föräldrar som ägare. Så om han "köpt" ovanvåningen så är det inte något som är juridiskt giltigt (såvida det inte är så färskt att det inte hunnit reggats än)

Tror ni inte han får bo där gratis iom att han FÖRSÖRJER HANS FÖRÄLDRAR
Citera
2022-12-17, 12:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Tror ni inte han får bo där gratis iom att han FÖRSÖRJER HANS FÖRÄLDRAR
Du tror hans föräldrar är resonliga människor? De utnyttjar honom, kanske inte bara ekonomiskt. Jag tror säkert att det kommer komma ut någon snyfthistoria inom några år där Pontus avslöjar det sjuka skräckväldet han lever under där hemma.
Citera
2022-12-17, 12:20
Medlem
Citat:

Jag läste en artikel om detta, ska försöka att hitta den. Men han har väl betalat sina föräldrar kontant för övervåningen för att han ska kunna bo där i all evighet. Eller ett krav från hans föräldrar så att alla tre kan bo där för alltid?

Eftersom han lider av grav narcissism, och storhetsvansinne, så går han väl stolt omkring bland barnen och förväntar sig att de ska samlas runt honom. "Vet ni vem jag är" samtidigt som han filmar sig själv och lägger upp på TikTok. Jag undrar om någon säger något? Några ilskna kommentarer?

Och hur många miljoner selfies har han tagit, eftersom han anser att han är en kopia av Justin B? Många har skrivit att han är lik "Sune." Och varför är det aldrig någonsin med några kompisar förutom hans föräldrar? Han borde undra varför ingen vill umgås med honom, men i kommentarer kallar han sig själv Kungen. En mycket ensam självutnämnd kung.
Och hans pappa, nu med snagg, ser ut som Onkel Fester i Familjen Addams. Han kan också skrämma barn. En mycket dysfunktionell familj.
Senast redigerad av Akasha1000 2022-12-17 kl. 12:44.
Citera
2022-12-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Var syns detta?

I Chrippas senaste video på YT. Fick nästan lite Lennart Bladh-vibbar. Inte så mycket det påstådda vurmandet för yngre, men mer oförmågan att förstå att man inte är önskad/att folk egentligen bara driver med honom… väldigt märklig historia. Undrar vad Pontus gör om 10 år…
Citera
2022-12-17, 20:33
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

Är väl hans firma som hyr övervåningen som han dessutom bor i, är väl inte helt ok enligt skatteverket eller ??
Citera
2022-12-17, 20:35
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Är väl hans firma som hyr övervåningen som han dessutom bor i, är väl inte helt ok enligt skatteverket eller ??

Ett företag (juridisk person) kan äga en fastighet eller delar av en sådan. Det finns inga hinder för det.
Citera
2022-12-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
All cred åt El-Chili för att Catfisha Pontus men han gjorde en tabbe, han skulle ha inväntat tills att Pontus hade börjat skicka kuk bilder o.s.v. nu kommer han inte falla för fällan liksom för han vet att folk försöker informera vilken äcklig vuxen kille han är.

Har Pontus ens en penis?
Citera
2022-12-18, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Har Pontus ens en penis?

Lagom stor en
Citera
2022-12-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Har Pontus ens en penis?

Det har varit en del kommentarer om detta, även på TikTok. Snygga tonårstjejer hade gjort ett spex med "han har en liten." Bland kommentarer bland barn hade han skrivit att den är 12 cm (ha!) men tog sedan bort detta inlägg.

Jag brukar inte bry mig om penisstorlek, det är privat. Men eftersom han själv anser att han är sexig, så kan jag bara konstatera att på alla bilder med åtsittande kläder så finns inte den allra minsta antydan. Och hans "skägg" var ju bara fjun, så var det manliga sitter begriper jag inte. Han hade filmat när han rakade av fjunen (vem är intresserad av det?) och resultatet blev en pytteliten hög med strån. Och ändå är han 24 år, inte en 14-åring. Trots denna mycket svaga antydan till någon form av manlighet, så är hans sexualdrift mycket stark och verkar styra hela hans tankeverksamhet.

Jag såg en bild från stranden, med en närbild på hans nedre regioner. Och vem som helst kunde se att han stoppat upp med en "jättebanan, en pain riche eller en ihoprullad affisch." Det såg inte naturligt ut, och varför denna bild bland barn? Det har funnits så många bilder med antydan till sex, men jag är numera portad av honom överallt, så jag kan inte skicka några länkar.

Som sagt, det tar emot att komma med sådana här personliga kommentarer. Men eftersom han själv inte följer några regler, och flera sexuella övertramp bland barn, så går jag över gränsen. Det finns en artikel om att han gjort sexuella antydningar vid 12 tillfällen, och det finns garanterat mera. Och på TikTok, inte för så länge sedan, där han började med att halvliggandes jucka. Och sedan hyscha, eftersom detta anses som förbjudet. Var detta verkligen nödvändigt? Det var så omoget och osmakligt.

Och vem har filmat, och tagit dessa bilder? Hans föräldrar?

Men när en tjej, vid lucia-firandet, kommenterade hans beteende så svarade han ju att han inte bryr sig. Läste också en kommentar här på FB, från någon som bor i Ingelstad, och barnen där är uppmanade att inte komma i hans närhet. Varför får han gå lös?
Senast redigerad av Akasha1000 2022-12-18 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in