2023-05-02, 14:41
Medlem
laddkingens avatar
slog mig just att han pratar exakt som niklas jidhe
Citera
2023-05-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
slog mig just att han pratar exakt som niklas jidhe

Han försöker alltid att härma någon, sist var det Paul Breach. Han kan inte göra någonting eget, utan allt är stulet eller kopierat. Vad kan han egentligen? Skryta och skrävla, det är det enda.
Citera
2023-05-03, 00:54
Medlem
Kongruensbojds avatar
Nu har jag sett min första (och sista) Pontusvideo. Det var ren tortyr. Han är ju inte ens bra.

Vilken familj sen. De kan inte ha några vänner eller goda band med släktingar alls.
Citera
2023-05-03, 00:55
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Han försöker alltid att härma någon, sist var det Paul Breach. Han kan inte göra någonting eget, utan allt är stulet eller kopierat. Vad kan han egentligen? Skryta och skrävla, det är det enda.

så är mina antagande rätt som inte sett hans rumble klipp innan men lyckades genomlida 1 minut på fejk youtube kanalen jag citerar under när jag säger att alla dessa challenges och allt han gör bara är bleka kopior på vad andra gjort ? om ja är det snudd på funkofobi att sitta och hata på en handikappad som inte förstår vad han gör men tvingas göra de pga diktator mamman som är hans enda förebild och enda vuxna han någonsin känt

Citat:
Ursprungligen postat av bamse231
Pontus själv, eller någon som låtsas vara honom har skapat en ny kanal och laddat upp flera av hans gamla videos.

In och anmäl

https://www.youtube.com/@Zdressy1/videos
Citera
2023-05-03, 03:35
Medlem
jag klarar inte av att se honom en enda sekund, han är så vidrig.

Är han fortfarande lika liten som för ett år sen typ?
Som en liten flicka på 40kg typ

Kan ingen ge honom anabola
Citera
2023-05-03, 04:13
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greeece
jag klarar inte av att se honom en enda sekund, han är så vidrig.

Är han fortfarande lika liten som för ett år sen typ?
Som en liten flicka på 40kg typ

Kan ingen ge honom anabola

i hans värld är han body builder men i verkligheten klenare byggd än en tjej både nu och för 1 år sen
Citera
2023-05-03, 04:15
Medlem
Citat:
i hans värld är han body builder men i verkligheten klenare byggd än en tjej både nu och för 1 år sen

HAHAHA. fyfan

synd om lilldåren, pinsamt ju. Han kommer aldrig kunna få en kvinna.
Dom är ju starkare än han . LOL, det är sanning ju
Citera
2023-05-03, 04:16
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greeece
HAHAHA. fyfan

synd om lilldåren, pinsamt ju. Han kommer aldrig kunna få en kvinna.
Dom är ju starkare än han . LOL, det är sanning ju

kvinna ? han har haft kvinna sen han föddes ändå tror folk det är en slump han vänder sig till barn
Citera
2023-05-05, 15:28
Medlem
Citat:
kvinna ? han har haft kvinna sen han föddes ändå tror folk det är en slump han vänder sig till barn

😳😳😳
Citera
2023-05-06, 11:10
Medlem
Hur har han tänkt sig framtiden ekonomiskt om han anser att han "inte är gjord för att arbeta. Måste man betala för att leva?" Men han vill väl bara flyta omkring och tjejerna ropar daddy. Men han tror väl att han kan fortsätta att leva på att stå och skrika framför sin mikrofon i pojkrummet. Och flera tusen selfies per dag. Men uppmuntrande kommentarer lyser med sin frånvaro, så att leva på YouTube är nog över. Och normala föräldrar skulle anse att det är dags att flytta hemifrån och försörja sig på egen hand. Men de tror väl också att den självutnämnda kungen kommer att fortsätta att dra in pengar till familjen. Men även Pontus blir äldre, och tonårstjejerna tycker att han är för gammal för att vara intressant.
Citera
2023-05-11, 08:25
Medlem
Jag hänger inte med i svängarna när det gäller den här killen. Hörde för ett tag sedan att alla hans forum har stängts ner och han blivit bannad kors och tvärs. Men när man kollar yt så har han startat upp igen. Hur fan är det ens möjligt? Han är ju som en jävla hydra
Citera
2023-05-15, 15:00
Medlem
Youtubern Pontus Rasmusson har fått nära en halv miljon kronor frysta av Kronofogden efter misstänkt skattefusk.

Skatteverket har utrett hans inkomster och menar att han är skyldig minst 480 000 kronor för inkomst- och mervärdesskatt mellan 2019 och 2021, samt arbetsgivaravgifter för 2021 som inte betalats in.

I ett svar till Kronofogden skriver Youtube-profilen själv att arbetsgivaravgiften inte borde krävas, eftersom han menar att han inte har några anställda.

https://sverigesradio.se/artikel/pon...for-skattefusk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in