2023-04-05, 20:26
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Det hade ju varit kul att se Pontus Rasmusson ligga uppe på Dumpen med tanke på hur han sexualiserat barn och lurat dom på pengar som då föräldrar i slutändan tvingades betala eller bestrida.

Jag är övertygad om att hade Dumpen gillrat en honungsfälla för Pontus så hade han säkert mycket väl trott att det var en riktig flicka som var där för att träffa honom. Istället dyker inte bara Patrik Sjöberg upp utan även polisen för att ställa idioten inför rätta.

vad jag läst i denna tråden har dumpen redan försökt fånga utan lyckas
Citera
2023-04-05, 20:27
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Tack för en förklaring av affiliatesystemet. Aldrig brytt mig om att fördjupa mig i det och nu behöver jag inte göra det heller

vår gode pontus verkar vara helt sonko
Citera
2023-04-05, 22:46
Medlem
börjar pengarna ta slut för Pontus måtro?
Märks hur desperat snubben är för alla tappra försök för tjäna snabba pengar. Vad är nästa grej? Crypto-scam (Pontus-coin)?

snart försvinner väl Teslan också!
Citera
2023-04-17, 00:02
Medlem
Waldorfnisses avatar
Kunde inte hålla mig från att kolla på en av hans senaste videor, den om hur man smugglar in godis på bio.
Har kritiserat Rasmusson på alla tänkbara plan men aldrig för det han faktiskt producerar. Slutsatsen är att det verkligen är smärtsamt jävla uselt, hur fan lyckades denna förvuxna pojke bli så stor från första början?? Är det denna själlösa smörja som går hem hos dagens barn?
Citera
2023-04-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Kunde inte hålla mig från att kolla på en av hans senaste videor, den om hur man smugglar in godis på bio.
Har kritiserat Rasmusson på alla tänkbara plan men aldrig för det han faktiskt producerar. Slutsatsen är att det verkligen är smärtsamt jävla uselt, hur fan lyckades denna förvuxna pojke bli så stor från första början?? Är det denna själlösa smörja som går hem hos dagens barn?

Eftersom Pontus alltid har framställt sig själv som mycket snygg, en tia, och dessutom sexig så har han hjärntvättat barnen med detta. Det är väl därför jag såg en kommentar från en 8-årig kille (med bild och hela sitt namn) som skrev att Pontus är sexig. Och varför har tjejer på 12 år skrivit att de vill rida på honom? Därför att han har skrivit om detta. Men de har väl ingen aning om vad det handlar om. Och så har han skrivit att han som influenser har ett jättestort ansvar. Helt IQ-befriad.
Senast redigerad av Akasha1000 2023-04-17 kl. 16:06.
Citera
2023-04-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoWLB
börjar pengarna ta slut för Pontus måtro?
Märks hur desperat snubben är för alla tappra försök för tjäna snabba pengar. Vad är nästa grej? Crypto-scam (Pontus-coin)?

snart försvinner väl Teslan också!

Ja, det är tydligt att Pontus pengakran i princip upphört i och med Youtube-avstängningen - och att han blir allt mer desperat för att få in några kronor här och där.
Citera
2023-04-21, 02:44
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går det för Pontus nu? Ser att han är tillbaka på youtube. 88 subs och tvåsiffriga visningar.

Har han skaffat sig ett jobb och sålt teslan?

Bor han fortfarande kvar hemma hos morsan?

Är det karman som kommit ikapp honom? Hans följare verkar inte vara särskilt lojala
Citera
2023-04-21, 11:08
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur går det för Pontus nu? Ser att han är tillbaka på youtube. 88 subs och tvåsiffriga visningar.

Nästa vi kan göra är att anmäla honom för Ban evasion eftersom Youtube är strikta med att inte tillåta användare som är bannade att återvända.

Skit ska skit få
Citera
2023-04-21, 12:15
Medlem
Pontus hade skrivit att han skulle se Barbie-filmen eftersom han anser sig vara en kopia av Ken. Vem i hans ålder tittar på detta? Han jämför sig även med Ryan Gosling. Denna mupp har storhetsvansinne, och behöver glasögon. Han är blek, mager, inga muskler och ansiktsform som en skosula. Hur kan han anse sig vara sexig och en tia?
Citera
2023-04-23, 08:30
Medlem
Cupcake86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Pontus hade skrivit att han skulle se Barbie-filmen eftersom han anser sig vara en kopia av Ken. Vem i hans ålder tittar på detta? Han jämför sig även med Ryan Gosling. Denna mupp har storhetsvansinne, och behöver glasögon. Han är blek, mager, inga muskler och ansiktsform som en skosula. Hur kan han anse sig vara sexig och en tia?

Jag har nu följt P.R ett tag på sociala medier då jag finner detta så otroligt märkligt och förvånande, hur man inte visar på någon större insikt eller tar till sig av kritik.
Jag upplever också att Pontus tycker att han är mycket snygg, en mycket bra sångare, mycket originell, och att de flesta i Sverige är avundsjuka på honom (på vad vet jag dock inte, då han är mer ö-känd än känd nu).
Detta baserar jag på de posande selfies med filter han lägger upp, andra bilder/klipp med ibland sexuella anspelningar, captions samt sina covers som han hajpar upp.

Jag tror tyvärr att självinsikten blir helt förvrängd när man är relativt isolerad, och man får kommentarer från främlingar som skriver "du är så snygg" etc. För han får ju dessa kommentarer, och skyltar gärna med dessa till någon selfie.
Jag tror dock att många av dessa inte är menade att vara seriösa, utan många driver och provocerar, men Pontus förstår inte detta. Eller att många är från mycket unga personer, vilket inte på något sätt förbättrar situationen.
Alternativt att han försöker intala och hjärntvätta sig själv, om att han är jättebra och perfekt, för jag tror att han vet sanningen innerst inne.
Citera
2023-04-23, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cupcake86
Jag har nu följt P.R ett tag på sociala medier då jag finner detta så otroligt märkligt och förvånande, hur man inte visar på någon större insikt eller tar till sig av kritik.
Jag upplever också att Pontus tycker att han är mycket snygg, en mycket bra sångare, mycket originell, och att de flesta i Sverige är avundsjuka på honom (på vad vet jag dock inte, då han är mer ö-känd än känd nu).
Detta baserar jag på de posande selfies med filter han lägger upp, andra bilder/klipp med ibland sexuella anspelningar, captions samt sina covers som han hajpar upp.

Jag tror tyvärr att självinsikten blir helt förvrängd när man är relativt isolerad, och man får kommentarer från främlingar som skriver "du är så snygg" etc. För han får ju dessa kommentarer, och skyltar gärna med dessa till någon selfie.
Jag tror dock att många av dessa inte är menade att vara seriösa, utan många driver och provocerar, men Pontus förstår inte detta. Eller att många är från mycket unga personer, vilket inte på något sätt förbättrar situationen.
Alternativt att han försöker intala och hjärntvätta sig själv, om att han är jättebra och perfekt, för jag tror att han vet sanningen innerst inne.

I en video visade han att han lätt skulle kunna komma in på Justin Biebers mobiltelefon genom face ID eftersom "de är så lika." Och han tycker att han är en kopia av Ken i Barbiefilmerna. Och han har en hund, vem visste det? Alla tusentals bilder är på honom själv, så den stackars hunden är nog helt bortglömd i hans självfixerade liv. Men någon gång måste ju pengarna, som han har lurat av barn, ta slut. Men han har ju sagt att han "är inte gjord för att arbeta. Måste man betala för att leva?" Vem ska betala för honom? Socialen? Eller hans föräldrars sjukbidrag? Undrar hur det gick med det efter alla protester. Men nu är de ju aldrig med i hans barnsliga filmer, så något positivt har förhoppningsvis hänt.
Senast redigerad av Akasha1000 2023-04-23 kl. 10:05.
Citera
2023-04-24, 03:51
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
I en video visade han att han lätt skulle kunna komma in på Justin Biebers mobiltelefon genom face ID eftersom "de är så lika." Och han tycker att han är en kopia av Ken i Barbiefilmerna. Och han har en hund, vem visste det? Alla tusentals bilder är på honom själv, så den stackars hunden är nog helt bortglömd i hans självfixerade liv. Men någon gång måste ju pengarna, som han har lurat av barn, ta slut. Men han har ju sagt att han "är inte gjord för att arbeta. Måste man betala för att leva?" Vem ska betala för honom? Socialen? Eller hans föräldrars sjukbidrag? Undrar hur det gick med det efter alla protester. Men nu är de ju aldrig med i hans barnsliga filmer, så något positivt har förhoppningsvis hänt.

Att han ens har mage att jämföra sig med J.B.. Pontus är så sjukt jävla ful och J.B är galet porrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in