Citat:
Ursprungligen postat av
Akasha1000
Pontus hade skrivit att han skulle se Barbie-filmen eftersom han anser sig vara en kopia av Ken. Vem i hans ålder tittar på detta? Han jämför sig även med Ryan Gosling. Denna mupp har storhetsvansinne, och behöver glasögon. Han är blek, mager, inga muskler och ansiktsform som en skosula. Hur kan han anse sig vara sexig och en tia?
Jag har nu följt P.R ett tag på sociala medier då jag finner detta så otroligt märkligt och förvånande, hur man inte visar på någon större insikt eller tar till sig av kritik.
Jag upplever också att Pontus tycker att han är mycket snygg, en mycket bra sångare, mycket originell, och att de flesta i Sverige är avundsjuka på honom (på vad vet jag dock inte, då han är mer ö-känd än känd nu).
Detta baserar jag på de posande selfies med filter han lägger upp, andra bilder/klipp med ibland sexuella anspelningar, captions samt sina covers som han hajpar upp.
Jag tror tyvärr att självinsikten blir helt förvrängd när man är relativt isolerad, och man får kommentarer från främlingar som skriver "du är så snygg" etc. För han får ju dessa kommentarer, och skyltar gärna med dessa till någon selfie.
Jag tror dock att många av dessa inte är menade att vara seriösa, utan många driver och provocerar, men Pontus förstår inte detta. Eller att många är från mycket unga personer, vilket inte på något sätt förbättrar situationen.
Alternativt att han försöker intala och hjärntvätta sig själv, om att han är jättebra och perfekt, för jag tror att han vet sanningen innerst inne.