2023-11-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ytterligare en tramsig prank-video nu på Carinas YT-konto och Rasmus slussas in mer och mer precis som förutspåtts. Cancer-resan alla skulle få följa är inte längre i fokus och syftet med cancervideon är nu fastställt (även om alla visste det från början).

Kommer kanalen även byta namn? Blir inte förvånad om den snart heter "Rasmus & Carina" för att så småningom enbart handla om Rasmus.
Jävlar vilken sjuk familj! Se https://youtu.be/K3R-y8zKsig?t=459 (vid 07:40) jag hade ju blivit väldigt förvånad ifall det är hans störda morsa som klippt in de svarta snubbarna. Så visst är det Pontus patetiska kanal.

Då får väl alla kraftsamla tillsammans och rapportera kanalen samt alla videos när ni har chansen tills de blir permanent bannade.
Citera
2023-11-09, 20:19
Medlem
Om kanalen är registrerad i Carinas namn så finns det inget att göra... Det var Pontus kanal som försvann så han får inte ha en. Tyvärr lägger man bara onödig tid och du ger henne mer visningar och publicitet av att gå in på kanalen och videorna.. Sättet hon redigerar är likvärdigt men det kan vara en redigerare som är anlitad. Hade det inte varit Carina som ägt kanalen hade den varit borta för länge sen... Lite som jag skrev tidigare i tråden... Pontus syns i flertalet videor på andra kanaler - Anjo, Elchilli etc och inget händer med dessa videor/kanaler så lönlöst att försöka.
Citera
2023-11-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlfredirk
Om kanalen är registrerad i Carinas namn så finns det inget att göra... Det var Pontus kanal som försvann så han får inte ha en. Tyvärr lägger man bara onödig tid och du ger henne mer visningar och publicitet av att gå in på kanalen och videorna.. Sättet hon redigerar är likvärdigt men det kan vara en redigerare som är anlitad. Hade det inte varit Carina som ägt kanalen hade den varit borta för länge sen... Lite som jag skrev tidigare i tråden... Pontus syns i flertalet videor på andra kanaler - Anjo, Elchilli etc och inget händer med dessa videor/kanaler så lönlöst att försöka.
Nej omöjligt tror jag inte att det är. De gjorde ett försök med att starta en kanal tidigare via ett bolag de påstod stod för produktionen. Men den rök eftersom de (hela gänget) är med i filmerna. Likadant kommer sluta med denna kanal ifall alla fortsätter att rapportera den.

Du kan ju inte jämföra med Anjo, Elchili med flera som använder klipp på Pontus.....? Det är inte samma sak som att vara aktiv och delta i videor på en kanal.
Citera
2023-11-09, 23:04
Medlem
Hänger med i dina tankegångar men den kanalen blev ju nedstängd direkt men Carinas kanal (som har närmare 200 000 visningar) är inte nedstängd trots att den varit aktiv i över 1 månad? Skulle vara mycket märkligt om YT- teamet inte redan haft dessa videor i deras granskning redan då Cancer klippet spreds enormt. Så den enda som vinner på att folk går in på kanalen för att försöka anmäla - det är Carina. Personligen tror jag att den Challengekanalen som startades blev nedstängd för att videorna som laddades upp där var gamla klipp/videor från Pontus tidigare kanal som då alltså varit uppladdade på en kanal som stängts ner och det går emot YouTube riktlinjer att ladda upp material i efterhand från en kanal som har blivit nedstängd. Att synas på en del av en kanals videor innebär inte att du äger kanalen och den enda som inte får göra det i familjen Rasmusson är ju Pontus då det är han som brutit mot deras riktlinjer. Som sagt påminner om Keemstar som nu är med på en stor kanal som han inte själv äger då han blev "banad" från YT.

Att jag jämförde med deras kanaler(ANJO, Elchilli etc) är för att förtydliga att hans "ansikte" inte har blivit bannat. Det är samma sak som att Pontus kanske i framtiden skaffar en egen familj. Hans fru/flickvän som, säg då kanske är en "youtuber" eller har en kanal och han syns i dessa klipp, så skulle ju inte den kanalen bli nedstängd så länge han inte står som ägare. Så bästa sättet att få kanalen att "självdö" är att inte sprida eller prata om den och framförallt inte gå in på kanalen eller några av videorna.
Citera
2023-11-10, 03:21
Medlem
Har varit lite off men läst ikapp nu. Dra åt helv vilken sjuk familj.
Jag trodde all den här skiten som hänt P skulle få honom att bryta mönster och göra sig fri från sina föräldrar. Istället cementeras deras relation ytterligare.

Blenda borde göra en del 2… fy helvete vilken soppa…
Citera
2023-11-11, 09:16
Medlem
Kuddkrigares avatar
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...a-nakenbilder/

Nu är han i farten igen. Herregud, att han aldrig lär sig?
Citera
2023-11-11, 15:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddkrigare
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...a-nakenbilder/

Nu är han i farten igen. Herregud, att han aldrig lär sig?

Han hann inte mer än släppa "sin" nya låt innan han gjort än mer omöjlig i det offentliga. Allt han tar i blir till bajs direkt. Pontus är fan en omvänd kung Midas.
Citera
2023-11-11, 16:22
Medlem
Även P3 Nyheter rapporterar om Rasmusson nya hjärnsläpp.

Duktigt Rasmus, allt du gör blir bajs.

Han behöver verkligen en förmyndare/god man. Han är inte kapabel till att ta hand om sig själv. Han gränsar ju till förståndshandikappad.
Senast redigerad av GrevenFB 2023-11-11 kl. 16:26.
Citera
2023-11-11, 19:09
Medlem
Kan någon hjälpa mig att lyssna på låten och skriva var han sjunger det om att det skulle vara just nakenbilder? Och inte bara bilder generellt? Har lyssnat men hör inte... Dock är den jävligt catchy - det får jag ändå ge honom trots allt...
Citera
2023-11-11, 19:24
Medlem
För de menar denna eller? https://open.spotify.com/track/7mWQh...d386649d0b4802
Citera
2023-11-11, 19:34
Medlem
Har hans mamma ens C?
Citera
2023-11-11, 23:19
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlfredirk
Kan någon hjälpa mig att lyssna på låten och skriva var han sjunger det om att det skulle vara just nakenbilder? Och inte bara bilder generellt? Har lyssnat men hör inte... Dock är den jävligt catchy - det får jag ändå ge honom trots allt...
Nä det får man inte ge honom, för det är en cover. En tumregel när man konsumerar den familjens output är att om nåt är bra, vare sig det är en låt, sketch, dans, fras, titel, thumbnail, vad som helst, så är det stulet. Det är en totalt talanglös familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in