2021-09-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Vad ingår?
Allt detta ingår i VIP-biljetten:
- Inträde till Pontus Fest för 2 personer*
- Träffa och häng med Pontus, Pontus Mamma, Pontus Pappa
- Goodiebag med merch och överraskningar
- Ett stort bord med godis, dryck och snacks
- Obegränsat spelande på över 50 olika arkadmaskiner, flipperspel och tivolispel

Fett värt alltså
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-09-29 kl. 14:10.
Citera
2021-09-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Allt detta ingår i VIP-biljetten:
- Inträde till Pontus Fest för 2 personer*
- Träffa och häng med Pontus, Pontus Mamma, Pontus Pappa
- Goodiebag med merch och överraskningar
- Ett stort bord med godis, dryck och snacks
- Obegränsat spelande på över 50 olika arkadmaskiner, flipperspel och tivolispel

Fett värt alltså

Jisses, ett MÅSTE-köp helt enkelt. `

Vem vill inte träffa Pontus föräldrar liksom? Vem vill inte få suddgummin med Pontus ansikte på? Och vem vill inte få en godispåse?

Värsta festen ju!
Citera
2021-09-29, 21:02
Medlem
Telepatisks avatar
Av det lilla jag sett så uppfattar jag honom tyvärr som obehaglig. Känns inte/ser inte ut som en person som gör klipp för barn på något vis. Eller det är svårt att säga vad som är off med honom egentligen..

Jag hade inte blivit förvånad om det visade sig sen att han har chattat med minderåriga.

EDIT: Kanske bara är jag som är för gammal för sånt här? Har ju sett ANJOs klipp om honom..
Citera
2021-09-29, 22:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Pontus blir hårt dissad på ett mycket underhållande sätt i podden Bakom ryggen.
Lite elakt kan tyckas men i detta fall klart lyssningsvärt.

https://underproduktion.se/bakom-ryg...eric-sporrong/
Tack för tipset! Roligaste jag hört på länge

Han förtjänar nog det. Efter att hört den så är man nu övertygad om att han chattar med småtjejer..
Citera
2021-09-30, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tack för tipset! Roligaste jag hört på länge

Han förtjänar nog det. Efter att hört den så är man nu övertygad om att han chattar med småtjejer..

Han har blivit dissad i podden Music Görnings Podcaster som också ligger på underproduktions sida, där de kommer fram till att han är pedo. Orkar inte leta upp avsnittet för man måste nog ändå vara medlem, men Pontus med familj lever i en bubbla där de underhåller barn, och barnen lyssnar inte på vuxenpoddar. En hel bubbla alltså där ingen som gillar Pontus får höra andras åsikter.

Edit: de recenserar Pontus senaste låt som handlar om skolan, mer bestämt mellanstadieklass typ. Och Pontus är 20+.

Lite konstigt att Pontus ljuger om sin ålder, och riktar hela sitt allt mot minderåriga, och hans bästa polare är hans föräldrar.
Lite creepy.
Senast redigerad av drrty 2021-09-30 kl. 00:31.
Citera
2021-09-30, 00:57
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Pontus blir hårt dissad på ett mycket underhållande sätt i podden Bakom ryggen.
Lite elakt kan tyckas men i detta fall klart lyssningsvärt.

https://underproduktion.se/bakom-ryg...eric-sporrong/
Så fruktansvärt bra, men samtidigt känner man sig lite smutsig
Citera
2021-09-30, 12:40
Medlem
Är han gay? Eller tar han alla han får?
Citera
2021-09-30, 14:42
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Av det lilla jag sett så uppfattar jag honom tyvärr som obehaglig. Känns inte/ser inte ut som en person som gör klipp för barn på något vis. Eller det är svårt att säga vad som är off med honom egentligen..

Jag hade inte blivit förvånad om det visade sig sen att han har chattat med minderåriga.

EDIT: Kanske bara är jag som är för gammal för sånt här? Har ju sett ANJOs klipp om honom..

Han påminner om en pedofil som försöker lura barn till sitt sovrum
Skulle inte förvåna mig om han har knullat sin egen mamma
Citera
2021-10-03, 22:44
Medlem
Finns ett klipp som sprids på tiktok där han blir påhoppad av barn på typ en innebandy match…
Pontus är en mycket udda filur. Vilken 22åring hamnar i gräl med småungar… suck

https://vm.tiktok.com/ZMRwNFBRr/
Citera
2021-10-03, 22:56
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkfitta
Finns ett klipp som sprids på tiktok där han blir påhoppad av barn på typ en innebandy match…
Pontus är en mycket udda filur. Vilken 22åring hamnar i gräl med småungar… suck

https://vm.tiktok.com/ZMRwNFBRr/

Gräl? Vilket jävla clickbait.
Citera
2021-11-03, 16:25
Medlem
lovisavfeios avatar
Fyfan, jag blir riktigt illa berörd av denna kille. Låter hans tittare (barn) dela hemligheter och berättar dessa, som mest verkar vara första sexuella erfarenheter, övergrepp och grooming. Allt till munter musik och *omgnejvadsjuktomg*.

https://www.youtube.com/watch?v=1z6Z-C5X58E

HUR tänker hans föräldrar som uppenbarligen verkar ha mycket att göra med denna vuxna mans arbete att göra, när han som youtuber med barn som målgrupp blandar hans fruktansvärt löjliga klipp med sexuella anspelningar? Jag är rädd för vad framtiden kommer innebära när det gäller denna man.
Citera
2021-11-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovisavfeio
Fyfan, jag blir riktigt illa berörd av denna kille. Låter hans tittare (barn) dela hemligheter och berättar dessa, som mest verkar vara första sexuella erfarenheter, övergrepp och grooming. Allt till munter musik och *omgnejvadsjuktomg*.

https://www.youtube.com/watch?v=1z6Z-C5X58E

HUR tänker hans föräldrar som uppenbarligen verkar ha mycket att göra med denna vuxna mans arbete att göra, när han som youtuber med barn som målgrupp blandar hans fruktansvärt löjliga klipp med sexuella anspelningar? Jag är rädd för vad framtiden kommer innebära när det gäller denna man.

De får ju in pengar, inte mycket att tänka på, pengar styr tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in