2022-09-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Är det ingen som gått i känner Pontus/gått i samma klass med honom som vet om han beter sig lika märkligt privat?

Pontus känns som han va en riktig skolkare fast en sån unge som fick skolka av sina föräldrar för att dom tyckte skolmiljön var för tuff för honom😂😂
Citera
2022-09-20, 12:18
Medlem
StorTuffBikers avatar
Hade missat den här liraren, utöver att jag hörde att han hade något betalnummer som barn ringde till för tusentals kronor när det begav sig. Har aldrig sett en video av honom. Men lyssnade nu på dokumentären, och jävlar vilken enerverande jobbig jävla snorvalp han är. Räcker bara att höra hans röst för att det ska tända en låga i mig.

Uppenbarligen är han söndercurlad av hans störda föräldrar så han har blivit som han har blivit. Hörde i dokumentären att han sa att han dras till yngre, för han har mer gemensamt med dem. Det tror jag är helt sant, hans föräldrar har överseende med allt han gör för de betraktar honom som sitt lilla barn fortfarande, fastän han varit vuxen i flera år. Så han kan sitta hemma och leka vid datorn utan att någon i hans närhet problematiserar det. Så det är antagligen därför han dras till tonårsflickor, för den här ”mannen” har fastnat i gymnasieåldern och föräldrarna har inga problem med det.
Citera
2022-09-20, 12:24
Moderator
Carlboms avatar
Jag vet att jag inte tillhör hans målgrupp, men har ändå så in i helvete svårt att förstå vad barn tycker är så bra med vad han gör. Spenderar verkligen barn sin tid med att kika på videos som den här där han kommenterar nån barnfilm?

https://youtu.be/C7tmxG0_ZvM

Vad är det som fångar barnens intresse så de bränner timmar av sin dag på detta?
Citera
2022-09-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag vet att jag inte tillhör hans målgrupp, men har ändå så in i helvete svårt att förstå vad barn tycker är så bra med vad han gör. Spenderar verkligen barn sin tid med att kika på videos som den här där han kommenterar nån barnfilm?

Vad är det som fångar barnens intresse så de bränner timmar av sin dag på detta?
Fan ta min nyfikenhet. Klickade och förlorade x antal hjärnceller. Usch vilket skit.

"tack"

=(
Citera
2022-09-20, 12:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Dom är "uppfostrade" av föräldrar som kollar på Jockiboi
Citera
2022-09-20, 12:41
Avstängd
Sickmyducks avatar
Citat:

Barnprogram har alltid varit helt störda.
Citera
2022-09-20, 13:25
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Tydligen uppe på youtube igen som 2.0
Citera
2022-09-20, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Pontus känns som han va en riktig skolkare fast en sån unge som fick skolka av sina föräldrar för att dom tyckte skolmiljön var för tuff för honom😂😂
Blenda hade med både lärare och skolkamrat där båda sade att Pontus hade fått väldigt höga betyg under hans skolgång.
Citera
2022-09-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123

Tvärtom, han var väldigt duktig och smart i skolan. Lyssna på dokumentären
Citera
2022-09-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius

Den har varit uppe hela tiden och är under "granskning"
Citera
2022-09-20, 13:35
Medlem
TheBusters avatar
Citat:

Kommer du ihåg lillstrumpa och syster Yster? Thomas DiLevas barnsommarmorgon?
Citera
2022-09-20, 13:47
Avstängd
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius

Frågan är om han får behålla den kanalen om han inte brutit mot samma regler även på den kanalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in