2024-01-06, 09:17
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chrille doxade och sumpade sin kanal men dom vill inte ge oss den glädjen och hittar därför på massa galenskap som att Linnea tog bort den. Tog hon bort den så återställer youtube den enkelt.
Tog youtube bort den får dom inte ens veta varför innan dom läser reglerna där det tydligt står att doxing är strikt förbjudet. Kanalen återställs aldrig men Chrille kan börja göra videos på nån annan hemsida sen istället.

Källa: Youtube

Mjoo men du tycker inte själv att det är lite FÖR lägligt att YT raderar den samtidigt som hans iCloud blir hackat samt situationen som utspela sig samma dag? Tro mig står inte på någons sida, men ibland behöver man va realistisk.

OnT:
Källan är bra, frågan är varför Anjo inte är bortplockad om YT skulle give a fuck
Citera
2024-01-06, 09:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Mjoo men du tycker inte själv att det är lite FÖR lägligt att YT raderar den samtidigt som hans iCloud blir hackat samt situationen som utspela sig samma dag? Tro mig står inte på någons sida, men ibland behöver man va realistisk.

OnT:
Källan är bra, frågan är varför Anjo inte är bortplockad om YT skulle give a fuck

BARA hans youtube är borta så.. det säger lite då lol
Citera
2024-01-06, 09:43
Medlem
Hela hans agerande bevisar varför Lisen inte vågat lämna honom än. Tur att hon har sin familj som stöttar henne
Citera
2024-01-06, 09:54
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hela hans agerande bevisar varför Lisen inte vågat lämna honom än. Tur att hon har sin familj som stöttar henne

Jag skrattade sååå hårt åt Lisen när Anjo satt i fotöljen brevid och hotade cluee news på gangstersättet som bara Anjo lyckas med..

och jag var precis som Lisen som satt och tänkta vafan gör jag med mitt liv och varför är min man den pinsammaste gangstern på youtube.. hon stirrade bara, haha och det var guld för jag känner med henne.

Vem spelar ens in en video med frun och börjar hota en annan människa med videos.. som är Anjos skarpladdade automatvapen.
Citera
2024-01-06, 10:06
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Lisen kommer till slut lämna då kärleken till hennes barn kommer vara större än rädslan hon känner inför Anjo.

Iofs, hon vet ju vad som väntar i form av uthängning och dylikt. Hoppas hon har tillräckligt med saker på honom så han inte vågar göra något.
Citera
2024-01-06, 10:34
Medlem
Snusfris avatar
Anjo har mycket visningar, tyvärr på sina senaste videos. Hur mycket tjänar man på yt vid 200 tusen visningar ungefär?
Citera
2024-01-06, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Kan inte tala för andra, men jag har inte vänt nån kappa i vinden. Att Chrippa har varit en störig gris med hybris senaste tiden är en sak. Tvivlar ändå på att han verkligen slagit henne dock. Men vi får se.
Det Anjo, Jocke och Julia nu gör är väldigt osmart. Förstår att de vill rentvå honom. Och Anjo ser bara inkomst... Men de skulle varit tysta och låtit det gå rätta vägen.
Jag har nämnt det tidigare och jag tror att Chrippas hjältevänner är livrädda att derar karriärer ska sluta på anstalt.

Julia har utnyttjats och manipulerats.
Det skulle inte förvåna mig om hennes ex som nu sitter dömd för vidrigheter, är handplockad av hjärngänget, för att få bort Julia från Chrippa, att kunna släppa honom, när han tog steget att ge efter för sina lustar.
Chrippa visste vem snubben var, ändå lät han honom involveras i sin dotters liv.

Jag tror att den gemensamma nämnaren är ljusskygga affärer.
Leva livet, bara ha kul och undvika att betala skatt, komma undan tristessen och vägra rätta in sig i ledet.
Bara njuta, festa, droga, pengar som rullar.

Tänk vilket drama som kan regisseras fram, på bekostnad av människoliv.

Vilka skulle kunna förlora stort på att Chrippa åker fast och därmed synas i sömmarna?

Follow the money
Citera
2024-01-06, 11:03
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Anjo har mycket visningar, tyvärr på sina senaste videos. Hur mycket tjänar man på yt vid 200 tusen visningar ungefär?

Det är längden på videon kontra views som kommer generera. Kika på Ben Mitkus senaste 90/90 video. Sista kvarten pratar han och tjejen om exakta siffror som jag upplever som genuint.
Citera
2024-01-06, 11:06
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Det rätten kommer göra med allt skit Jockes tattare gräver fram är att lägga det till Linneas fördel. Hon har levt med psykisk misshandel och nu visar den hela sin fula nuna
Tattarkungen och hans brorsa och hangarounds tycker att psykisk misshandel rättfärdigar misshandel
Blir mer intressant hur Anjo ens kan ta sig ut denna rävsaxen OM c blir dömd för det han är misstänkt för. Samma om tömningen av deras telefoner visar att C inte alls varit så tålmodig och kärleksfull som sekten försöker få honom att se ut.

Jag hatar allihopa så tar ingens parti, dock vill inte jag umgås med någon som slår tjejer oavsett anledning.
Citera
2024-01-06, 11:50
Citat:
JAg skulle betala mycket för få händerna på Chrippas lur. Jag antar att den är beslagtagen även om tattarna visar bevis från hans chattkonversation - på en B-lur med rosarött gummiskal
Det är Lillen surfpadda som har rosa gummiskal, inte beslagtagen eller inlämnad till polis, vilket borde gjorts direkt, istället för att få Julia att skicka prints från den och förse järngänget med lämpliga noga utvalda bitar.
Att dessa meddelanden finns kvar, beror sannorlikt på att paddan inte uppdaterats sen icloud hackades.
Självklart tar Jocke hjälp av sina vänner som hjälper till att sprida dessa prints och leker domstol.
Vart var dessa vänner under förhudsrättegången?

Dom är självklart rädda för att någonting större ska uppdagas.

Hur skulle det se ut om Chrippas transaktioner och kontaktnät granskas?

Att dom gjort detta mot Julia och Chloe är äckligt.
Citera
2024-01-06, 12:27
Medlem
Tror ni att Anjo & co kommer att åtalas för förtal som följd av deras hatkampanj emot Linnea?
Citera
2024-01-06, 12:53
Bannlyst
Han roastar andra precis likadant "som han själv klagar på" Varför skulle han va bättre?
Han säger att han ligger steget före, men han önskar bara att han hann före i kön och blev lika framgångsrik.
Han är avundsjuk och trycker ner folk precis som han säger själv.
Han är en hycklare enligt mig.
Han försöker ju själv hänga ut Anis, jäkla pajas och försöker även ha sin podcast som han inreder med träpaneler fast i annan färg Är det hatkärlek?
Alltså jag fattar inte logiken.
Senast redigerad av Lamron 2024-01-06 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in