Citat:
Ursprungligen postat av
Fideli123
Tyvärr tror jag att de gör det! Självinsikt och empati för andra människor än den egna klanen saknas totalt… Dessa självutnämnda förhörsledare, åklagare och domare blandat med terapeuter och psykologer sitter på en barn-app och utreder allt från grooming, övergrepp, våldtäkter, hot, falska anmälningar, ”olovliga” chatt-konversationer, vem som får vara på TT, vilka lives man får sitta i och vem som egentligen sa vad om vem och varför…. Det tar ta mig fan aldrig slut! Det MÅSTE finnas nån att slänga under den berömda bussen varje timme, varje minut! Helt jävla ärligt tror jag inte många av dem har ett betydande så kallat riktigt liv utanför TT och det är ju sjukt tragiskt. Min fråga är vem som ser till att den som kastats under bussen och mosats totalt för fel åsikt får det stöd och den hjälp denne behöver. Två personer har överraskat i veckan, Anjo är en av dem! Hans inlägg i debatten finns längre upp. Den andra är Snyggf*A som igår faktiskt stod upp för något mot klanens samlade drev! Bra där! S*phie som fruktade för sitt liv i ungefär 3 timmar, 12 minuter och 22 sekunder är tillbaka. Hon och V*ndela är i en klass för sig! Översittande, verbalt lågbegåvade härskarinnor som ingen människa kan ta på allvar. Eller jo förresten, deras fanclub-wb:s i kommentarerna såklart och Fr*bbeliblock som tagit över rollen efter C*miz som morsa åt flocken..
Tyvärr sprack det kl 00:13 då hon som en löpande blodhund sniffade upp en live där ett drama var på G.
Enligt många är SnyggFi* en av de värsta i CG, det är ofta hon som friskt delar liver till övriga medlemmar i CG o det är ofta hon som skriver otroligt hånfullt i kommentarerna.
Just i detta nu kan man se häpnadsväckande dialoger mellan Vendel*, K*ttgräs o Vl*d(*=a).
Ämnet för dagen är hur vidrig S*nna är som fortsätter prata om SnyggFi*s bortgångna mor.
Vendela: Hon är inte relevant, hon försöker va relevant! Det är därför hon pratar om andra, hon måste prata om andra för att va relevant!
Nån i kommentarerna: Vilka på den här appen pratar inte om andra?
Vendela: Såna där kommentarer vill jag inte ha här!
Emeli* MORR#JAGSTÅR: Hon sa att hon kommer fortsätta prata om mobbarligan.
Vendela: Ja då kommer jag fortsätta prata om henne, jag är ledsen men va inte ett mobboffer då! Hon är ju det! Om hon inte vill att vi ska prata om henne får hon sluta va ett mobboffer!
Om hon bryr sig vad folk tycker om henne så har jag ett tips, håll fkn käften!
Fråga till er alla, denna Emeli*#MORR#JAGSTÅR är det en snabbt stigande stjärna på mobbhimlen?