2023-07-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Finns 1 värre och han heter Carl-Fredrik Alexander Rask. Typ 10 gånger värre narcissistist minst.

Det vette fan. Samma skrot och korn. Tycker Anjo är värre just
Citera
2023-07-23, 10:33
Medlem
Snälla… är det verkligen bara jag som ser igenom W*lda??! Vad fan håller hon på med? 50-plussare som sitter och snackar skit om allt och alla som inte dansar efter hennes pipa! Ganska ofta berättar hon också om att folk minsann borde vara mer rädda för henne än 187 eller N*cky… som om det är en merit att vara skrämmande?? Om man bara kände till hennes förflutna så borde man vara rädd… är det ett hot tro? K*mberly kämpar tappert med att få rätsida på appen men med W som bisittare blir det tyvärr motsatt effekt. I W:s ögon är det uppenbarligen skillnad på folk och folk. Finns de som hotar och hånar friskt i kommentarer och pm som hyllas av W, så var dubbelmoralen ett faktum. Det heter att man får sitta med vem man vill men när du råkar sitta fel, tillrättavisning och block! Dubbelmoral igen! Ett gott råd K om du vill nå ut och fram, gör dig av med din bisittare som alla hyllar pga rädsla för att själv hamna under lupp. Anjo verkar ha tagit en TT-paus och det gör han nog klokt i. Tror inte den här parodin är bra för karriären om man säger så.
Citera
2023-07-23, 22:15
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Snälla… är det verkligen bara jag som ser igenom W*lda??! Vad fan håller hon på med? 50-plussare som sitter och snackar skit om allt och alla som inte dansar efter hennes pipa! Ganska ofta berättar hon också om att folk minsann borde vara mer rädda för henne än 187 eller N*cky… som om det är en merit att vara skrämmande?? Om man bara kände till hennes förflutna så borde man vara rädd… är det ett hot tro? K*mberly kämpar tappert med att få rätsida på appen men med W som bisittare blir det tyvärr motsatt effekt. I W:s ögon är det uppenbarligen skillnad på folk och folk. Finns de som hotar och hånar friskt i kommentarer och pm som hyllas av W, så var dubbelmoralen ett faktum. Det heter att man får sitta med vem man vill men när du råkar sitta fel, tillrättavisning och block! Dubbelmoral igen! Ett gott råd K om du vill nå ut och fram, gör dig av med din bisittare som alla hyllar pga rädsla för att själv hamna under lupp. Anjo verkar ha tagit en TT-paus och det gör han nog klokt i. Tror inte den här parodin är bra för karriären om man säger så.

Länka gärna kontona
Citera
2023-07-24, 14:46
Medlem
lunarluddes avatar
Haha vilken jäävla fjant anjo är, han verkar verkligen vara en "drama queen" som enbart lägger upp videos med konflikter inom youtube världen. Hur fan kan vuxna människor sitta och bråka över youtube?så sjukt löjligt haha. Jag brukar inte störa mig på folk men denna herre gör jag ett undantag för. Är inte insatt alls i svenska youtubers men blir smått förvånad över hur han kan ha över 100k följare, för hans innehåll är ju ren dynga.

Vill tillägga att han dessutom verkar skum och osympatisk, känner igen typen.
Citera
2023-07-24, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha vilken jäävla fjant anjo är, han verkar verkligen vara en "drama queen" som enbart lägger upp videos med konflikter inom youtube världen. Hur fan kan vuxna människor sitta och bråka över youtube?så sjukt löjligt haha. Jag brukar inte störa mig på folk men denna herre gör jag ett undantag för. Är inte insatt alls i svenska youtubers men blir smått förvånad över hur han kan ha över 100k följare, för hans innehåll är ju ren dynga.

Vill tillägga att han dessutom verkar skum och osympatisk, känner igen typen.

Höll med dig tills du skriver att du både inte följer sen att du följer mycket 🤔
Citera
2023-07-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Länka gärna kontona

Totalt oteknisk men kolla typ;
Kimmizz83
blondifire
blondkatt

Har även en youtubekanal som heter
Bringiton—-ch

😆😆😆
Citera
2023-07-25, 15:18
Medlem
Citat:
Totalt oteknisk men kolla typ;
Kimmizz83
blondifire
blondkatt

Har även en youtubekanal som heter
Bringiton—-ch

😆😆😆
Kärringar som ska vara moraltanter. Måste vara svårt att vara som en 15 åring i huvudet och 50+ i kroppen!

Men den där N*cky (i) mår han bra? Skulle ta paus för att han mådde dåligt, kom upp på mindre än 12 timmar, wow inte ett dygn, walla snyggt mannen! Känns onekligen besatt av den där B*tty (e). En som inte ens e på plattformen. Gris e vad N*cky (i) e!
Senast redigerad av SirMajonaas 2023-07-25 kl. 15:21.
Citera
2023-07-26, 16:25
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Höll med dig tills du skriver att du både inte följer sen att du följer mycket 🤔

Nä bara sett max 30 min totalt på anjos youtube, men inte mer än det, av det jag sett är det värdelöst, sen kollat på rubrikerna till alla hans uppladdningar, enbart "youtube bråk" konfliktsökare delux.
Citera
2023-07-26, 17:44
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
50-plussare som sitter och snackar skit om allt och alla som inte dansar efter hennes pipa! Ganska ofta berättar hon också om att folk minsann borde vara mer rädda för henne än 187 eller N*cky… som om det är en merit att vara skrämmande?? Om man bara kände till hennes förflutna så borde man vara rädd… är det ett hot tro? Ett gott råd K om du vill nå ut och fram, gör dig av med din bisittare som alla hyllar pga rädsla för att själv hamna under lupp. Anjo verkar ha tagit en TT-paus och det gör han nog klokt i. Tror inte den här parodin är bra för karriären om man säger så.

Jag har inte varit inne på live på länge men scrollade förbi för ett par dagar sedan och då tyckte jag att det fanns fler i boxen som hotade.
Det börjar kännas som att gå på zoo. Surrealistiskt att vuxna människor sitter och leker vad-det-nu-är på en app. Både på youtube och TikTok.

När jag började skriva om detta var det för att FU började ifrågasättas av Crazy, vilket Simon och Anjo vackert satte stopp för då. Sedan blev det fortsatta motståndet mot det verkliga problemet, desinformationen, obefintlig med en massa menlösa hashtags hit och dit.
Där skulle en grävande youtuber kunna göra skillnad på riktigt. Istället är det Bumbi man jagar. Lätt byte.

De avlöser nu varann med skandaler, hat, hot och drama.
Inget jag vill ha i mitt vardagsrum liksom. Det finns långt mycket bättre underhållning på annat håll.
Citera
2023-07-26, 19:04
Medlem
Anjo är lite creepy, Simon gillade jag innan han började samköra med Simon. Då blev han en helt annan. A köper följare, sägs det, vilket man förstår eftersom fler börjar släppa taget, likes minskar men hans inlägg ökar till antal med allsköns skit. Kritiseras han så hugger han direkt. Lyssna på exclueesive på Spotify så får ni en bra beskrivning på hur han är.
Självklart har Anjo sågat Cluenews längs med fotknölarna, men man hör ju vem som är mest trovärdig.
Anjo minimerade Rask som var gäst på ett av de senaste inslagen, typ
- han har ju till och med färre följare än dig
Wtf Rask har fler följare än Anjo
Sen är han snabb på att håna att folk inte fattar att man skall tjäna pengar på sina content, och alla därute är ju idioter. Han fattar tydligen inte att alla dessa idioter gör så att han själv kan tjäna pengar på sina content
Anjo är en looser som aldrig kommer att uppnå sin dröm om att bli lika stor som Jocke B
Jag tror inte jag sett något content han gjort där han inte framhäver sig själv och tycker att han är bäst
Lisen är med lite då och då, men får knappt en syl i vädret. Jag vet inte vem av dom som påstod att Cluee skulle vara avundsjuk, och då undrar man ju på vad. Cluee är mer framgångsrik än vad Anjo nånsin kommer att bli, om han inte köper in sig på ett gäng följare till
Senast redigerad av Goldentie 2023-07-26 kl. 19:12.
Citera
2023-07-27, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diaboli
Någon måste ju lyfta största narcissisten av dom alla. Fröken *ngie k*rhu

Kan det ens vara möjligt att ljuga så mycket som denna människa?

I en tråd som handlar om Anjo vill jag veta hennes connection till honom? Berätta mer
Citera
2023-07-27, 08:29
Medlem
Hugin86s avatar
Herr dokumentär filmare sitter i sin nya video och talar om hur patetiska folk är som kör live på TK som sitter dag ut dag in och snackar skit eller folk som leker tv spels figur och gör ljud när de kommer donationer.

Han sitter och hån ler och riktigt talar om hur värdelösa människor är. Den feta grisen borde kolla sig i spegeln för värre skit snackade får du leta efter och vad jobbar han själv med inget lallar på Youtube, och vilka hoppar han på och gör video på video om. Jo personer som har någon form av handikapp, sen sitta och hån le över dom inte kan försvara sig. Han blir bara mer och mer äcklig. Vill inte veta hur de är i hemmet. För hans beteende ger många varnings klockor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in