Citat:
Ursprungligen postat av
Fideli123
50-plussare som sitter och snackar skit om allt och alla som inte dansar efter hennes pipa! Ganska ofta berättar hon också om att folk minsann borde vara mer rädda för henne än 187 eller N*cky… som om det är en merit att vara skrämmande?? Om man bara kände till hennes förflutna så borde man vara rädd… är det ett hot tro? Ett gott råd K om du vill nå ut och fram, gör dig av med din bisittare som alla hyllar pga rädsla för att själv hamna under lupp. Anjo verkar ha tagit en TT-paus och det gör han nog klokt i. Tror inte den här parodin är bra för karriären om man säger så.
Jag har inte varit inne på live på länge men scrollade förbi för ett par dagar sedan och då tyckte jag att det fanns fler i boxen som hotade.
Det börjar kännas som att gå på zoo. Surrealistiskt att vuxna människor sitter och leker vad-det-nu-är på en app. Både på youtube och TikTok.
När jag började skriva om detta var det för att FU började ifrågasättas av Crazy, vilket Simon och Anjo vackert satte stopp för då. Sedan blev det fortsatta motståndet mot det verkliga problemet, desinformationen, obefintlig med en massa menlösa hashtags hit och dit.
Där skulle en grävande youtuber kunna göra skillnad på riktigt. Istället är det Bumbi man jagar. Lätt byte.
De avlöser nu varann med skandaler, hat, hot och drama.
Inget jag vill ha i mitt vardagsrum liksom. Det finns långt mycket bättre underhållning på annat håll.