2023-12-06, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Man vill ju gärna vara känd från dokusåpor, framförallt såna som lyxfällan och biggest loser, det är där man hittar dom största vinnarna.

Skulle inte förvåna mig om han skrivit sin egna wiki sida.

Typ som när man googlar på Rask och det står musikartist.
Den verkar uppdateras flitigt på anjos wiki...
Han har fejjansidor om sitt artisteri.. fantastiskt vad han kämpar för att bli känd, lika patetisk som rask.
Citera
2023-12-06, 14:43
Medlem
Citat:
Man vill ju gärna vara känd från dokusåpor, framförallt såna som lyxfällan och biggest loser, det är där man hittar dom största vinnarna.

Skulle inte förvåna mig om han skrivit sin egna wiki sida.

Typ som när man googlar på Rask och det står musikartist.

Självklart skriver han själv sin wiki, men det roligaste är att vem som helst kan gå in och göra tillägg eller ändra. Det är därför man aldrig skall använda wiki som säker källa
Citera
2023-12-06, 15:40
https://youtu.be/tNleTvWFxhk?si=Xb-gYI-A6wGtPGzf
Kolla från 49 minuter in, när anjo inte ska skryta, men skryter så det luktar illa... herrejösses
Citera
2023-12-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, hade han inga ballare brillor, eller fick han låna ett par av sin V-kommunist-farsa?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Torbj%..._Bj%C3%B6rlund

Är vi verkligen säkra på att det där är hans farsa?
Citera
2023-12-06, 17:06
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Är vi verkligen säkra på att det där är hans farsa?
Well, han har kommenterat en bild från när Pontus var liten på fejjan. Han uppger även pontus och Anjo som sin son, tillsammans med Pontus syskon på fejjan, sånt måste godkännas och verifieras av motparten, så ja, det ÄR Pöntas farsa.
Citera
2023-12-06, 17:47
Medlem
Längesen jag var stor nog att kolla på Bert på tv, men visst påminner Anjo om Klimpen?
Citera
2023-12-06, 17:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Längesen jag var stor nog att kolla på Bert på tv, men visst påminner Anjo om Klimpen?
Kul att du säger det, själv ser jag flera likheter med Nelson, dessa karaktärer påminner dock mycket om varandra.

https://images.app.goo.gl/e3rpGpW16rwykb4T8
Citera
2023-12-06, 18:40
Medlem
Citat:
Kul att du säger det, själv ser jag flera likheter med Nelson, dessa karaktärer påminner dock mycket om varandra.

https://images.app.goo.gl/e3rpGpW16rwykb4T8

Den var bättre
Citera
2023-12-06, 18:44
Medlem
Hugin86s avatar
Några saker jag tänkte på med anjos video

1 lisen sitter där jag har inget med detta att göra men gång på gång säger hon vissa saker och drar sig lite tillbaka när anjo dundrar på.

Då är tanken varför fick lokal skit när han i början umgicks med olof. Han hade ju inget med Olofs saker att göra.

2. Vad hur är de ok Anjo gör videos om bumbi olof pontus joz hånar dom i flera videos. Men cluee gör en och efter de hotar anjo honom med att förstöra familjen för han.

Hoppas innerligt att han blir polisanmäld och får en fet jävla bötes lapp

3 gnäller på folk som skickar ungar som.är lite snuviga. Har man 7-16 jobb så stannar man inte hemma för lite snuva. Är de feber med ja men ej för snuva.

Sen snacka om han och ungarna varit sjuka i över 3 veckor. Och dom nämner att jag skiter I om vi blir anmälda till socialen. Men säga så de är ej normalt va sjuk 3 veckor sen va frisk 3 dagar sen sjuk 2 veckor, vidare och vidare. Klart skola dagis reagerar,

4 om anjo nu är så jävla sjuk, hur orkar man åka på kryssning och festa för de gjorde han garanterat , sen gnälla på antibiotikan ej hjälper.

Några saker att tänka på, ingen under 12 år skulle köpa hans lögner. Han behöver få någon som drar ner han på jorden ordentligt.
Citera
2023-12-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Några saker jag tänkte på med anjos video

1 lisen sitter där jag har inget med detta att göra men gång på gång säger hon vissa saker och drar sig lite tillbaka när anjo dundrar på.

Då är tanken varför fick lokal skit när han i början umgicks med olof. Han hade ju inget med Olofs saker att göra.

2. Vad hur är de ok Anjo gör videos om bumbi olof pontus joz hånar dom i flera videos. Men cluee gör en och efter de hotar anjo honom med att förstöra familjen för han.

Hoppas innerligt att han blir polisanmäld och får en fet jävla bötes lapp

3 gnäller på folk som skickar ungar som.är lite snuviga. Har man 7-16 jobb så stannar man inte hemma för lite snuva. Är de feber med ja men ej för snuva.

Sen snacka om han och ungarna varit sjuka i över 3 veckor. Och dom nämner att jag skiter I om vi blir anmälda till socialen. Men säga så de är ej normalt va sjuk 3 veckor sen va frisk 3 dagar sen sjuk 2 veckor, vidare och vidare. Klart skola dagis reagerar,

4 om anjo nu är så jävla sjuk, hur orkar man åka på kryssning och festa för de gjorde han garanterat , sen gnälla på antibiotikan ej hjälper.

Några saker att tänka på, ingen under 12 år skulle köpa hans lögner. Han behöver få någon som drar ner han på jorden ordentligt.

Återkommande är att folk får säga vad fan dem vill för han bryr sig inte, men det gör han ju uppenbart för annars hade han aldrig tagit upp det
Citera
2023-12-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lisen är uppvuxen med att kvinnan sköter hem, barn och man...perfekt för Ponta.
Vad är han för man? En feg skit, som ställer krav på allt och alla, men han själv ska inte behöva följa några regler, förutom om "The Big Boss" sagt någonting

Lisen är mentalt och fysiskt slut.
Likaså är Fru Rask.
Chrippas ex har brakat sönder

Är det värt det? Hoppet om att bli en kändis?

Undrar om och framförallt vad barnen kommer berätta om sin uppväxt sen?
Detta påminner mig om låten ”jag mår illa” av Magnus Uggla
Citera
2023-12-06, 19:59
https://youtu.be/AbwG6od2oHE?si=RydTcOGlbOjeYrIZ

Anjo intervjuas av "Riks"... roliga kommentar
Herrejösses vilken offerkofta Pönta dragit på sig...

Lyssna särskilt vid 05:16 "kollotov..eh..kolotov..eh"🤣🤣🤣🤣💣🗯👊

Senare snackar han om att han är emot glorifieringen av brottslingar, men han är för "freedom of speach"...🫡

Hmmm...Kinesen?!

Om det är någon som är en orm, så är det AnakondAnjo

Minns hur han läckte ut privata samtal med Verz
https://youtu.be/kFZrq6cft_k?si=KhG9TMMxCn0Emynj
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-12-06 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in