2023-06-11, 13:07
Medlem
Kaellkritiks avatar
Det pågår någon slags intern söndring. Vet inte för vilken gång i ordningen.
En ny ”fiende” = de som tidigare varit ute i kylan får plötsligt en filt om axlarna och är med i CG igen.

Det hålls återigen förhör och folk ska brösta, erkänna, bevisa. Ord som dubbelmoral, bakom ryggen, oärligt och hot är frekvent förekommande.

Nytt ord för igår var ”latent våld”.

Folk har tydligen sökt upp folk och hotat folks familj och barn.
För deras agerande på en app. En underhållningsapp.

Herregud, kan inte folk bara ha trevligt? Inte konstigt att det är krig i världen
Citera
2023-06-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Nu har dubbelmoralen nått nya höjder… Sn*pp (*i) har lämnat appen efter att ha blivit hotad av nån galning. Drevet går, fast inte mot galningen utan mot V*ckan som på nåt sätt lyckas få skulden för allt som händer. Sn*pps barn blev indirekt indragna och det var droppen för CG. Nu ska blodet drypa! Sen visar det sig att en medlem i CG skickat väldigt vidriga hot till S*nna och hotat både henne och hennes barn. Vad gör CG då…? Inte mycket, fortsätter gråta över hur hemskt det är att deras buddy lämnat appen. Som om hon är borta för evigt och inte bara inaktiverat sitt konto på en sketen app! Perspektiv kära vänner, perspektiv!
Haha, ja dramat just nu är sinnesjukt. Dubbelmoral på en ny nivå. De är väldigt bra på att ta på sig offerkoftan men de själva kan härja fritt. Helt sjukt hur alla dras med i drevet utan att ha något som helst med det här hotet att göra. Allt för att ta alla chanser att få trycka till någon. Det är tydligen inget alternativ att bara blocka och gå vidare. Då hade det ju inte blivit några veckors drama av det hela. Märks att de älskar det här, därför det blir så otroligt löjligt när de leker brottsoffer. Tillåt mig tvivla på att de är rädda för någon liten tjej som uppenbarligen inte är frisk, utan hotar alla hon inte gillar till höger och vänster. Och ja hon är inte ensam om att ha hota andra på appen men alla har uppenbarligen olika regler. Så länge man är med i CG är det lugnt.
Senast redigerad av Eliseei 2023-06-11 kl. 18:00.
Citera
2023-06-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Det pågår någon slags intern söndring. Vet inte för vilken gång i ordningen.
En ny ”fiende” = de som tidigare varit ute i kylan får plötsligt en filt om axlarna och är med i CG igen.

Det hålls återigen förhör och folk ska brösta, erkänna, bevisa. Ord som dubbelmoral, bakom ryggen, oärligt och hot är frekvent förekommande.

Nytt ord för igår var ”latent våld”.

Folk har tydligen sökt upp folk och hotat folks familj och barn.
För deras agerande på en app. En underhållningsapp.

Herregud, kan inte folk bara ha trevligt? Inte konstigt att det är krig i världen

Och du sitter och lyssnar frekvent på de? Ingen fattar de du säger om du inte skriver namn
Citera
2023-06-11, 20:43
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Och du sitter och lyssnar frekvent på de? Ingen fattar de du säger om du inte skriver namn

Faktum är att jag, vid lunch loggade in, scrollade runt och en live hos en person som kallade sig ”Karma” hade en live med nästan 700 tittare dök upp.

Där framgick det jag skrev tidigare.

Jag hann sedan utföra diverse sysslor, sova en lur och äta. När jag sedan scrollade en sväng närmare middagstid igen höll samma live fortfarande på.

Mest troligt kommer den publiceras på YT (se länkar till konto längre bak i denna tråd).

Ämnet denna gång om att folk (!) börjat stalka delar av CG och hotat familj och barn.

Eftersom jag inte ägnade detta de timmar de satt i live har jag inga detaljer men det brukar som sagt publiceras på diverse andra kanaler.

Namn är egentligen inte intressant men ett generellt råd är att verkligen inte beblanda sig med dessa människor.
Citera
2023-06-11, 23:20
Medlem
Lever han fof på chips och hämtpizza? 😉
Citera
2023-06-12, 08:33
Medlem
Nått som slog mig igår är att så fort Cam*z försvinner ur bilden så blir dessa människor på nått sätt rabiata haha nästan som en vikarie som lämnar klassrummet för att hämta material och då passar klassen på att köpa amok. Soph*e kör sin vanliga ramsa genom att verka helt knäckt och livrädd för hur allt ska bli, Vend*la hoppar upp o ner som en påtänd lärka fullproppad med benzo o bara pratar helt orelevant, den där G*rre asså förlåt mig men vad är det för urkorkad människa ? Han måste ju personal dygnet runt låter det som. Fribbeliblo*k måste ju vara årets skämt, totalt IQ befriad, upprepar allt Vendela säger och verkar stolt för att nån nångång ibland känner igen henne som Fylle-Cam*z syster, 187 har några bra poäng i det han säger ibland (det vill säga om man hinner höra vad han säger, jävlar va hans trut går!! ), Elina försöker väll vara nån slags pretty Girl men lyckas inte så bra, men åter till saken, jag tror och jag har lite information om att Cam*z är en riktigt manupulativ människa som under flera månader styrt o ställt i bakgrunden över alla dessa människor, ja kan ge mig fan på att nu när Sweden Rock är över kommer hon återgå till att sitta o kedjeröka gapa o skrika och va allmänt vitt slödder i sina skitiga gamla kläder som hon inte allt för ofta byter ut, den där TikTok pausen är bara en lögn. Hon har inga vänner utanför den där appen, hon är bara en enorm förvuxen kvinnobebis utan sina följare, jag tror inte ens (Lägg märke till TROR) att hon är rolig att umgås med, en riktig latmask som går runt o suckar o gapar på ungarna o sambon. känns faktiskt som att ett litet ljus i tunneln kan skymtas och att dem kanske splittras ännu mer nu med somnar o semesterresor osv om dem nu är kapabla att klicka i några biljetter till nån sunkig resort. För det behöver dem, både färg och en semester från TikTok.
Citera
2023-06-12, 09:41
Medlem
Den här helgen har tiktok nått helt nya nivåer av galenskap. Anjo gick i lördags natt ut och tog starkt avstånd från allt drama som varit (finns på @enalternativsynvinkel på tiktok) Antar därför att alla diskussioner om sk CG och alla andra tiktokare blir OT efter detta och en separat tråd specificerat mot tiktokprofiler bör skapas om vi vill fortsätta diskutera detta
Citera
2023-06-12, 10:50
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
Den här helgen har tiktok nått helt nya nivåer av galenskap. Anjo gick i lördags natt ut och tog starkt avstånd från allt drama som varit (finns på @enalternativsynvinkel på tiktok) Antar därför att alla diskussioner om sk CG och alla andra tiktokare blir OT efter detta och en separat tråd specificerat mot tiktokprofiler bör skapas om vi vill fortsätta diskutera detta

Länk till uttalandet så alla själva kan bedöma innehållet:

https://vm.tiktok.com/ZGJQaDFhJ/

Kan delvis hålla med ang. separat tråd men hur det än är hänger allt ihop. Jag tror att en separat tråd skulle leda till ännu mer mobbning, hot och elakheter.
Citera
2023-06-12, 10:59
Medlem
Anjo gjorde bra ifrån sig natt till söndag.
Han sa det så många vill ha sagt men inte får uttrycka eftersom man snabbt blir inaktiverad el blockad vid minsta kritiska kommentar.

Nu är tyvärr CG ledsna på Anjo, han ska minsann inte yttra sig,han som ältat Lokal i flera år.
Ros*fudg* (*=e) ville ta ett snack i live med Anjo igår då så många ”blivit förminskade” när han inte tog deras skräck på allvar.
Han kom inte in o jag hoppas han står på sig. Simon däremot kan inte slita sig från CG. Han är så känslomässigt djupt investerad i dessa fantastiska kvinnor (+ ett fåtal män) o han älskar att de snappar o messar honom om goda råd o input.
Han kan ju inte som Anjo säga att han inte är vän med nån av dom, då han tidigare märkbart irriterad sagt ”får man inte ha vänner?” när folk ifrågasatt hans involvering i CG.
Jag undrar hur folk inte kan se gaslightningen som pågår? CG jagar, gräver o hetsar runt enskilda individer så hårt att personen tillslut blir trängd in i ett hörn.
Det ska sedan bröstas i live!
Förlåt el förklaringar godtas inte.
Det suckas, himlas med ögon och mumlas uppe i boxarna när offret försöker förklara sig, samtidigt som övriga CG-medlemmar i kommentarsfältet eldar på sina klubbkamrater i boxarna.
Hånen haglar friskt.
En efter en ska de teatraliskt skälla ut offret (*linas(*=E) skådespelande i Söndags uppvisade en klar förbättring, artikulationen har faktiskt blivit riktigt bra! SnyggFi* har också utvecklats, Method Actingövningarna har gett resultat!)
När offret tillslut tappar det helt o slår tillbaka på ett eller annat hysteriskt sätt så kommer CG med pekpinnar o moralpredikningar, sitter nöjt o betraktar när offret i sin vanmakt o förtvivlan gör bort sig.
”Hen är helt hjärndöd! Kolla vad hen skickade till mig! Hen hotade mig! Hur dum är man när man inte kan diskutera sakligt! Nu är det nog! Det hen har gjort är oförlåtligt! Att sjunka så lågt asså! Smuts! Vidriga människa! Offerkofta! Kappvändare! Vi kommer INTE tystas! Den här människan ska inte finnas på denna app! Osv osv..
Citera
2023-06-14, 18:24
Medlem
Jag har lyssnat på Anjos dokumentärer och dem var ju bra, men nu verkar det mest skitsnack om allt och alla
En grej dom kör med är att om man vill ha en del 2 så skall 5000 lika. Va fan, så om jag säger om alla som inte gillar eller bryr sig ta bort subsen då kanske han sjunker från 130k till ja vad?
Citera
2023-06-14, 19:00
Medlem
Haha vad mer kan man göra på årets varmaste dag än att sitta o lyssna på sociopaten So*hie Håk*ansson. Denna tragiska människa söker med all kraft nya vänner i olika lives, ni har hon en ny personlighet helt plötsligt en trevlig tjej som brinner för Norrland och dansband och är minsann släkt med dansbands musiker 😁 kan nån bara bekräfta att dem ser igenom henne också ? Hur liten och ödmjuk hon än spelar så lyser denna best på minst 140 kg och 2 meter ren o skär ondska. Va inte hon livrädd nyss ? Skulle inte hon tona ner sin närvaro på TikTok på grund av rädsla? Om hon läser detta hoppas jag att hon går raka vägen in till en spegel o ställer sig frågan "vad fan håller jag på med? ". Jag kan slå vad en summa pengar på att de är lugnet innan stormen när gruppen lyser med sin frånvaro såhär o alla är utspridda. Nån kommer åka under bussen innan veckan är slut. Troligtvis har väll Snygg*ia varit igång o rotat upp nått gammalt ex till nån i gruppen och ringt och ställt ledande frågor till ett som sagt BITTERT ex som inte spar på krutet. O sen är skådespelet igång igen, åklagaren och nämndemännen sliter upp nån stackare och hoppar på i flera timmar o kräva ursäkter och förklaringar, och när detta ges så köper dem det inte ändå. Haha en ärlig fråga nu Flashback tror ni dem sover gott om natten ?
Citera
2023-06-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorsluskenSPANGA
Haha vad mer kan man göra på årets varmaste dag än att sitta o lyssna på sociopaten So*hie Håk*ansson. Denna tragiska människa söker med all kraft nya vänner i olika lives, ni har hon en ny personlighet helt plötsligt en trevlig tjej som brinner för Norrland och dansband och är minsann släkt med dansbands musiker 😁 kan nån bara bekräfta att dem ser igenom henne också ? Hur liten och ödmjuk hon än spelar så lyser denna best på minst 140 kg och 2 meter ren o skär ondska. Va inte hon livrädd nyss ? Skulle inte hon tona ner sin närvaro på TikTok på grund av rädsla? Om hon läser detta hoppas jag att hon går raka vägen in till en spegel o ställer sig frågan "vad fan håller jag på med? ". Jag kan slå vad en summa pengar på att de är lugnet innan stormen när gruppen lyser med sin frånvaro såhär o alla är utspridda. Nån kommer åka under bussen innan veckan är slut. Troligtvis har väll Snygg*ia varit igång o rotat upp nått gammalt ex till nån i gruppen och ringt och ställt ledande frågor till ett som sagt BITTERT ex som inte spar på krutet. O sen är skådespelet igång igen, åklagaren och nämndemännen sliter upp nån stackare och hoppar på i flera timmar o kräva ursäkter och förklaringar, och när detta ges så köper dem det inte ändå. Haha en ärlig fråga nu Flashback tror ni dem sover gott om natten ?

Vad har denna So*** med Anjo att göra? Jag har nog missat något här känns det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in