Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 03:32
  #4669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du attackerar mig för att jag tycker att Anjos barn har rätt att få reda på sanningen om hur han i åratal hängt ut en drös människor och psykiskt misshandlat bla Cluees barn och lagt upp en ful jävla banner på barnet.

Attackerar mig för att jag inte tillåter onda mobbare som Anjo hänga ut oskyldiga barn ifred, sen har du mage att säga att jag är otrevlig också?! Dra något gammalt över dig, att försvara en människa som ger sig på barn är vad som ger en enkelbiljett till helvetets portar. Hoppas för allt i världen att du inte har egna barn då du tycker det är okej med barnMOBBNING

#RingSOC&RÄDDABARNEN

#SanningensegrarALLTID!

Men lägg ner. Du säger emot dig hela tiden. Inget barn ska behöva uppleva detta du skriver alls överhuvudtaget.
Citera
2024-04-16, 03:37
  #4670
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men lägg ner. Du säger emot dig hela tiden. Inget barn ska behöva uppleva detta du skriver alls överhuvudtaget.
Du använder precis som Anjo dig utav ohederlig debatt taktik och projicerar över det på mig. En sak missade du, det här är flashback, vi sväljer inte dina dåliga lögner, vi är inte lika lättmanipulerade som Anjos naiva följarskala och Lisen.

Sanningen kommer föralltid att segra, ditt behov att ljuga & försvara ett empatistört psykfall som ger sig på barn säger mer om dig än om mig.
__________________
Senast redigerad av knark-kungen 2024-04-16 kl. 03:41.
Citera
2024-04-16, 03:46
  #4671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
I motvikt video så försäger sig Anjo.

Han säger först att han gjorde tröjor osv för att förnedra Cluee och att inte barnen kommer påverkas av det. Senare säger han (angående att cluee nämner anjos namn) "då kommer jag förnedra dina barn".

Svårt att hålla koll på lögnerna. Anjo som säger att han bryr sig om sanningen också.
Hoppas någon sparar ner detta och klippet ihop

Har du tidsangivelser när detta sas..? Filen är nedladdad, men står inte ut att lyssna på matmissbrukaren i två timmar.
Citera
2024-04-16, 04:03
  #4672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så du är ute efter att bidra med att skada barn. Du vill att barn ska tas ifrån föräldrar. Så vitt jag kan se är hans barn trygga med sina föräldrar.
Vad pratar du om?

Att exponera sina egna eller andras barn i media, är oerhört problematiskt.

Att växa upp och inse att ens pappa är en stolt mobbare som spridit sitt egna hat genom att öppet håna, grovt förtala, ljuga, hota, begå övergrepp i rättssak, hemfridsbrott, stöld och så mycket mer, är inget jag önskar något barn.

Anjo använder sina sociala medier och samhällets resurser för att förstöra människors liv.

Anjo hånar och mobbar och kan inte ta kritik.

Han har ingen skam i kroppen, inte ens idag kan han förstå hur hans beteende uppfattas av utomstående.

Anjo är i mina ögon lika omtyckt som Karlsson på taket.

Allt han säger och gör offentligt kommer att granskas, det är ju hela syftet med att han skaffade sociala medier, för att han vill synas och höras.

Jag tänker på barnen i första hand, personer i kreatörernas familj samt samhället i det stora hela.

Respekt och rädsla är två helt olika saker.

Vad har Chrippas och Cluees barn gjort för att förtjäna det som Anjos handlingar orsakar?

Jag känner inte Anjo, därför använder jag mig av detta skvallerforum för att prata av mig om vad jag ser och hör, dvs skvallra.

"Grov psykisk ohälsa" har drabbat Anjo, precis som Rask och Jockiboi?

Vet du vad jag tror att det är?
Det stavas samvete och gör att man kan få ångest, oro, svårt att sova mm

Youtubers och influencers står inte över lagen och dom måste ta ansvar för vad dom sänder ut för signaler till omvärlden.

Det är anledningen till att jag ens orkar lägga tid och energi på att försöka få dessa kreatörer att tänka till.

Orsak - verkan

Monkey See, Monkey Do
Citera
2024-04-16, 04:46
  #4673
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men att skriva på det sättet om barn. Barn!
Blir du lika förfärad över hur Anjo attackerar, hänger ut och använder cluees barn i deras bråk? Barn!
Citera
2024-04-16, 06:45
  #4674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du använder precis som Anjo dig utav ohederlig debatt taktik och projicerar över det på mig. En sak missade du, det här är flashback, vi sväljer inte dina dåliga lögner, vi är inte lika lättmanipulerade som Anjos naiva följarskala och Lisen.

Sanningen kommer föralltid att segra, ditt behov att ljuga & försvara ett empatistört psykfall som ger sig på barn säger mer om dig än om mig.

Kan du visa mig vart jag ljuger? Jag bara bemöter vissa av er som är helt rabiata och du i synnerhet är arg så det är nog personligt.

Vill du ha en envägskommunikation med ryggdunk får du logga ut och ställa dig framför spegeln och prata.
Citera
2024-04-16, 06:46
  #4675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Blir du lika förfärad över hur Anjo attackerar, hänger ut och använder cluees barn i deras bråk? Barn!
Det har jag ju skrivit att jag blir så förstår inte vart du vill komma. Jag gör inte skillnad på barn och barn ska du ha klart för dig.
Citera
2024-04-16, 06:50
  #4676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad pratar du om?

Att exponera sina egna eller andras barn i media, är oerhört problematiskt.

Att växa upp och inse att ens pappa är en stolt mobbare som spridit sitt egna hat genom att öppet håna, grovt förtala, ljuga, hota, begå övergrepp i rättssak, hemfridsbrott, stöld och så mycket mer, är inget jag önskar något barn.

Anjo använder sina sociala medier och samhällets resurser för att förstöra människors liv.

Anjo hånar och mobbar och kan inte ta kritik.

Han har ingen skam i kroppen, inte ens idag kan han förstå hur hans beteende uppfattas av utomstående.

Anjo är i mina ögon lika omtyckt som Karlsson på taket.

Allt han säger och gör offentligt kommer att granskas, det är ju hela syftet med att han skaffade sociala medier, för att han vill synas och höras.

Jag tänker på barnen i första hand, personer i kreatörernas familj samt samhället i det stora hela.

Respekt och rädsla är två helt olika saker.

Vad har Chrippas och Cluees barn gjort för att förtjäna det som Anjos handlingar orsakar?

Jag känner inte Anjo, därför använder jag mig av detta skvallerforum för att prata av mig om vad jag ser och hör, dvs skvallra.

"Grov psykisk ohälsa" har drabbat Anjo, precis som Rask och Jockiboi?

Vet du vad jag tror att det är?
Det stavas samvete och gör att man kan få ångest, oro, svårt att sova mm

Youtubers och influencers står inte över lagen och dom måste ta ansvar för vad dom sänder ut för signaler till omvärlden.

Det är anledningen till att jag ens orkar lägga tid och energi på att försöka få dessa kreatörer att tänka till.

Orsak - verkan

Monkey See, Monkey Do

Återigen. Det är helt sjukt att ens försöka ge dig på det du håller på med här. Jag är övertygad om att Anjo tar hand om sina barn. Jag håller inte alltid med honom men det framkommer inte någonstans att hans barn har varit utsatt för misshandel. Men du skiljer på barn och barn. Läskigt.
Citera
2024-04-16, 07:07
  #4677
Medlem
Anjo startade tidigt med att dra in barn i sina vendettor, han får nog acceptera att även hans barn blir indragna då. Det är liksom bara att bita ihop och gå vidare. Enkelt
Citera
2024-04-16, 08:06
  #4678
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det har jag ju skrivit att jag blir så förstår inte vart du vill komma. Jag gör inte skillnad på barn och barn ska du ha klart för dig.
Jag tycker bara det är konstigt att du blir så förfärad över barnet, men sedan står bakom och stöttar Anjo.
Anjo har attackerat barn, skapar drev så folk vill ta sitt liv, och sen gör sig lustigt över att dem vill ta sitt liv, jagad och förföljer folk.
Anjo är sinnessjukt gränslös. Mobbar både vuxna och barn, mobbar folkmed grov psykiskt ohälsa, skrattar åt folk som lider och mår dåligt.
Citera
2024-04-16, 09:26
  #4679
Medlem
Vilken dum djävel han är. Ser GBP-operation som en lösning på övervikt, när det bara är en kickstart. Han måste fortfarande ändra sin kosthållning och motionera. Det gäller givetvis Lisen också, och generna kommer göra att barnen troligen får samma problem
Citera
2024-04-16, 09:48
  #4680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Återigen. Det är helt sjukt att ens försöka ge dig på det du håller på med här. Jag är övertygad om att Anjo tar hand om sina barn. Jag håller inte alltid med honom men det framkommer inte någonstans att hans barn har varit utsatt för misshandel. Men du skiljer på barn och barn. Läskigt.
Var har Mumsbulle sagt detta?

Nu kommer Anjo antagligen försöka få Lillen att förlora sin mamma också. Hemskt att se!

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vilken dum djävel han är. Ser GBP-operation som en lösning på övervikt, när det bara är en kickstart. Han måste fortfarande ändra sin kosthållning och motionera. Det gäller givetvis Lisen också, och generna kommer göra att barnen troligen får samma problem
Man har inte gener som generera fetma, drabbas man av hypotyreos så finns medicin för det. Så anlag kan han inte skylla på.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-04-16 kl. 09:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback