Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 19:11
  #4789
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En (1) unge? Det är fler barn som blivit drabbade av det här vansinnet. Anjo skiter fullständigt i vad hans videos ger för signaler, han tar inget ansvar för något han gör

Vafalls! Inte Anjo. Han bryr sig bara väldigt mycket om sig själv; det han säger ska andra tycka (han kommer ju med bevis). "Nä men jag är världens bästa farsa då va, jag hänger inte ut mina egna ungar på jutub, men Chrippas...". Öh.

Anjo skulle må bra av att bli skomakare (ett hederligt yrke där inga ungar blir uthängda). Om han orkar.
Citera
2024-04-21, 19:19
  #4790
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo
Vafalls! Inte Anjo. Han bryr sig bara väldigt mycket om sig själv; det han säger ska andra tycka (han kommer ju med bevis). "Nä men jag är världens bästa farsa då va, jag hänger inte ut mina egna ungar på jutub, men Chrippas...". Öh.

Anjo skulle må bra av att bli skomakare (ett hederligt yrke där inga ungar blir uthängda). Om han orkar.
Tror det blir tufft. Anjo tycker det är svårt att skära upp ett kokt ägg med kniv.
Citera
2024-04-21, 19:39
  #4791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Tror det blir tufft. Anjo tycker det är svårt att skära upp ett kokt ägg med kniv.

I love it
Anjo som fortfarande har skor med kardborreband
Jag skulle vilja se honom utföra ett riktigt jobb, kan tänka mig att han då väljer att bli en hemma-pappa, som Rask, och barnen har barnomsorg från 07-16, så Lisen hinner hem och fixa kvällsmaten innan TV-kväll
__________________
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-21 kl. 20:01.
Citera
2024-04-21, 19:44
  #4792
Medlem
Fp
__________________
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-21 kl. 20:01.
Citera
2024-04-24, 02:07
  #4793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
https://ibb.co/8rpGcC3

Fan vad han ser ut, vad går han på egentligen 🤣 Det är nästan Ceesay-nivå på denna

För en som missat, vilken video var detta?
Citera
2024-04-24, 02:33
  #4794
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasse.laursen
För en som missat, vilken video var detta?
Här har vi olyckan i sitt esse.

https://youtu.be/gdbMZXrdSqE?si=jEcAr2wG5cYi94Ak
Citera
2024-04-25, 21:06
  #4795
Medlem
Haha de där motvikt, är så glad att ha kontakt med sina idoler anjo och rask.

Att man inte skäms av att vara 40 år och sitta och göra narr av en 21 årig tjej.
Men gör idolerna det så hakar man väl på
Citera
2024-04-26, 08:57
  #4796
Medlem
Vad skall Anjo pyssla med om lilla c åker hem till Sverige? Blir han arbetslös eller har han redan hittat ett nytt offer?
Det ryktas om en ny dokumentär men Anjo har missat att då måste alla inblandade parter kontaktas för att ha möjlighet att dela med sig av sin sida. Nu är det, som bekant, inte Anjos starka sida. Allt är i lowbudget class. Bevisen består av obskyra prints, för inte tala om alla dm´s han får av pålitliga källor. När man granskar allt så visar det sig snabbt att han cashar hellre in, än levererar en bra produkt. Kallar sig för grävande journalist men har aldrig "grävt"
Citera
2024-04-26, 09:08
  #4797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad skall Anjo pyssla med om lilla c åker hem till Sverige? Blir han arbetslös eller har han redan hittat ett nytt offer?
Det ryktas om en ny dokumentär men Anjo har missat att då måste alla inblandade parter kontaktas för att ha möjlighet att dela med sig av sin sida. Nu är det, som bekant, inte Anjos starka sida. Allt är i lowbudget class. Bevisen består av obskyra prints, för inte tala om alla dm´s han får av pålitliga källor. När man granskar allt så visar det sig snabbt att han cashar hellre in, än levererar en bra produkt. Kallar sig för grävande journalist men har aldrig "grävt"
Förtals gänget har ju uppenbarligen någon som sitter 24/7 och kollar hur länge lampan lyser i Chrippas lägenhet i Spanien. Dem är ju uppenbarligen besatta av Chrippa, så dem kommer hitta någon ny anledning att fortsätta prata om honom.
Citera
2024-04-26, 09:31
  #4798
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad skall Anjo pyssla med om lilla c åker hem till Sverige? Blir han arbetslös eller har han redan hittat ett nytt offer?
Det ryktas om en ny dokumentär men Anjo har missat att då måste alla inblandade parter kontaktas för att ha möjlighet att dela med sig av sin sida. Nu är det, som bekant, inte Anjos starka sida. Allt är i lowbudget class. Bevisen består av obskyra prints, för inte tala om alla dm´s han får av pålitliga källor. När man granskar allt så visar det sig snabbt att han cashar hellre in, än levererar en bra produkt. Kallar sig för grävande journalist men har aldrig "grävt"
Hörrudu! När man gör dokumentärer är det viktigaste att ha drönarbilder (anjo har två dyra drönare) och text som långsamt fadar ut till musiken, det gör ingenting om det förekommer stavfel i varje professionell dokumentär heller för han har två drönare som är dyra! En annan viktig grej är att ha ett svartvitt intro med dimmiga ljudeffekter som ekar.
Citera
2024-04-26, 10:36
  #4799
Medlem
Det har gått 13 dagar sedan Anjo gjorde något om Chrippa, detta trots att han sagt att han skulle leverera en ny video varje dag. Eller jo, han gjorde något om den där otrohetsbruden, han ville visa bevis, som senare visade sig vara lögn från början till slut
Håller dom på att tappa greppet i Norrköping?
Har Anjo tagit ut en tidig semester? Varför är han så tyst?
Citera
2024-04-26, 10:44
  #4800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det har gått 13 dagar sedan Anjo gjorde något om Chrippa, detta trots att han sagt att han skulle leverera en ny video varje dag. Eller jo, han gjorde något om den där otrohetsbruden, han ville visa bevis, som senare visade sig vara lögn från början till slut
Håller dom på att tappa greppet i Norrköping?
Har Anjo tagit ut en tidig semester? Varför är han så tyst?
Sjukskriven? Tufft när man är egenföretagare...
Tydligen magsjuka som inte ger sig eller går runt, som hos Rask där ögoninflammationen går runt.
Kan tänka mig att Anjo har det kajåtiskt med sin egen röv just nu.

Kan inte sluta skratta åt hans egna uttalanden om att han inte kunde torka sig själv i röven, när han var som fetast...
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-26 kl. 10:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback