Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 13:39
Medlem
Den här "Vad är problemet" (Simon) har gjort en YouTube-video som heter "Anjo bad mig göra den här videon"

Har Anjo verkligen bett honom göra denna video eller gör Simon ett desperat försök att vara rolig eller få views/likes genom Anjos namn?

Vem är den här människan egentligen, han verkar inte ha alla hästar hemma. Varför sitter han och gnäller/klagar på två nya kreatörer, är det dessa personer som ska förföljas/stalkas av alla i sekten nu? Har Anjo skickat en av sina hundar på paret nu eller vad handlar det om?

Om dessa s.k. kreatörer inte kan göra något annat content än att prata skit om andra människor, ja då kanske de ska fundera på att söka hjälp för det här är f-n inte normalt.
På tal om sekt, de som är med i sekten är så intelligensbefriade att de inte ens förstår varför folk kallar dem sekten...

Tar denne Simon samma typ av narkotikaklassade mediciner som Anjo eller går han på någon annan typ av drog, han verkar vara helt speedad och hans pupiller ser inte helt normala ut.
Senast redigerad av VemSkaManTroPa Igår kl. 13:41.
Citera
Igår, 14:49
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Den här "Vad är problemet" (Simon) har gjort en YouTube-video som heter "Anjo bad mig göra den här videon"

Har Anjo verkligen bett honom göra denna video eller gör Simon ett desperat försök att vara rolig eller få views/likes genom Anjos namn?

Vem är den här människan egentligen, han verkar inte ha alla hästar hemma. Varför sitter han och gnäller/klagar på två nya kreatörer, är det dessa personer som ska förföljas/stalkas av alla i sekten nu? Har Anjo skickat en av sina hundar på paret nu eller vad handlar det om?

Om dessa s.k. kreatörer inte kan göra något annat content än att prata skit om andra människor, ja då kanske de ska fundera på att söka hjälp för det här är f-n inte normalt.
På tal om sekt, de som är med i sekten är så intelligensbefriade att de inte ens förstår varför folk kallar dem sekten...

Tar denne Simon samma typ av narkotikaklassade mediciner som Anjo eller går han på någon annan typ av drog, han verkar vara helt speedad och hans pupiller ser inte helt normala ut.
Han gjorde visst en video om anjo redan 2021

https://www.instagram.com/p/CMCHp6tnrz_/
Citera
Igår, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0olt
Hur kan Jocke och Jonna umgås med en sådan person? Jo för att dom båda två är precis lika falska! Jocke är en stor del av dramat och är den som delat otroligt mycket material till Anjo som han sedan ska läcka.. riktigt fult spelat! Tycker också att det är helt sjukt att tv4 godkände att Anjo som är en sån vidrig offentlig mobbare som förstört mångas liv tillåts vara med Jocke under genrepen på Idol och vara med bakom kulisserna! Hur kan dom på riktigt tillåta det? Jag blir så förbannad när jag ser hur han njuter så han nästan kommer i byxorna av att förstöra andras liv och sedan leva ”lyxigt” på andras bekostnad för att han förstört deras liv. Kan inte alla snart bara inse vilken vidrig människa Anjo är? Och även Lisen, rask, Jocke & Jonna som alla vet vad dom håller på med men spelar dumma och låtsas som att dom inte är en stor bidragande faktor i dramat.
Vi får se hur Jocke hanterar honom i slutändan.

Mitt intryck är att Jocke åtminstone tänker.

Anjo är inget varumärke man vill förknippas med, tänker jag.

Mobbing och uthängningar är vidrigt.

Folkdomstol? Häxjakt?

Vill Jocke stå bakom det?

Jag tror inte det, jag vill inte tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in