2020-03-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Själv tycker jag toxiska intimbildstiggare som du är patetiska aber som borde skickas på läger där ni tvingas lära er att sluta pressa kvinnor på intima bilder. Hade du kunnat få till det som vilken annan normal man som helst hade du knappast uppmuntrar detta riskbeteende hos kvinnor genom att helt förskjuta skulden ifrån dem och det enbart så du kan få dra dig en runk som den uppenbart bekväma dopamintorsken du är.

Jag har aldrig "tiggt" en enda intimbild. Märkligt att ge mig egenskaper jag inte har och tillskriva mig påhittade gärningar, och sen argumentera mot den halmgubbe du själv har byggt. Vad ger det dig, mig eller någon annan? Tror du jag orkar eller vill svara på det du säger när du skriver en saga och hittar på saker?

Sitt i duschen och ha fiktiva diskussioner med dina fantasimonster istället.

Bemöda dig inte med att svara.
Citera
2020-03-26, 02:05
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klauz
Jag har aldrig "tiggt" en enda intimbild. Märkligt att ge mig egenskaper jag inte har och tillskriva mig påhittade gärningar, och sen argumentera mot den halmgubbe du själv har byggt. Vad ger det dig, mig eller någon annan? Tror du jag orkar eller vill svara på det du säger när du skriver en saga och hittar på saker?

Sitt i duschen och ha fiktiva diskussioner med dina fantasimonster istället.

Bemöda dig inte med att svara.

Det har du visst för det är exakt så det går till och det har precis gått upp för dig och nu kommer äntligen skuldkänslorna du borde ha känt redan efter första gången.

Du är imtimbildstiggarnas Kapten Klänning, ditt försvarande av denna ovana som orsakat så många kvinnor stress och smärta talar för sig oavsett hur mycket du försöker vilseleda med fullständigt irrelevant flosker.

Du ger mig inga order. Gillar du inte det du läser står det dig fritt att inte läsa.
För min del är du mer än välkommen att svara, du underhåller mig.
Citera
2020-03-26, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Fast Ascheberg har inte påstått att det Mrkuk har gjort är olagligt. Mrkuk bli påhälsad för att Trolljägarna tycker att det han har sysslat med är moraliskt förkastlig.

Tycker att var och en som skickar konfidentiella saker över nätet måste känna till att de kan hamna någon annanstans.
Tex att någon stjäl smartphonen ?
Var ju rätt nyligen som någon höjdare hade tabbat sig med att skriva mejladressen fel...

Citat:
Att han sedan tydligen köper nudes via swish för att sedan ladda upp de köpta bilderna på sitt rum på Volafile gör ju det inte svårare för någon att hitta honom. Så håll dig till verkligheten här. Jag tror ingen har använt sig av Kina för att hitta den här idioten.

Vem påstår att han köper bilder via Swish ?
Har Aschberg sett kontoutdraget på Swish då ?
Eller är det bara MrKuk som påstår att han köper nakenbilder via Swish ?
Äh, skitsamma, sådan här diskussion blir ju bara rundgång ändå...
Det är väl ingen idé att köpa bilder sådär, då kan man ju få en bild på Aschberg naken i platåskor i retur, ingen jävel vill väl betala för den ändå ?
En bild på Aschbergs kommuniströda babianarsle med ISIS-flaggan stickandes ut ur rövhålet och på platåskor ?
Kanske med fittmössa på huvudet också ?

Inte mycket idé att göra sådana affärer eftersom "köpet" inte kan ångras.

Det finns ju miljontals med gratis nakensajter lite varstans ute på nätet.
Och så småningom så hamnar dessa bilder på Volafile där också..
Det som finns på Internet finns där för evigt brukar talesättet lyda..

Citat:
Jag tror ingen har använt sig av Kina för att hitta den här idioten.
Nej, självklart inte. Men Kina vet hur man använder tekniken, och så tycks det ju också vara.
Sorry för att dra isär diskussionen, lite väl långt.
Men om det är "guldspaden" som vore Aschbergs dröm, så duger inte detta programmet.

Trolljägarna låter som några skumma Arnstadianska figurer med Sherlock-mössa och pipa som ser "troll" överallt. Nåja Pansargeneralen Henrik Arnsztad ser ju fascister och rasister överallt, fastän han själv är ett troll.

BTW: Troll brukar man mena en användare med ett ofta tillfälligt nick som hoppar in i en diskussion som uttrycker åsikter och ståndpunkter som ibland är helt absurda. Bara för att ibland provocera och trasa sönder diskussionen och få den att gå åt ett annat håll. Så nej, jag vet inte om man kan kalla MrKuk för ett slags troll, nej...
Volafile lär få många besökare nu, kan man ju tro...
Så då motverkar ju programmet sitt syfte, alla blir ju nyfikna, typ...
Trodde att programmet skulle ha ett större djup och mera journalistiskt "grävande" och skicklighet i sig. Men det var ganska tunt...
Nåväl vi får väl se MrKuk nu ha tex ett eget matlagningsprogram i TV3 till hösten som plåster på såren ?
Aschberg kan nog slå mynt av den här killen, må ni tro - Och göra om honom till en kändis - Minns ni Gert Fylking ?
Citera
2020-03-26, 02:44
Medlem
Citat:
Det har du visst för det är exakt så det går till och det har precis gått upp för dig och nu kommer äntligen skuldkänslorna du borde ha känt redan efter första gången.

Du är imtimbildstiggarnas Kapten Klänning, ditt försvarande av denna ovana som orsakat så många kvinnor stress och smärta talar för sig oavsett hur mycket du försöker vilseleda med fullständigt irrelevant flosker.

Du ger mig inga order. Gillar du inte det du läser står det dig fritt att inte läsa.
För min del är du mer än välkommen att svara, du underhåller mig.

Hahaha, sånt märkligt beteende. Jag hakar på!

Din högaktiva schizofreni verkar ha gått så långt att du har svårt att skilja på vad som är en röst i ditt huvud, eller rena fantasier, och vad som är verklighet. Att sitta här och halv debattera med sig själv emot påhittade varelser och åsikter kan sannerligen beskrivas som början på ditt totala mentala förfall.

Släpp datorn, ut i verkligen och träffa riktiga människor innan det är för sent! Att sitta här och debattera mot låtsatsmotståndare kan ju inget annat än spä på dina vanföreställningar
Citera
2020-03-26, 03:00
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Din högaktiva schizofreni verkar ha gått så långt att du har svårt att skilja på vad som är en röst i ditt huvud, eller rena fantasier, och vad som är verklighet. Att sitta här och halv debattera med sig själv emot påhittade varelser och åsikter kan sannerligen beskrivas som början på ditt totala mentala förfall.

Var det vad du sa till ditt ex efter att hon hittade dig stönande och stånkande framför din pervo-kollektion Kapten Klänning?

Förnekar du att du har tagit emot nakenbilder från kvinnor? Förnekar du att du försöker förskjuta skuldfrågan helt från kvinnor för att vagga in dem i en falsk säkerhet som ofta slutat illa för dem men som inte alls berör dig som flåsare?

Kom igen nu Kapten Klänning. Bättre kan du.

Din agenda är tydlig, du ska ha dina porrbilder och om kvinnor får lida för det skiter du blankt i.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2020-03-26 kl. 03:16.
Citera
2020-03-26, 03:18
Medlem
Citat:
Var det vad du sa till ditt ex efter att hon hittade dig stönande och stånkande framför din pervo-kollektion Kapten Klänning?

Förnekar du att du har tagit emot nakenbilder från kvinnor? Förnekar du att du försöker förskjuta skuldfrågan helt från kvinnor för att vagga in dem i en falsk säkerhet som ofta slutat illa för dem men som inte alls berör dig som flåsare?

Kom igen nu Kapten Klänning. Bättre kan du.

Haha, jag tror vi sätter punkt där. Detta är inte riktigt min grej. Kan inte fatta att du sitter på flashback och gör detta dagarna i ända, men kör hårt. Alla ska vi ha en hobby!
Citera
2020-03-26, 03:26
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Haha, jag tror vi sätter punkt där. Detta är inte riktigt min grej. Kan inte fatta att du sitter på flashback och gör detta dagarna i ända, men kör hårt. Alla ska vi ha en hobby!

Nej. Det gör vi inte. Du ska stå för det du skriver.

Vill du springa som en slagen hund står det dig fritt att göra det, men glöm bort att det blir du som sätter punkt. Perversa äckel som du som utnyttjar kvinnor för era basala behov utan någon som helst tanke på konsekvenserna ska ställas till svars.
Citera
2020-03-26, 04:13
Medlem
Citat:
Nej. Det gör vi inte. Du ska stå för det du skriver.

Vill du springa som en slagen hund står det dig fritt att göra det, men glöm bort att det blir du som sätter punkt. Perversa äckel som du som utnyttjar kvinnor för era basala behov utan någon som helst tanke på konsekvenserna ska ställas till svars.

Du är ju fullkomligt galen Jag har aldrig tiggt intimbilder, jag har fått ett par skickade till mig i förhållanden jag har haft men aldrig har spridit. Folk som sprider intimbilder är svin, de som gör det ska ska straffas och ses för de svin dom är.

Jag anser det är trevligt att man i ett förhållande kan skicka intima bilder till varandra, då det kan verka positivt för det sexuella som absolut är en viktig del i en relation. Att kvinnor inte, om de vill, skulle kunna göra detta utan att få sina bilder spridda samt bli kallade horor av exempelvis skribenter i denna tråden är sinnesjukt. Helt knäppt att dessa attityder finns, varför jag skrev i denna tråden från första början.

Citat:
Din agenda är tydlig, du ska ha dina porrbilder och om kvinnor får lida för det skiter du blankt

Hur lider kvinnor av att på eget bevåg skickar intima bilder till sin partner som tycker det är sexigt, attraktionen blir starkare, så även sexlivet och relation på det hela? Är intimbilder inget man är bekväm med att skicka så skicka för all del inte! Jag har varit i förhållanden där det inte skickats en enda intimbild, och det har funkat prima det med. Jag har även vart i förhållande där man varannan dag har fått snap "titta vad för underkläder jag köpte, eller föredrar du kanske att jag inte har något alls".

Min agenda?

Citat:
Perversa äckel som du som utnyttjar kvinnor för era basala behov utan någon som helst tanke på konsekvenserna ska ställas till svars

Jag har garvat ett tag nu åt vart du får allt ifrån? Tror du är en ganska ensam kille och som därför sitter mycket här på flashback och får någon slags kick av att "vinna" argument pga otillräckliga förehavanden i verkliga livet? Så till den grad att du förvränger argument, skapar halmgubbar, rena fantasivarelser som du sedan stolt besegrar så du känner dig lite lyckad?
Senast redigerad av Klauz 2020-03-26 kl. 04:38.
Citera
2020-03-26, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hi.N
Om du skickar ett konfidentiellt dokument till din kollega och kollegan sprider detta så att ni båda får sparken, får du skylla dig själv då?

Ja, det får man om man är så korkad, eftersom seriösa företag och anställda inte skickar konfidentiella dokument via internet.
Citera
2020-03-26, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Nej det får de inte din dumme fan! Bilder är något som man skickar privat!
Hade de velat vara offentliga så hade de lagt ut bilderna öppet på tex xhamster .

Den som är en dum fan är nog du, lågbegåvad också. Det "finns" inget som är privat på nätet. Lägger du ut saker på nätet är de inte dina längre. Fatta för fan.
Citera
2020-03-26, 07:35
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Ja, jösses. Incel-alert. Han verkar ha en fäbless för anarki i medier. T ex efterlyser han gamla radiopirater från Åsele:

https://m.facebook.com/groups/164757...53333274771008

Är det verkligen brist på friskluft där han bor?

Vem är denna man? Kompanjon?
https://external.farn2-1.fna.fbcdn.n...AUg7NSBrL6aEEI
Citera
2020-03-26, 08:48
Jag tar inte MrKuk i försvar, men den sjukaste j@vla psykot var väl ändå "säkerhetsexperten"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in