2020-04-02, 21:05
Medlem
Ngot som kan vara riktigt skrmmande och hotfullt r rdda, stressade, paranoida personer med vapen.

S istllet fr att bli cool, tnk att du r enormt ocool, och livrdd fr allt och alla. Ditt sjlvfrtroende r i botten, du r fegast, svagast och fullkomligt underlgsen alla. Alla r ute efter att skada dig p olika stt, ingen gr att lita p. Missbruk av diverse droger kan ge den personligheten, men det fr nog drogforumets expertis svara p.

Tnk dig det, alla r starkare n dig och livsfarliga, du har ngest och r skitskraj... men du har ett skarpladdat skjutvapen.

Med den instllningen och ett oskrat hagelgevr i handen kommer folk verkligen uppleva dig som hotfull.
Citera
2020-04-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Man kan inte lsa in nn bara fr att dom kan vara farliga, r det inte bttre om du slutar vara s rdd och ltt skrmd??

Klart man kan, i ett ordentligt samhlle fick bara sdana som r tillrkneliga, hederliga och lmpliga vistas. De andra fick vara inlsta, vistas i hgn samt vara under konstant bevakning tills de anses vara vrda frihet och lmpliga att vistas i samhllet. Det hr r inte ens ngot hokuspokus, utan det r fullt mjligt att gra detta helt vetenskapligt. Sen r nog rdd och lttskrmd det sista jag r, emellant tror jag till och med att rdsla r en knsla jag saknar. Men fr det betyder det inte att jag vill ha en dystopi omkring mig dr man alltid mste vara p sin vakt och beredd att agera.
Citera
2020-04-02, 23:41
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Ngot som kan vara riktigt skrmmande och hotfullt r rdda, stressade, paranoida personer med vapen.

S istllet fr att bli cool, tnk att du r enormt ocool, och livrdd fr allt och alla. Ditt sjlvfrtroende r i botten, du r fegast, svagast och fullkomligt underlgsen alla. Alla r ute efter att skada dig p olika stt, ingen gr att lita p. Missbruk av diverse droger kan ge den personligheten, men det fr nog drogforumets expertis svara p.

Tnk dig det, alla r starkare n dig och livsfarliga, du har ngest och r skitskraj... men du har ett skarpladdat skjutvapen.

Med den instllningen och ett oskrat hagelgevr i handen kommer folk verkligen uppleva dig som hotfull.

Dummaste jag lst. Jag vill ju inte agera frn rdsla. Och definitivt vill jag inte g runt med vapen, det r olagligt.
Citera
2020-04-03, 22:36
Medlem
EnokThuttifems avatar
Hej!
Misstnker du r ca 20 r och osker p dig sjlv. Korrigera grna om jag har fel. Sjlv r jag 50+ numera.

Jag brjade trna boxning nr jag var 18r. och trnade aktivt tills jag var 26r. Numera trnar jag styrketrning och kr en del sck-trning. gick frn 66kg till 76kg under min aktiva boxningstrning (varvat med styrketrning). Numera vger jag 110kg och r 175cm lng. Jag har brjat ett program fr att g ned under 0,1 ton...... *garv*

Hotfull r ju bara barnsligt. Varfr vill du det?
Om du r hotfull s kommer du f stryk av ngon som synar dig. Vnskap/tillit r mycket bttre.
Respekt frtjnar man bara genom vuxet bemtande med vnskap och tillit.

Mitt tips r att frsk var dig sjlv och vnlig/snll dr du bjuder p dig sjlv. P s vis fr folk respekt fr dig. Folk som bryr sig och hjlper till ser andra upp till.

S jvla mnga som tolkar snllhet med vekhet. Vilket r en missuppfattning. Vilket visar sig nr man sger NEJ. Att sga nej har ingenting med elakhet att gra. Man ska vara snll men ingen toffel.

Den som gr en snll och lugn mnniska frbannad gr bst i att springa fort som fan!!!
Citera
2020-04-03, 22:43
Medlem
Jag sger som jag alltid brukar sga. En Smith & Wesson slr fyra ss.
Citera
2020-04-03, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Jag sger som jag alltid brukar sga. En Smith & Wesson slr fyra ss.

haha du ska vga anvnda den ochs

nej att tro p sej sjlv , vara sjlvstndig och ha fasta principer slr allt , fejk folk hller p med
Citera
2020-04-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
haha du ska vga anvnda den ochs

nej att tro p sej sjlv , vara sjlvstndig och ha fasta principer slr allt , fejk folk hller p med
Du har rtt. Jag skulle bara vitsa till det lite.
Citera
2020-04-03, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Du har rtt. Jag skulle bara vitsa till det lite.

misstnkte liksom det

sedan s kan man vara respektingivande utan att vara ett asshole
jag r snll som f mot de som respekterar mej
mej kan man lita p om man r rlig mot mej

och folk vet att om man gr sej osams med mej i m det n vara , s blir jag deras vrsta mardrm

lngsint r jag ochs
Citera
2020-04-03, 23:03
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du utgr ifrn att jag bryr mig om din sikt. Men det gr jag inte. Du r inget fr mig. Mitt gamla jag skulle lyssna och begrunda vad du sagt, men mitt nya jag skiter i andras sikter.

Jag vill ha hjlp med att till fullo bli mnniskan jag aspirerar p att vara. sikter som dina r jag grna utan, de bidrar inte med ngot. Nr du beter dig s d tar du bara ondig plats p internet.

Ang. baktstrvande eller ej. Kvinnor tnker med reptilhjrnan och vill ha muskulsa och starka karlar som kan dda djur med sina bara hnder. Det r en sdan aggressiv man jag vill bli. Inte fr kvinnors skull dock. Utan fr att f respekt. Respekt frn min omgivning, rdsla ver att jag ska flippa, lydnad nr jag befaller ngot, osv. Sann maskulinitet.

Respekt och rdsla r tv helt olika saker. En fejkad tuffingattityd ser vem som helst igenom direkt. Det gr att vara schysst och inge respekt p en och samma gng, du behver inte bete dig som ett rvhl fr att folk ska lgga mrke till dig. Lter mest som att du behver jobba p sjlvknsla och sjlvfrtroende. Kan garantera att folk respekterar det betydligt mer n primatgng och discogymskropp.
Citera
2020-04-03, 23:28
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Vilka steg ska man ta fr att ndra sin personlighet till att bli mer hotfull?

Jag skulle vilja bli mer skrckinjagande i min omgivning och f mer respekt frn folk. Nr jag r p allmn plats ska folk bli rdda fr mig och knna p min aura att det r jag som bestmmer. Nr jag blnger t folk ska de bli oskra och inte vga mta mig med blicken, och istllet titta ner i marken som en rtta. Jag vill kunna ta plats utan att ngon vgar sga ifrn.

Hur ska man uppn detta?

Att trna och bli biffigare knns vl givet. Kanske ngon schysst tatuering ocks? Sedan tuffa klder, typ en skinnjacka. Halskedja.

Sedan behver man vl gra ngot t sin personlighet ocks. Finns det ngon kurs man kan g? Finns det vningar man kan gra i sina relationer dr man trnar p att bli mer uttriktad, allvarlig och hotfull?

Vore tjusigt om ngon annan har gjort samma resa och vill bertta hur man gr till vga.
Usch! Om du verkligen vill vara skrckinjagande, s har du lyckats bara genom det hr inlgget.
Eller om jag fr vara helt rlig, s cklar du mig faktiskt. Fr du verkar inte vara frisk.
Och fr att vara fullkomligt tydlig: nej, det r helt och hllet negativt att vilja f andra att frukta dig.
Senast redigerad av Furienna 2020-04-03 kl. 23:30.
Citera
2020-04-03, 23:46
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Dummaste jag lst. Jag vill ju inte agera frn rdsla. Och definitivt vill jag inte g runt med vapen, det r olagligt.

Om du inte r beredd att vara hgre alfa med ett starkare vapen eller ett med hgre avfyrningssekvens s tar din dagdrm slut dr.

Du vill/kan inte vara dominant och alfa fr att du r en poser.

Ser du inte vart detta leder? Du avancerar som idiot och kmpar mot idioter, fr hetare brudar, tills du mter snubbar som inte tycker att skjuta folk r ett problem. De r bevpnad och om du vill spela alfa och dominant varsgod.
Du blder ut ddligt skottskadad fr ingenting och de fr ett streck till inristad i kolven p ak:n.

En del lever, andra dr.
Citera
2020-04-04, 01:00
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Jag skulle vilja bli mer skrckinjagande i min omgivning och f mer respekt frn folk.

Du har nog missuppfattat ngot.

Du vill vara tv motsatser. Du fr inte respekt genom att vara hotfull. Du r inte hotfull mot ngon nr denna ngon har respekt fr dig.

Nr du r hotfull tappar folk respekten fr dig. Frstr du verkligen inte det???

Citat:
Klart man vill bli respekterad, knna att folk lyssnar p en och gr det man vill.

Det finns ingen som respekterar dig om du hotar folk till att gra det du vill!
Du tappar din respekt genom att du hotar dom.

S du vill allts att folk ska tappa respekten fr dig fr du r hotfull mot dom. Varfr har du som ml att ens vilja tappa din respekt? Bertta!
Senast redigerad av Jazzil 2020-04-04 kl. 01:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in