2020-03-31, 21:22
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Luktar ju methlab lng vg om dig.
Knappast du. Det r s en slipsten dras.
Citera
2020-04-01, 20:58
Medlem
Liebesraums avatar
Tatueringar r ytligt och kommer inte gra ngonting fr att hjlpa dig uppn ditt ml. Det ser endast fattigt och billigt ut med tatueringar.

Jag har mnga gnger mrkt att mjkiga och mentalt klena, feminina individer frsker kompensera sin undergivenhet med tatueringar. Detta fungerar inte.

Att trna r givetvis bra om vi skall tala ytligheter.

Du mste utveckla mod. Du mste verkomma din rdsla fr dden. Detta r ngot som inte gr att lsa sig till, det r ett mod som vinns i reell erfarenhet. Sjlvfrtroende och mod r ngot som uppkommer nr du utstter dig fr potentiellt farliga situationer och verlever. Att vara med i ett krig r en sdan sak. Slagsml och konfrontationer r mindre extrema exempel.
Senast redigerad av Liebesraum 2020-04-01 kl. 21:02.
Citera
2020-04-02, 03:46
Medlem
Autumnals avatar
Varfr i hela vrlden vill du bli sn? Det lter varken hlsosamt eller trevligt. Om jag talar som tjej s kan jag sga att jag aldrig skulle vilja ha en sn kille. Tycker du kan jobba upp ditt sjlvfrtroende p andra vis istllet.
Citera
2020-04-02, 10:48
Medlem
Bli inte sn...va snll istllet.men lt ingen utnyttja dig...om du bli en elak jvel .d kommer alltid alla minnas dig s...hur kul r det.
Citera
2020-04-02, 12:14
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Bli inte sn...va snll istllet.men lt ingen utnyttja dig...om du bli en elak jvel .d kommer alltid alla minnas dig s...hur kul r det.
Ja precis. Dominant och snll r en trevlig kombination. Lyd mig annars kramar jag ihjl dig. Jvla Tora.
Citera
2020-04-02, 14:17
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag mrkte att en hel del mn p allmn plats blev "rdda" fr mig nr jag skaffade ca 25-30 kgs vervikt samt odlade ett lngt skgg. Sg vl ut lite som en fredetta mc-knutte som levde luffarliv typ.
Tack fr tipset! Det hller jag redan p med. r snart verviktig enligt mitt BMI. Sakta men skert.
Citera
2020-04-02, 14:22
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Varfr i hela vrlden vill du bli sn? Det lter varken hlsosamt eller trevligt. Om jag talar som tjej s kan jag sga att jag aldrig skulle vilja ha en sn kille. Tycker du kan jobba upp ditt sjlvfrtroende p andra vis istllet.
No offense, men jag bryr mig inte om vad du tycker. Tjejer sger att det r insidan som rknas, blablabla. Men sedan vljer de nd killen som r mest alpha. Jag ska bli en gigachad. Alpha och hotfull s att alla respekterar mig. Folk kommer flytta sig t sidan nr jag flanerar bredaxlat p stan.

Vad fr andra vis skulle det vara d? Som man kan jobba upp sjlvfrtroendet p? Ge ngot konstruktivt exempel.
Citera
2020-04-02, 14:24
Medlem
DaChiefs avatar
Det r inte svrt. Det r ju bara att bete sig som en idiot.
Problemet r nr andra idioter brja tvla med dig om vem som r strst idiot.

Rip
Citera
2020-04-02, 14:25
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
No offense, men jag bryr mig inte om vad du tycker. Tjejer sger att det r insidan som rknas, blablabla. Men sedan vljer de nd killen som r mest alpha. Jag ska bli en gigachad. Alpha och hotfull s att alla respekterar mig. Folk kommer flytta sig t sidan nr jag flanerar bredaxlat p stan.

Vad fr andra vis skulle det vara d? Som man kan jobba upp sjlvfrtroendet p? Ge ngot konstruktivt exempel.

Nu vet jag ju inte om du gillar invandrartjejer eller ej, men du kommer d aldrig att f ngon av mig eller mina kompisar. Ingen av mina svenska vninnor heller. Snt dr r s jkla baktstrvande och ljligt och avstndande att det inte ens gr att skratta t det.

En kille ska vara trygg i sig sjlv, fast snll och trevlig och msint. Finns sna som vill ha "alfakillar" men sna tjejer tycker i alla fall jag synd om.

nskar dig lycka till med din framtida "karrir".
Citera
2020-04-02, 14:26
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Jag r trtt p att vara snll. Nu r det nya taktiker som gller. Det r genom att vara hotfull, alpha, dominant, osv, som man inte blir utnyttjad. Ingen kommer vga nr de knner p min aura vilken vldspotential jag besitter. Det r mitt ml.

Ja, bttre knd n oknd. Det r kul ja.
Citera
2020-04-02, 18:26
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Nu vet jag ju inte om du gillar invandrartjejer eller ej, men du kommer d aldrig att f ngon av mig eller mina kompisar. Ingen av mina svenska vninnor heller. Snt dr r s jkla baktstrvande och ljligt och avstndande att det inte ens gr att skratta t det.

En kille ska vara trygg i sig sjlv, fast snll och trevlig och msint. Finns sna som vill ha "alfakillar" men sna tjejer tycker i alla fall jag synd om.

nskar dig lycka till med din framtida "karrir".
Du utgr ifrn att jag bryr mig om din sikt. Men det gr jag inte. Du r inget fr mig. Mitt gamla jag skulle lyssna och begrunda vad du sagt, men mitt nya jag skiter i andras sikter.

Jag vill ha hjlp med att till fullo bli mnniskan jag aspirerar p att vara. sikter som dina r jag grna utan, de bidrar inte med ngot. Nr du beter dig s d tar du bara ondig plats p internet.

Ang. baktstrvande eller ej. Kvinnor tnker med reptilhjrnan och vill ha muskulsa och starka karlar som kan dda djur med sina bara hnder. Det r en sdan aggressiv man jag vill bli. Inte fr kvinnors skull dock. Utan fr att f respekt. Respekt frn min omgivning, rdsla ver att jag ska flippa, lydnad nr jag befaller ngot, osv. Sann maskulinitet.
Citera
2020-04-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 65547063
Varfr skulle man vilja? Det du beskriver lter som rdsla fr en oberknelig och potentiellt farlig individ.
Sdana vill man inte ha i samhllet, du vill allts bli ngon som br lsas in eftersom du r en ociviliserad fara?
Man kan inte lsa in nn bara fr att dom kan vara farliga, r det inte bttre om du slutar vara s rdd och ltt skrmd??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in