Citat:
Ursprungligen postat av
Autumnal
Nu vet jag ju inte om du gillar invandrartjejer eller ej, men du kommer d aldrig att f ngon av mig eller mina kompisar. Ingen av mina svenska vninnor heller. Snt dr r s jkla baktstrvande och ljligt och avstndande att det inte ens gr att skratta t det.
En kille ska vara trygg i sig sjlv, fast snll och trevlig och msint. Finns sna som vill ha "alfakillar" men sna tjejer tycker i alla fall jag synd om.
nskar dig lycka till med din framtida "karrir".
Du utgr ifrn att jag bryr mig om din sikt. Men det gr jag inte. Du r inget fr mig. Mitt gamla jag skulle lyssna och begrunda vad du sagt, men mitt nya jag skiter i andras sikter.
Jag vill ha hjlp med att till fullo bli mnniskan jag aspirerar p att vara. sikter som dina r jag grna utan, de bidrar inte med ngot. Nr du beter dig s d tar du bara ondig plats p internet.
Ang. baktstrvande eller ej. Kvinnor tnker med reptilhjrnan och vill ha muskulsa och starka karlar som kan dda djur med sina bara hnder. Det r en sdan aggressiv man jag vill bli. Inte fr kvinnors skull dock. Utan fr att f respekt. Respekt frn min omgivning, rdsla ver att jag ska flippa, lydnad nr jag befaller ngot, osv. Sann maskulinitet.