• 7
  • 8
2024-12-11, 18:21
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Nu är även ebb som jag betalade läkare att byta till helt slut.. Måste man beställa på dyra sidor som dokteronline nu?

Vad fan händer? Finns ingen info om varför det är slut.
Testa ringa apoteket och få dem att byta ut ebb mot stada.
Stada fanns kvar i kronans apotek häromdagen.
Citera
2024-12-21, 23:03
Medlem
Allt verkar vara slut oavsett fabrikat. Dom har också förlängt restanmälan på Accord till 2025-01-31

Deras förklaring är "Vi har upplevt en större användning av Finasteride 1mg det senaste halvåret."

Skitsnack, det här började samma dag som emas utvärdering av läkemedlet. Är dokteronline det bästa stället att få tag på fin? Synd att man bor i Sveirge, borde utvandra, medicin är omöjligt att få tag på här
Citera
2024-12-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrar
Allt verkar vara slut oavsett fabrikat. Dom har också förlängt restanmälan på Accord till 2025-01-31

Deras förklaring är "Vi har upplevt en större användning av Finasteride 1mg det senaste halvåret."

Skitsnack, det här började samma dag som emas utvärdering av läkemedlet. Är dokteronline det bästa stället att få tag på fin? Synd att man bor i Sveirge, borde utvandra, medicin är omöjligt att få tag på här

Be en annan läkare skriva ut 5 mg. Verkar var stor skillnad från läkare till läkare. Jag gick till min vanliga läkare hos vårdcentralen och fick utan problem 5 mg utskrivet. Det var till och med hans idé eftersom den är billigare. Bara att köpa en tablettdelare sen.

Köpte 60 st 5mg för typ 130 kr på Apotea (fick 4 uttag på receptet). Eftersom jag tänkte ta ungefär 0,8 varannan dag kommer jag ha tabletter för flera års användning.
Citera
2024-12-22, 23:21
Medlem
AZOV88s avatar
kan man beställa skiten från utlandet med svenskt recept?
Citera
2025-01-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1954
Be en annan läkare skriva ut 5 mg. Verkar var stor skillnad från läkare till läkare. Jag gick till min vanliga läkare hos vårdcentralen och fick utan problem 5 mg utskrivet. Det var till och med hans idé eftersom den är billigare. Bara att köpa en tablettdelare sen.
Jag blev också rekommenderad av min nätläkare att fråga min lokala vårdcentral om 5mg. Gjorde flera försök men de vägrade skriva ut det.
Citera
2025-01-05, 10:17
Medlem
Sett många videos från män som fått permanenta problem utav fin. Var rädda om er!

https://m.youtube.com/watch?v=QxTtGs...5kcm9tZQ%3D%3D
Citera
2025-01-06, 23:05
Medlem
Citat:

Har själv ca en månads förbrukning av finasteride kvar och börjar bli lite orolig.

Funkar doktoronline?
Citera
2025-01-07, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Har själv ca en månads förbrukning av finasteride kvar och börjar bli lite orolig.

Funkar doktoronline?

Tror det.

Men jag fick tag på propecia 84 tabletter 1 mg för typ 1350kr från apotea. Du kan maila till dom så byter de till det fabrikatet om det fortfarande finns i lager, jag fick mitt för en vecka sen.

Det är lite dyrt men bättre än att bli utan
Senast redigerad av Invandrar 2025-01-07 kl. 01:31.
Citera
2025-01-07, 10:03
Medlem
Citat:
Tror det.

Men jag fick tag på propecia 84 tabletter 1 mg för typ 1350kr från apotea. Du kan maila till dom så byter de till det fabrikatet om det fortfarande finns i lager, jag fick mitt för en vecka sen.

Det är lite dyrt men bättre än att bli utan

Kanon, tack för tipset!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här