• 1
  • 2
2020-06-21, 00:45
Medlem
Möter en hel del snusare men alla dessa kärringar snusar portion.
Själv kör jag naturligtvis grov lös.
Vad år det för fel på svensken?
Rädd han lite snus innanför läppen?
Citera
2020-06-21, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon

Har snusat löst i 35 år. Portion är värdelöst, rinner och sämre effekt. Har portion enbart vid insomnande så att det är lätt att ta ut. Lössnus är oslagbart!
Citera
2020-06-21, 00:55
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Slutat sedan länge men när det begav sig gick de åt en halv stock ettan om dan, var tvungen att sluta pga att överläppen höll på att ramla av, nu röker jag istället, 3 paket Glenn per dag.
Citera
2020-06-21, 01:25
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Självklart är det lössnus som gäller, fy för snus-blöjor...Men är är äkta kärring
Gör eget snus sen omkring 10 år tillbaka då jag tycker det är bättre än köpesnus, och blir bra mycket mindre dyrt
Citera
2020-06-21, 01:28
Medlem
DigglerNicks avatar
Jajamensan, rapé baksnus vetty!
Citera
2020-06-21, 02:36
Medlem
Idittfejss avatar
Brukar ta mig en all white snus med körsbärsmak. Men då är jag också en person som brukar gömma kuken och låtsas att jag har en vagina framför spegeln.
Citera
2020-06-21, 02:46
Medlem
Citat:
Självklart gäller lös, har testat tepåsar men åh nej
Citera
2020-06-21, 03:57
Medlem
Själv snusar jag bara portion för att det ska underlätta uttagning under långa möten eller om man är bland folk. Annars är det hemmagjort lössnus som gäller. Även om jag tycker grov lös är det bästa
Citera
2020-06-21, 05:30
Medlem
UndeadNinjas avatar
Det känns rätt så ofräscht med snus på fingrarna och under naglarna samt i hela munnen men visst, ibland kan det väl vara gott med en general lös eller en Göteborgs prima fint.

Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Slutat sedan länge men när det begav sig gick de åt en halv stock ettan om dan, var tvungen att sluta pga att överläppen höll på att ramla av, nu röker jag istället, 3 paket Glenn per dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Brukar ta mig en all white snus med körsbärsmak. Men då är jag också en person som brukar gömma kuken och låtsas att jag har en vagina framför spegeln.

Fan man måste bara älska flashback, satte kaffet i halsen när jag läste dessa inlägg.
Citera
2020-06-21, 06:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Hade ingen snusat lös så hade det självklart inte funnits.

Upplever själv lös som en åldersfråga. Det är i stort sett bara äldre som snusar det.
Citera
2020-06-21, 06:35
Medlem
S.O.Stolps avatar
Jo, det finns enklaver ute i landsorten där man snusar lös fortfarande. Man åker ibland förbi sådana orter. Där finns en sunkig lanthandel och kanske en smedja eller liknande. Många ensamma män. Stannar man till och frågar efter vägen så får man nåt osammanhängande svar på obegriplig rotvälska. Man kan bara nicka till svar och köra vidare. Stanken av snus hänger kvar i bilen några kilometer. Man tänker, hur länge sedan var det sedan fick den mannen fick ligga. Med en människa alltså?
Citera
2020-06-21, 06:59
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det känns rätt så ofräscht med snus på fingrarna och under naglarna samt i hela munnen men visst, ibland kan det väl vara gott med en general lös eller en Göteborgs prima fint.

En lösning är snussprutor. Fast det kanske är lite arbetarkärring över den lösningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in