Citat:
Ursprungligen postat av
d3lrey
Det är väl klart att osäkerheten grundar sig i mer än att man bara är sugen på något nytt men det kändes för mig ganska oväsentligt att ta upp här. Min kille är en fin människa trots vissa drag som kanske inte faller mig helt i smaken (och har uppenbarat sig under sambo-livet) och när man har varit runt varandra i flertalet år så är det nog ganska normalt att känna att man snarare är väldigt nära vänner än superkära. Men du kanske fortfarande står fast vid att man ska leva med en vän resten utav livet om man har insett att passionen har försvunnit redan i 20-årsåldern?
Nej, då är det mycket bättre att hoppa till nästa "spännande snopp" så fort man vill ha nästa drog-hit, följa sina flyktiga känslor som ena dagen säger dittan och ena dagen säger dattan.
Vipps står man där sen, 45 bast med en partner som man varit med i typ 1 år och inte har några ungdomsminnen alls med.
Ett samhälle som är totalt söndersplittrat där mamma haft sex med 20-40 olika killar och nu helt och hållet tappat förmågan att på riktigt bli kär.
Jesus maria, vilket stort misstag det var med kvinnlig sexuell frihet.
Bra jobbat, säger jag bara.