Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-28, 19:13
Medlem
J.H.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Mer info + bilder, se länk:

https://jonehrsson.se/jahani-asl-ali-el-hani-amin/

Vad är det för pajas som skriver på den där bloggen. Meningsuppbyggnad och ordval ger känslan av en fjortonårig med ett synonymlexikon. Talspråk blandat med något slags påhittat poet, byråkrat- juristspråk.
I övrigt såg killarna inte direkt ut som kvarterets tuffingar. Amfetamin hasch och dåligt omdömme månne?
Citera
2020-08-28, 19:13
Medlem
Citat:
Under natten till söndagen fick polisen larm från flera föräldrar som oroade sig då deras barn inte kommit hem.
En av efterlysningarna kom från föräldrarna till en av de unga män som nu är häktad, misstänkt för bland annat grov misshandel och våldtäkt.

– Min fru ringde honom på natten och han lät glad när han svarade. Han sa: Mamma, oroa dig inte, jag kommer hem snart, säger den unge mannens pappa.

Det är pappan själv som tar kontakt med Aftonbladet. Han vill berätta om hoten som hela familjen fått riktade mot sig efter att sonen hängts ut av högerextremister på nätet.

– Är han skyldig ska han självklart ta sitt straff. Men han har inte blivit dömd, säger pappan.

– De har till och med önskat livet ur mitt yngsta barn som går på förskolan. Vi får sms och samtal om hot hela tiden.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-forlata-honom

Ingen trevlig läsning, men pappan till en av dom är intervjuad av AB.
Senast redigerad av Browser 2020-08-28 kl. 19:17.
Citera
2020-08-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
"Min fru vill inte heller prata med honom. Det går inte. Inte förrän han bett om ursäkt. Först för att han inte kom hem den natten."

Föräldrarna till den ena slöddret är ju verkligen inte normalt funtade. Mamman är alltså huvudsakligen kränkt över att sonen inte kom hem den natten fast han lovade.?! Eh.....WHAT???

Hans fru enligt egen utsago men inte enligt ratsit, skenskilda? Verkar inte heller ha stor respekt för lagen, bidragsbrott?
Citera
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Ord kan inte beskriva min frustration; kokar inombords... Vi är mitt i ett pågående krig. Försvara er och gå beväpnade mina bröder och systrar för ni är näst på tur.

Absolut är det så. De som står i frontlinjen är ju tyvärr vänstern. Man måste ta itu med dom först så blir det lugnt. De är jävla kackerlackor. Stora i käften. Jag önskar det fanns nåt organiserat. Finns säkert men svårt när säpo jagar spöken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Mer info + bilder, se länk:

https://jonehrsson.se/jahani-asl-ali-el-hani-amin/

Ha ha vilken tomte han som har sidan är.

Synd att en sådan person försöker stjäla uppmärksamhet i ett så pass allvarligt fall som det här.
Citera
2020-08-28, 19:19
Medlem
Dumdrygs avatar
Aftonbladet vinklar som vanligt och skriver att sonen hängts ut på nätet av "högerextremister". Det är vanliga svenssons här på Flashback som är asförbannade, inga NMR-medlemmar.
Citera
2020-08-28, 19:19
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

Ingen trevlig läsning, men pappan till en av dom är intervjuad av AB.
Som man sår får man skörda. Klart att deras son lät glad, han var ju mitt i en sexakt. Bra att folket äntligen vaknat!
Citera
2020-08-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Som man sår får man skörda. Klart att deras son lät glad, han var ju mitt i en sexakt. Bra att folket äntligen vaknat!

Nej, det är också olagligt så den som hotar och önskar livet ur mindre barn i familjen och ständigt ringer och skickar sms gör sig skyldig till lagbrott. Man borde prioritera den typen av brottslighet. Killarna är myndiga och deras familjer har inget med det här att göra. Det finns för mycket dårar som tillåter sig uppviglas av extremisthögern.
Citera
2020-08-28, 19:24
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Nej, det är också olagligt så den som hotar och önskar livet ur mindre barn i familjen och ständigt ringer och skickar sms gör sig skyldig till lagbrott. Man borde prioritera den typen av brottslighet. Killarna är myndiga och deras familjer har inget med det här att göra. Det finns för mycket dårar som tillåter sig uppviglas av extremisthögern.
Man ska prioritera hotsms? Före det som hände på kyrkogården? Inte konstigt det ser ut som det gör i landet.
Citera
2020-08-28, 19:25
Medlem
HGs avatar
Pappan till en av de häktade männen söker själv upp Aftonbladet för att få snyfta och urskulda sig lite över sonens eventuella brott.

"Pappan till häktade sonen efter tortyrnatten: ”Svårt att förlåta honom”"

Citera
2020-08-28, 19:26
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Aftonbladet vinklar som vanligt och skriver att sonen hängts ut på nätet av "högerextremister". Det är vanliga svenssons här på Flashback som är asförbannade, inga NMR-medlemmar.

Vilket är värre. Att extremister gör extrema saker som att mordhota släktingar till våldtäktsmannen säger ju sig självt, men att Svenssons ska sitta och leva rövare på detta MENA-doftande sätt? Har vi inte högre IQ bland svenskar än de har i Afrika? Folk som beter sig på detta sätt kan knappast ha det i alla fall.
Citera
2020-08-28, 19:28
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Citat:

Du är ju dum i huvudet ditt äckliga helvete. Hade du varit i länderna och sett kulturen som de kommer ifrån som jag har gjort hade du fattat att det här är vardagsmat!

Sverige kommer tyvärr vakna försent, jag har sett folk göra värre saker mot sina egna barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in