Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-26, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Om man ger sig på barn hur kan det då inte vara grov våldtäkt? Det beskrivs som våldtäkt. Det grova tillägget saknas.

jag är nästan säker på att åtalspunkten är grov våldtäkt i det här fallet men att nyhetsmedia kallar det våldtäkt för enkelhetens skull eller något
Citera
2020-08-26, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Tja, det har aldrig hjälpt med hårdare straff även om vissa brott och speciellt återfallsförbrytare borde straffas hårdare. Vi ligger rätt bra till trots allt när det gäller återfall i brottslighet och vi ligger skyhögt på rättssäkerheten. Och detta trots daltet det är väl konstigt? Länder med dödsstraff och skyhöga straff ligger långt efter. Rättssäkerhet innebär att man inte dömer utan bevis och att man får alla medel att försvara sig och ett försvar. För att det inte passar ditt synsätt betyder det inte att det är kasst.

Det är nog sant att hårdare straff hjälper individen men längre strafftider håller avskummen borta från våra gator och torg.
Dessa idioter är bortom all räddning och bör hållas inspärrade så länge det bara är möjigt!!
Citera
2020-08-26, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Och vad konkret kan tänkas komma att hända den dagen svenska folket fått nog av detta
otroliga vansinne, denna importerade ondska som manifesterar sig dagligdags och
bara blir allt grövre och grövre?
Ingenting liknande har väl någonsin hänt i Sverige med mindre än att det blivit riktigt rejäla reaktioner. Det närmaste vi har att jämföra med är väl när Gustav Vasa, först efter en väldigt slitsam övertalningskampanj, slängde ut den tyranniska dansken ur Sverige för gott. Men det krävdes inget mindre än att Gustavs egna far blev förnedrad och mördad på Stortorget i Stockholm. Inte ens efter en synnerligen brutal eriksgata där den inkräktande tyrannen bland annat dränkt munkar och avrättat minderåriga var det självklart att fienden skulle kastas ut. Svensken behövde ändå intensiv övertalning.

Vi behöver en ny Gustav Vasa men jag är rädd att det inte kommer någon. Stockholms blodbad utspelade sig för exakt 500 år sedan och snart är det väl dags för nya halshuggningar där. Eller kanske bränna folk i burar. Det spelar nog ingen roll, svenskarna har inte på långa vägar fått nog. Men någon dag kommer det såklart. Vad den tändande gnistan kommer att bli vet jag inte men jag nästan längtar efter den dagen då vi får vår alldeles egna George Floyd.
Citera
2020-08-26, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Om jag förstått det hela rätt så har alltså två smyghomosexuella kamelryttare våldtagit två pojkar? Är inte homosexuella handlingar haram i deras smuts religion islam? Undrar vad snabbknullarnas manliga släktingar kommer säga nu när de kommit fram att dom är gay? .... Men fruktansvärt vidrigt vad dom utsatte pojkarna för dock, äckliga kamelryttare! Utvisa dom och bajsa på deras koran
Har fått höra att den är en normal form av förnedring. Typ "haha kolla va bög du är som min kuk rumpan, bögjävel".
Citera
2020-08-26, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag har då svårt att tro, att missanpassade ynglingar med brottsregister har profiler på Linkedin. Men man vet fan aldrig i dessa tider. Vilka andra profiler i denna soppa skulle vara intressanta?

Antar att det syftas på farsan och syrran

Citat:
Ursprungligen postat av TravisBickle2
https://se.linkedin.com/in/sherko-jahani-asl-a8a9b958

"Sherko Jahani Asl
Mentalskötare på Stockholms läns sjukvårdsområde - SLSO"

"Jag är medlem i PEN och Sveriges journalistförbundet... Jag studerar ämneslärareprogram."

Idioten har inte klarat av att uppfostra sitt eget barn, och han ska jobba som mentalskötare på SLSO?

Citat:
Ursprungligen postat av Stram-givakt
Systern till M*h*mm*d? https://www.facebook.com/mon*.hani.37
*=a
Citera
2020-08-26, 06:58
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Expressen skriver att han "aldrig hann börja avtjäna straffet"

Platsbrist på fängelserna med det är aldrig helt fullt på fängelserna.
Citera
2020-08-26, 07:00
Avstängd
Gosifs avatar
BO kommer vara förstörda för livet..... jävla as som gör sånt här
Citera
2020-08-26, 07:13
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Sett för mycket film från USA, i Sverige är det annorlunda.

Nej men de kommer att skyddas sitta med likasinnade i en liten grupp.
Citera
2020-08-26, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
BO kommer vara förstörda för livet..... jävla as som gör sånt här

Ja. Mediciner, terapi som knappt hjälper, mardrömmar, ptsd, ångest, rädsla, kanske social fobi, depression, förlorad tid i skolan, kanske dövar sig med alkohol och droger, självmordsförsök eller kanske fullbordat självmord

Är ju inte säkert det kommer bli så men det har jag sett hos en del kvinnliga våldtäksoffer. Vet inte om skammen kan vara större för en pojke.
Citera
2020-08-26, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Om jag förstått det hela rätt så har alltså två smyghomosexuella kamelryttare våldtagit två pojkar? Är inte homosexuella handlingar haram i deras smuts religion islam?

En vinterdag 2016 våldtogs en cirka 12-årig afghansk flyktingpojkar av två äldre flyktingpojkar på ett snöigt fält någonstans i Skåne. (Och nej, jag vet inte hur gamla GM var.)

Hur som helst. Vid rättegången tvärnekade den ene GM med följande motivering:

"Jag har inte gjort det där. Det är omöjligt att jag skulle ha gjort det. Jag är ju muslim, vi muslimer gör inte sådant..."

Hur det gick i rättegången? De blev fällda, fast jag minns inte vad de fick för straff. Jag minns bara att en av dem sa att det var omöjligt att han skulle ha kunnat ha sex med en kille, eftersom han var muslim.
Citera
2020-08-26, 07:40
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderson.Cooper
Ali Jahani Asl 21 år bor i egen BOSTADSRÄTT i Upplands Väsby. Vem har köpt den till honom...? 🤔

Han är skriven på samma adress som sina föräldrar. Har du uppgift om vem av dem som äger bostadsrätten?

Jag skulle ju gissa på föräldrarna.
Citera
2020-08-26, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja. Mediciner, terapi som knappt hjälper, mardrömmar, ptsd, ångest, rädsla, kanske social fobi, depression, förlorad tid i skolan, kanske dövar sig med alkohol och droger, självmordsförsök eller kanske fullbordat självmord

Är ju inte säkert det kommer bli så men det har jag sett hos en del kvinnliga våldtäksoffer. Vet inte om skammen kan vara större för en pojke.
Känner du många kvinnliga våldtäktsoffer? Jag känner då inte en enda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in