Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-04, 08:30
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Inkorrekt, de utför denna typ av verksamhet i hemländerna också, speciellt om de kan komma undan med det.
Ett intressant exempel från denna pissdel av världen som försvårar dina påståenden:
https://anonhq.com/saudi-woman-gang-...and-jail-term/

Som att de skitländerna skulle vara fria från kriminalitet, så är det inte, de har fängelser och det sitter massor med folk i dessa fängelser. Vidare missar du att Muhammad var en gangster, en stråtrövare, en pedofil, en massmördare, en kidnappare och höll på med en massa annan kriminalitet.

Inom islam är Muhammad den perfekta mannen, al insan al kamil, han är den perfekta mannen som man som muslim ska immitera, det inkluderar hans kriminalitet.
https://www.understandingthethreat.c...gious-freedom/

Vidare kan du studera denna sataniska kult djupare genom att läsa den här boken:
http://prophetofdoom.net/

du har en väldigt skev bild av det hela.
Monster är monster är monster.

Just precis!
Dessutom kusingifte...det blir inte bra!
Citera
2020-09-04, 09:06
Medlem
Nosemonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Jag vet inte om det är rasistiskt här. Kanske de helt enkelt tänder mer på blonda grabbar med ljusare hud? Då är det ju inte rasistiskt utan snarare en typfråga vad de tycker är sexig?

Du menar som typ Peter Mangs tände på invandrare under sina räder i Malmö?
Citera
2020-09-04, 12:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Om du tror någon tänker ingripa så är du bra naiv. Svensson kommer låtsas att de inte ser något. Vem kan förresten säga att de gör fel för du vet vad som händer om någon försöker lägga sig i.
Mindre risk måste det va, någon ringer polis. Knappast en 8 timmars tortyr i en galleria.
Citera
2020-09-04, 12:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Båda offren blev knivhuggna i benet för att inte kunna fly.
Att det handlar om just hälsenan har jag bara läst om här inne - det kan vara sant, men är inte offentliga uppgifter såvitt jag vet.
Fy faan va ont de måste ha haft, om de blivit huggna så de inte kan fly.
Citera
2020-09-04, 12:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ödets ironi och olyckliga omständigheter, gör att de är svenskar. Med ett oförtjänt medborgarskap.
Utvisning löser inte heller deras problematik. De måste få ett långt långt straff så de blir knäckta nedbrutna, och blir vanliga.

Det stor felet med politiker är att de gapar efter straff, men de får förkortade straff främst för att kunna ta in en ny brottsling till straff. Politiker måste ge kriminalvården 5 miljarder till att bygga ut fängelser och häkten. I stället slopar de värnskatten före än att ge de pengarna till krimvården.
Citera
2020-09-04, 13:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Om jag vore förälder till tonåring yngling skulle jag kräva att ha positionering på, på mobilen, då skulle ja i alla fall veta var den var när den stängs av.
Citera
2020-09-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddardipp
Förlåt för sent svar. Nej brodern har inte varit en skötsam person men han är fortfarande ingen tungt kriminell person, bara en snorunge som säljer hasch o knaprar Benzo. Amin är också en snorunge.

Vad lägger du in i ordet "snorunge"?
Citera
2020-09-04, 14:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Gärningsmän:

Amin El Hani
Johan Enbergs Väg 1 Lgh 1504, 171 62 SOLNA

Ali Jahani Asli
Lövstavägen 50B
19442 Upplands Väsby

Tål att upprepas .
Undra om dom får påhälsning?
Citera
2020-09-04, 15:10
Medlem
Cheddardipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaldera
Vad lägger du in i ordet "snorunge"?
En snorunge som inte har en krona. Han och hans bror e lika luffiga. Fråga dem om nån har en hundralapp, haha. Springer o tigger cigg till höger o vänster. Ingen bostad ingen utbildning ingenting
Citera
2020-09-04, 16:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
https://www.allehanda.se/artikel/mis...l-sin-lagenhet

https://amp.svt.se/nyheter/lokalt/os...bryta-slagsmal

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dade-aldre-man

Nu körde jag bara en snabb googling, så jag inte läst artiklarna utan klistrade in de översta tre artiklarna jag fick upp.

Men sådant här läser man om hyfsat ofta (och av någon outgrundlig anledning allt oftare de senaste åren).
Någon som reagerar/vill hjälpa, skydda, stå upp för en annan person. Men den som lägger sig i riskerar ofta minst lika mycket stryk som det ursprungliga offret.

Aldrig tidigare har svensken valt att titta bort så mycket som man gör nu.

Jag tror att det är det den andre skribenten syftar till. Om inte så ber jag om ursäkt, som den svensk jag är.
Säger man till babbar något bör man ha något som backar upp.. kompisgäng, snöspade i aluminium/stål och ett våldskapital som gör att man inte backar. Svensson i skjorta och slips jagar de ikapp och spöar. Hamnar man i slagsmål mot ett babbegäng så söker man ett hörn så man har ryggen fri sen slåss man för att döda.
Citera
2020-09-04, 16:59
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Säger man till babbar något bör man ha något som backar upp.. kompisgäng, snöspade i aluminium/stål och ett våldskapital som gör att man inte backar. Svensson i skjorta och slips jagar de ikapp och spöar. Hamnar man i slagsmål mot ett babbegäng så söker man ett hörn så man har ryggen fri sen slåss man för att döda.

Så är det. Och det vet de flesta - både svenskar och berikare - om, och det är anledningen till att det räcker att lägga armen om en yngling o säga ”eeey, bror! Snygg mobil! Ge mig den” så har man plötsligt en ny mobil.

Ingen ser, ingen hör - för ingen vill inse hur nedpissade vi blir, både bildligt och bokstavligt.
En sådan insikt skulle innebära att man är rasist, och det vore ännu värre än att tvingas dricka piss.
Citera
2020-09-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
En sak jag funderat på. Hur lyckas dessa gärningsmän få med sig offret till dessa undanskymda platser? Ser man bilder verkar ju de två gärningsmännen se rätt små ut. Tänker även på de sk pissrånarna som rånade en ensam kille för något halvår sedan och avslutade med att kissa honom i ansiktet. De hade tom tvingat med honom till Mc Donalds. Fanns det verkligen inga chanser att slå larm? Eller de där två killarna som kidnappades på Emporia i Malmö? Man ser gärningsmannen bara lägga armarna om offren och traska ut med dem genom entren. Varför försöker de inte skrika eller fly? Påkalla uppmärksamhet? Ingen kritik mot offren. Har bara så svårt att förstå den mentala frysningen. Jag menar oddsen att klara sig minskar ju om man blir bortförd till en plats där man absolut inte vill befinna sig.
Det är Pokémon. Dessa rädda Pokémons som ska rädda mitt land, vilka inte ens vågar skrika på hjälp till en vuxen. Inte ens skolans mesigaste kille på 1900-talet hade gjort så lite motstånd som dessa Pokémons. Först blev jag arg på Förnedringsrånarna, men man inser efter ett tag att problemet inte ligger hos främlingarna. Gärningen var givetvis förkastlig, men någonstans undrar man hur det ens var möjligt att tvinga med två 16-åringar och hålla dom fångna utomhus en hel natt. Kommer väl fram senare, men tvivlar på att det ger bättre förklaring än hur Joel lät sig bli frihetsberövad, gick på Donken, ringde sin mamma och åkte buss med sina nya niggervänner under sin frihetsberövning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in