Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 23:03
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Lite riskabelt tycker jag. Om BO skulle bita menar jag.
Men jag ser att åklagaren "bara" yrkat på våldtäkt och inte grov våldtäkt. Det öppnar en möjlighet att det kanske inte behöver bli permanenta fysiska skador hos brottsoffren. Permanenta psykiska skador kommer det att bli under alla förhållanden.
Du menar att de nödvändigtvis inte behöver ha fått bajan spräckt?
Citera
Medlem
TheTricksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Detta kan hända. Men här har det ju troligtvis varit så att männen lockade pojkarna till kyrkogården. I grunden är motivet då troligtvis sexuellt. Tortyren, maktutövningen, de sadistiska dragen, analsexet talar för detta. Kan tänka mig att båda män skulle bestrida att de är homosexuella, men det är ändå ganska sannolikt. kanske har 21-åringen tidigare haft sex med 18-åringen och gett sig på honom, gjort honom till medhjälpare. Någon med den bakgrund som förnekar sin homosexualitet och med PTSD kan vara väldigt farligt.

Jag lutar också åt att båda GM är homosexuella sadister. Båda har förmodligen också odiagnosticerade intellektuella funktionsnedsättningar.

Det är dags för Sverige att reformera påföljdssystemet. Precis som i USA borde varje enskilt brott ge en påföljd och sedan adderas utan rabatter. Ett brott av den här typen borde ge 20-40 års fängelse.
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kan de verkligen försvara BögSex inför sina stamfränder - eller är dom bögar????
Jag tror inte nödvändigtvis att de är homosexuella. De tillfredsäller sina sexuella behov i detta fall genom att förnedra och plåga sina offer. De får sexuell njutning av deras lidande. Penetration är en maktutövning. På så sätt spelar det troligtvis ingen roll om de våldtar killar eller tjejer. Fast kicken är större med killar eftersom deras lidande är ännu större. Vi har med två fina exemplar att göra som jag helst skulle vilja se bakom låsta dörrar tills de dör.
Citera
2020-08-25, 23:07
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTrickster
recis som i USA borde varje enskilt brott ge en påföljd och sedan adderas utan rabatter. Ett brott av den här typen borde ge 20-40 års fängelse.
Här håller jag med. Att som USA kriminalisera icke-våldsmän och -kvinnor på samma sätt är jag helt emot, men att döma extrema våldsmän som iran-svensken och tunis-svensken till långa straff UTAN permission är helt rätt. De borde jobba på kåken. Varför låter man inte de fixa mun- och nässkydd för hela befolkningen?
Citera
Medlem
poven-xds avatar
Någon som har adress till nordafrikanens familj?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetandesnummer1
Två vidriga bögar som dessutom våldtar små pojkar, hemskt är bara förnamnet. Hoppas dom dör långsamt!

Är BO också invandrare eller svenskar? Väldigt konstigt att polisen lyckas gripa GM så kort därefter, någon koppling måste finnas tänker jag.

Jag tror snarare att pojkarna tvingades att utföra sexuella handlingar på varandra under hot, och att de blev filmade under tiden.
Troligtvis blev GM avbrutna av att någon passerade platsen på morgonen, någon som kunde lämna signalement till polisen. GM var säkerligen påtända och trodde sig vara osynliga och oövervinnerliga och gjorde sig därför inget större besvär med att gömma sig för polisen.

Eller kanske var det så att GM självmant sökte sig till ljudet av sirenerna och det blinkade blåljuset i hopp om att bli serverade någon form av mat och dryck.
Citera
2020-08-25, 23:08
Medlem
Nosemonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Mycket rasistsnack på dig
Här lär det finnas en bakomliggande konflikt grabbarna emellan

Märkligt då att polisen nu säger att gärningsmännen tycks ha sökt kontakt med offren för att starta bråk.

Det enda rasistiska här verkar vara att två invandrare letat etniskt svenska offer. Snart måste väl t o m den mest inbitne sosse eller miljötaliban inse hur den riktiga rasismen i Sverige ser ut...
Citera
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Vad är det för föräldrar som lyckas få fram sån ohyra till avkomma? Varför kom de till Sverige?

Det korte svar: indavlede muslimer som er kommet hit for at leve av os, inte med os!
Umenneskelige mennesker, degenereret gennem generationers medveten indavl med en udtalt lyst til vold for voldens skyld.

99% av dom ejer ikke skuggan av empati!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenmedkoll
https://www.facebook.com/mardin.jahan*

*=i

Svartskallen har bott i Sverige i minst 11 år & inte en enda svensk har gillat eller kommenterat hans bilder.

Tro fan på att svartskallen är rasist och hatar Sverige och etniska svenskar.
Citera
2020-08-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Mycket rasistsnack på dig
Här lär det finnas en bakomliggande konflikt grabbarna emellan

Vad får dig att tro att det måste ligga en bakomliggande konflikt emellan? Jag antar att du då menar personlig konflikt.
Citera
2020-08-25, 23:10
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosemonkey

Det enda rasistiska här verkar vara att två invandrare letat etniskt svenska offer. Snart måste väl t o m den mest inbitne sosse eller miljötaliban inse hur den riktiga rasismen i Sverige ser ut...
Jag vet inte om det är rasistiskt här. Kanske de helt enkelt tänder mer på blonda grabbar med ljusare hud? Då är det ju inte rasistiskt utan snarare en typfråga vad de tycker är sexig?
Citera
2020-08-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Jag vet inte om det är rasistiskt här. Kanske de helt enkelt tänder mer på blonda grabbar med ljusare hud? Då är det ju inte rasistiskt utan snarare en typfråga vad de tycker är sexig?

Vilka blonda grabbar handlar det om? Du en är av många som vet vilka BO är så du kan väl dela med dig av informationen? Någon länk eller annat?

Citat:
Ursprungligen postat av Nosemonkey
Märkligt då att polisen nu säger att gärningsmännen tycks ha sökt kontakt med offren för att starta bråk.

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in