2020-11-19, 21:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
https://www.friatider.se/tortyrranar...ox-av-en-polis

Någon som kan läsa o har plus konto ? Skulle vara kul o se
Handlar mest om det rån idioterna begick mot 7-Eleven i Sumpan i april.
Citat:
I tisdags väcktes åtal mot de två invandrarmän från Mellanöstern, 21 och 18 år gamla, som i augusti månad tortyrrånade två pojkar på en kyrkogård i Solna.
Citat:
Förutom händelserna på kyrkogården i somras åtalas de båda männen även för flera andra brott. Bland annat åtalas 18-åringen för ett rån mot en 7-Eleven-butik i Sundbyberg utanför Stockholm i april.
Citat:
Efter rånet flydde 18-åringen från brottsplatsen när polisen kom. I polisförhör har han berättat att han brukar springa från polisen "som vana sen jag var liten, det är som en försvarsmekanism."
Citat:
"Kollegan stannar till med bilen och jag väljer då att öppna min bildörr och trycka till [rånaren] för att få honom ur balans då jag inte vet om några vapen använts i samband rånet", skriver en av poliserna i sitt avrapporterings-PM.
Citat:
– Jag fick box av en polis som också smetade blod i mitt ansikte, konstaterar den 18-årige rånaren i förhör.
Citat:
På bilder tagna på den 18-årige araben efter rånet syns tydligt att han blivit lite mörbultad i ansiktet. 18-åringen försattes emellertid på fri fot efter rånet, vilket gjorde att han kunde begå fler våldsbrott under sommaren.
Citera
2020-11-19, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Finns det bilder på GM bland pdf du svarade på?

Ja från sidan 66 https://drive.google.com/file/d/1Mnc...o4KYX0QzW/view
Citera
2020-11-19, 21:44
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Va?? Källa på det tack? Eller har du dragit det ur ditt vanliga PK arsle?

Jag frågade efter källa på återfallsförbrytare tack. Speciellt de unga med sadistiska drag.
Citera
2020-11-19, 21:45
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Menar att i deras hemländer blir dom säkerligen torterade av vakterna/poliserna alternativt öga för öga där offrens familjer får ge igen med samma mynt.Brukar avskräcka dom flesta om dom överlever att inte begå brott igen.
Man får hoppas att dom inte dödar någon när dom släpps ut igen

Så inga brott sker i ”deras hemländer” eller vad menar du?
Citera
2020-11-19, 21:49
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
18åringen, har hyfsat bra backgrund stabil familj schysta föräldrar. ganska intelligent osv men enligt mig lider han av synnerligen klyven självidentitet, självbild och har svårt att hitta en plats för sig själv i samhället.

Lärde känna han för ca 3 år sedan och har sett resan gå från att vara påväg åt rätt håll till botten

Känslig kille men ändå tuff, men mådde dåligt över hur samhället är i Sverige bla

Jag är inte förvånad,försökte hjälpa han, han är en bra kille egentligen.

Som du skrev själv, han kände utanförskap till sina ortengrabbar också och ville lämna dem och de kriminella livet.

Edit: han har växt upp i fosterfamilj o sånna här hem för stökiga barn, ingen pappa i hemmet men ändå närvarande i landet, var själv med i nära döden upplevelse för ca 2 år sedan

Mådde dåligt över hur samhället är i Sverige skriver du?

På vilket sätt är Sverige dåligt jämfört med 18 åringens hemland???
Citera
2020-11-19, 21:52
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priestrapist666
Ja från sidan 66 https://drive.google.com/file/d/1Mnc...o4KYX0QzW/view
Tack, på vilken av de 645 sidorna finns bilder?
Citera
2020-11-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Vad var det som var övergrepp i rättssak i detta fallet?

”Om ni pratar med polisen så dödar vi er och er familj”
Citera
2020-11-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Måste kännas surt för unga svennegrabbar att blattar kan komma hit och tillåtas se er som bankomater och lätta offer? Ingen rök utan eld. Svenska "män" har brutits ned utav vänsterpacket och etablissemanget pga dom redan var lågtesto töntar.

"Blattar, svennegrabbar, svenska män"..... Du är ju jävligt trångsynt. Du ser bara färg va? Oavsett färg och ursprung så är det inte ett mänskligt beteende! De kan inte ens liknas vid djur. Det är jordens lägsta avskräde som förverkat sin rätt att leva. Lobotomi utan bedövning och ner med dom 4 meter under jord! Det är inte bara "surt för unga svennegrabbar", det är surt för hela jävla mänskligheten att det finns avskräden och smuts som "det" där! FY FAN!
Citera
2020-11-19, 22:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Tack, på vilken av de 645 sidorna finns bilder?
Börjar på sidan 56 men numreringen stämmer inte, du får bläddra framåt ett par sidor från det.
Byggda som gråsparvar, en rejäl snyting så hade det varit över.
Citera
2020-11-19, 22:06
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson

Ingen vill säga det out loud. Men det är ju exakt så som du säger. Tyvärr är GM bara ett symptom på föräldrarna. Där har du orsaken. Om föräldrarna hade tagit sitt ansvar, hade dessa brott aldrig hänt. Oavsett om föräldrarna bor i Kiruna, Solna eller i Mogadishu.Att uppfostra sin avkomma är väl ändå "hedersvärt"? Oavsett var man befinner sig och vill åstadkomma. Vem önskar att ha fostrat en våldtäktsman?
Citera
2020-11-19, 22:06
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson

Kanske svårt för dig som vanlig medelsvensson att förstå men, otydliga könsroller, människor är inte raka, höga krav på att vara "normal" bristande gemenskap osv osv.

18åringens hemland är Sverige, men om du menar hans föräldrars land där han också inte kände att han passade in så har bäll såna länder både för och nackdelar.

Ultra liberala länder som Sverige slaktar identiteten. Det är inte bara folk med invandrarbackgrund som har svårt att hitta sin plats här
Citera
2020-11-19, 22:07
Medlem
Svinen skrattar flera gånger under förhören och
vägrar besvara frågor av polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in