Citat:
Ursprungligen postat av
Viejoverde
Jag hör att du vet vem GM är. Jag har haft att göra med personer som inte mår bra. Men det är aldrig en ursäkt för att behandla andra dåligt. Straffen måste bli hårda. Om inte för att skapa"rättvisa,". BO måste få känna hopp. BOs anhöriga likaså.
Jag håller med dig till fullo. Jag gjorde aldrig brott mot personer, iaf inte oskyldiga människor på rätt sida av lagen
Förståelse är inte samma sak som förlåtelse. Det är lätt att missuppfatta det jag skriver som att jag försvarar killen, särskilt om man är upprörd, det är en disskutionsgrupp och jag erbjuder information om problemen bakom handlingarna. Handlingarna är lika äckliga för det.
Bara för att man kollar på en seriemördare dokumentär och förstår varför betyder inte att det blir mer okej. Det är att förneka massa
Hoppad han blir totalt överkörd, då kan han välja att resa sig och en dag göra rätt för sig. Men tror han är körd ärligt talat, särskilt som Sverige saltar och säkert sätter han på ungdomsvård där snorungar kommer istället tycka han är tuff och hans ego inte alls kan ta ansvar över sina handlingar.
Livet sparkar ibland på dem som ligger av en anledning, annars är fjantar för alltid fjantar