2020-11-19, 23:07
Medlem
shbous avatar
Fy fan.
Ber innerligt att de får vad de förtjänar tids nog.

Hade det inte varit för familjen skulle jag nog gett mitt liv i utbyte mot dessa gossars ”berikning” samt en stund med gm. Fy fan. Saknar ord.

Snart jul, vi kunde samlat ihop till en sjujädra present eller fond till framtida studier.
Senast redigerad av shbou 2020-11-19 kl. 23:20.
Citera
2020-11-19, 23:13
Medlem
Tonyos avatar
Läst lite från FUPen. Är bland det värsta jag läst. Synd att 18-åringen inte dog när han blev knivhuggen som någon nämnde tidigare i tråden, världen hade blivit en lite bättre plats om inte han överlevt.

Är utvisning aktuellt för 21-åringen som inte är föddi Sverige? Alltså är det möjligt att han blir utvisad efter avtjänat straff?

Hoppas på långa straff, skönt att ena inte får ungdomsrabatt iallafall. Vid så här grova brott bör det inte finnas rabatt, permissioner ska även det vara omöjligt.
Citera
2020-11-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
18åringen, har hyfsat bra backgrund stabil familj schysta föräldrar. ganska intelligent osv men enligt mig lider han av synnerligen klyven självidentitet, självbild och har svårt att hitta en plats för sig själv i samhället.

Lärde känna han för ca 3 år sedan och har sett resan gå från att vara påväg åt rätt håll till botten

Känslig kille men ändå tuff, men mådde dåligt över hur samhället är i Sverige bla

Jag är inte förvånad,försökte hjälpa han, han är en bra kille egentligen.

Som du skrev själv, han kände utanförskap till sina ortengrabbar också och ville lämna dem och de kriminella livet.

Edit: han har växt upp i fosterfamilj o sånna här hem för stökiga barn, ingen pappa i hemmet men ändå närvarande i landet, var själv med i nära döden upplevelse för ca 2 år sedan

Ganska intelligent....hur har du kommit fram till det?
Citera
2020-11-19, 23:20
Medlem
CharlieRs avatar
Vilken av gärningsmännen är det som omtalas nu? För LVU-målen på Amin förtäljer verkligen inte historien om en välfungerande familj, en intelligent pojke eller något annat särskilt positivt.
Citera
2020-11-19, 23:22
Medlem
CharlieRs avatar
LVU-målen och ett tidigare misshandelsmål på GM Amin finns här: https://drive.google.com/drive/folde...Ib?usp=sharing
Citera
2020-11-19, 23:24
Medlem
Pandalina4s avatar
Dessa två mgm är störda å det är rejält. Drivs de av hat avundsjuka eller vad?

Vi kommer se deras namn om några år igen i tortyrliknande mord. Som nu som då har de pistol å vid det laget skjuter de. Ja de har redan i andra brott rånat med pistol enligt förundersökningen för cigg.
- Att 18 åringen är född i Sverige gör det hela ännu mer oförståeligt. Levt i enklav kanske. Eller är föräldrarna psykiskt sjuka? Hur blir man ett moster vid 18 års ålder?
Citera
2020-11-19, 23:26
Bannlyst
21-åringens far och mor tror inte att han har begått brottet. De väntar på domstolsbeslut. Tydligen har de blivit hotade av riktigt omoraliska idioter som hotat att våldta frun och deras 4-årige son. Fan vad svagt att utsätta kvinnor och barn för hot istället för den faktiska GM:en.

Om ni som gjort det sitter på flashback och häckar så vill jag bara säga att det är synd att oskyldiga blir skjutna av misstag när ni hade kunnat bli det istället. Patetiska kukdjur som är så svaga och fega så ni måste gå på barn och kvinnor istället för de bögfittor som begår brotten

Hoppas ni skjuts ihjäl tsm med GM:en
Senast redigerad av priestrapist666 2020-11-19 kl. 23:41.
Citera
2020-11-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Dessa två mgm är störda å det är rejält. Drivs de av hat avundsjuka eller vad?

Vi kommer se deras namn om några år igen i tortyrliknande mord. Som nu som då har de pistol å vid det laget skjuter de. Ja de har redan i andra brott rånat med pistol enligt förundersökningen för cigg.
- Att 18 åringen är född i Sverige gör det hela ännu mer oförståeligt. Levt i enklav kanske. Eller är föräldrarna psykiskt sjuka? Hur blir man ett moster vid 18 års ålder?
Kaosbeteendet sitter i generna.
Citera
2020-11-19, 23:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Menar att i deras hemländer blir dom säkerligen torterade av vakterna/poliserna alternativt öga för öga där offrens familjer får ge igen med samma mynt.Brukar avskräcka dom flesta om dom överlever att inte begå brott igen.
Man får hoppas att dom inte dödar någon när dom släpps ut igen
18 åringen är född i Sverige. Föräldrar har ett ansvar för uppfostran å vägleda under deras sons uppväxt.
Andra mgm är 21år, vad gick fel här? Kom när han var 10 år hit vad jag minns. Så halva livet i svensk skola.
- Är de diagnostiserad med förståndshandikappad, add adhd asperger- eller haft bagage som flyktingar pga familjen föräldrars politiska åsikt? De bär på hat.
Senast redigerad av Pandalina4 2020-11-19 kl. 23:47.
Citera
2020-11-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det här brottet är ändå värre. I det där fallet erbjöds t.ex. ett av BO att lämna bilen. De hade också självmant satt sig i bilen. I aktuellt fall är BO dessutom minderåriga, våldet har varit grövre och mer utdraget, en grov våldtäkt har ägt rum samt de åtalas även för ett annat grovt rån.
Jag tror på minst det dubbla för 21-åringen, dvs minst 12-14 år, men hoppas att de vågar ta i ännu hårdare.

Hoppas kan man ju - men åklagaren har yrkat på 8-10 år, så mer än det blir det nog inte. Om, mot min förmodan, Hovrätten skulle landa på +10 år, hamnar det förmodligen i HD och dom är ju inte direkt kända för att utnyttja den övre delen av straffskalan. Jag hoppas på en välskriven dom som blir så hård som möjligt. Helst skulle de skickas till Sankta Helena på livstid.
Citera
2020-11-19, 23:53
Medlem
men rånet av 7/11 butiken..en av de målsägande heter Yacoub... är inte Yacoub familjen som styr i södertälje?
Citera
2020-11-19, 23:56
Medlem
Det det dom gjort äv fullständigt vidrigt!
Dessa personer gör sen narr av rättegången, finns inte en chans att dessa kommer bli eller ens vill bli fungerande medborgare.
Vem vill ha dessa som kollegor på jobbet?

Till domstolen; Sverige tittar på nu, dags att statuera exempel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in