2020-09-28, 22:25
Medlem
Hej!

Jag hatar att arbeta i öppet kontorslandskap! Jag är introvert och blir stressad och får ångest av att inte få någon privacy, allt jävla ljud, spring och jag blir stressad av att alla kan se mig hela tiden. Dels stör andra mig, men jag får ångest av att minsta lilla rörelse och ljud jag gör också kan störa andra. Känns så jävla nervärderande dessutom att alla bakom mig ska se mig hela tiden som någon jävla övervakningsanstalt.

Jag jobbar som utvecklare och koncentration är A och O. Men jag får ångest, stress och blir störd hela jävla tiden. Den som upfann öppna kontorslandskap borde strypas.

Ville mest ventilera och se vad andra tycker.

Tack!
Senast redigerad av Mr.Klister93 2020-09-28 kl. 22:28.
Citera
2020-09-28, 22:28
Medlem
Har full förståelse.
Går det prata mef chefen/HR och ordna ett rum?
Citera
2020-09-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Klister93
Hej!

Jag hatar att arbeta i öppet kontorslandskap! Jag är introvert och blir stressad och får ångest av att inte få någon privacy, allt jävla ljud, spring och jag blir stressad av att alla kan se mig hela tiden. Dels stör andra mig, men jag får ångest av att minsta lilla rörelse och ljud jag gör också kan störa andra.

Jag jobbar som utvecklare och koncentration är A och O. Men jag får ångest, stress och blir störd hela jävla tiden. Den som upfann öppna kontorslandskap borde strypas.

Tack!
Se så motbjudande ut som möjligt alternativt sluta duscha så kanske du får någon hörna?
Citera
2020-09-28, 22:29
Medlem
Företag som låg lite i framkant byggde bort dessa redan i början av 80-talet. Märkligt att de kommit tillbaka igen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freduro
Se så motbjudande ut som möjligt alternativt sluta duscha så kanske du får någon hörna?

Jag ska sluta duscha kanske. Bra tips!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Klister93
Hej!