Citat:
Ursprungligen postat av
echo3-1
Det finns filmer på M och hans bror där det förekommer både alkohol och andra droger, samt bråk mellan bröderna. Anledningen till att jag misstänker att ett gäng ligger bakom detta är att en tjej som var på festen spelade in en kort video på M när han sprang och sa något i stil med "Jag visste att något skulle hända, haha". En annan teori som jag har är att M hade skulder pga droger/alkohol.
Kom ihåg att M:s mamma ville anmäla vissa personer för att de hotade M och hans bror. Men bröderna uppmanade henne att inte anmäla det, eftersom det hade blivit ett större problem.
Ett annat rykte när det gäller M, är att det finns en tjej som M eller hans bror umgicks med, och det här gänget som jag skrev om tidigare ville inte att den här tjejen skulle umgås med M/brodern pga svartsjuka osv men som sagt det är bara rykten.
En person som man skulle pressa lite hårdare är Tjejen som filmade M ! Jag tror att hon vet mer än vad hon har berättat. Pressar man henne lite hårdare så kan man få reda på både det ena och det andra tror jag och det kommer nog hjälpa polisen att komma vidare i utredningen om M . Sen när det gäller den förbannade ån Lagan , JAG ÄR 99% SÄKER PÅ ATT M INTE LIGGER DÄR ! Att folk inte har fattat det efter 4år , herregud . Jag tror att man ska leta längst upp på midsommarvägen och fortsätta rakt ut i skogen där polishunden inte fick gå för det var för snårigt , eller alternativt dit spårhunden Sonja spårade 2 gånger vid 2 olika tillfällen.