2021-10-29, 10:32
Medlem
jesussugers avatar
Träffade en polare för nån dag sen och han hade tagit 2 sprutor, i början hade han lite ont i armen. Efter 1 v hade det inte gått bort så han kontaktade läkare då han knappt kunde jobba pga armen. enligt han hittade inte läkaren nå fel men bad han gör några övningar. Nu har gjort detta i 1 månad utan resultat och är sjukskriven. Han va en sån som tyckte alla skulle ta, nu ångrar han sig då han inte vet om det blir bättre med armen

Jag sa till han att det va ju tråkigt att det skulle bli så men samtidigt va jag lite skadeglädje då han och jag har surrat mycke om detta med sprutor. Tillslut erkännde han att jag hade rätt att han skulle vänta med sprutorna.

Jag är så jävla glad att jag inte tagit sprutan och kommer inte heller göra det.
2021-10-29, 12:32
Medlem
Mullrets avatar
Om jag haft corona eller ej är mig obekant. Inga sprutor tagna heller.

Men metallsmak i käften på morgnarna.
Och när #2 görs, så går hesa Fredrik. En doft som sätter hästar i sken.

I övrigt inga symptom.
2021-10-29, 13:28
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Har en vän som vaccinerat sig (tagit två sprutor). Han resonerar så här: Israel har vaccinerat i stort sett hela sin befolkning, om det var något lurt med vaccinet och om det skulle ge biverkningar så skulle aldrig Israel använda det på sin befolkning.

Hur bemöter man ett sådant resonemang på ett bra sätt?
Jag själv är ovaxad och kommer inte ta skiten.
Trevlig kväll

Då borde covid vara utrotad i Israel, eller hur?
2021-10-29, 18:34
Medlem
IkaGlens avatar
Kollega hemma med kombinerad hjärtmuskelninflammation och hjärtinfarkt. 51 år. Säger varken bu eller bä men rätt otippat då han varken är fet, röker eller annat som ofta förknippas med hjärtsjukdomar.
Men alla på jobbet har blivit religiösa av sprutan så det kan absolut inte vara vaccinet.
2021-10-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Absolut! Har också bättre och sämre dagar. Ibland tror jag att det vänder men sen kommer bakslag.

Hur gick det på din undersökning i veckan?
2021-10-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalmartjejen
Hur gick det på din undersökning i veckan?

Har inte fått svar ännu. Gjorde magnetröntgen på huvud och helrygg men ska göra ryggmärgsprov på måndag med så får svar efter att det är klart ☺️

Var dock på VC idag och lämnade blodprover och har tydligen fått förhöjda levervärden nu med...eländet tar aldrig slut.
2021-10-29, 22:56
Medlem
Tog första dosen Pfizer i juni och andra i augusti. Sedan första dosen har jag haft en konstig känsla i överarmen som ännu inte gått över eller ens minskat. Känns som en del av armen är avdomnad och lite ”mosig”. Häromveckan fick jag också ett blödande utslag som fortfarande är kvar.
2021-10-30, 07:30
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cealus
Tog första dosen Pfizer i juni och andra i augusti. Sedan första dosen har jag haft en konstig känsla i överarmen som ännu inte gått över eller ens minskat. Känns som en del av armen är avdomnad och lite ”mosig”. Häromveckan fick jag också ett blödande utslag som fortfarande är kvar.

Jag hade gått till läkare med det där utslaget etfersom det kan vara hudcancer.
2021-10-31, 09:06
Medlem
Lagerthas avatar
Nu kommer det fram att Christian Eriksen blev vaccinerad innan hjärtattacken.
2021-10-31, 10:07
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Nu kommer det fram att Christian Eriksen blev vaccinerad innan hjärtattacken.

Skulle inte förvåna mig, men har du någon källa?
2021-10-31, 10:22
Medlem
Börjat må sämre. Fått förhöjda levervärden. Nästa vecka blir det både LP och sen ultraljud på lever/buk. Ser inget slut på detta ännu 😔
2021-10-31, 10:38
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Börjat må sämre. Fått förhöjda levervärden. Nästa vecka blir det både LP och sen ultraljud på lever/buk. Ser inget slut på detta ännu 😔

Bortsett från alla berättelser på internet om pajad lever efter vaccinering, så vet jag två i min omgivning som också fått skumma levervärden efter att de valde att ta vaccinet. Den ena är det till och med tal om levertransplantation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in