2021-12-08, 11:47
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
[url]https:

Eriksen var väl ovaxxad under EM?
https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL2N2NW1BX

Innan matchen sa dbu att alla i landslaget var vaccinerade men de ändra historien efterföljande till att alla utom eriksen var det. Där har rådit stor tystnad om eriksen i danska medier efterföljande.
2021-12-08, 12:00
Medlem
Jag fick hjärtattack och bältros av vaccinet. Har även huvudvärk av och till i flera dagar. Kan vara en hjärntumör men ska efterforska mer innan jag vet säkert.

Litar inte på vad globalistläkarna och deras ”diagnoser” säger.
2021-12-08, 12:39
Medlem
hehejadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
300 topp atleter har fått hjärtproblem (andra biverkningar ej inräknat) sedan vaccineringen började, det är INTE normalt.

1 timme med biverkningar av vaccinen. Säg mig, ÄR DETTA NORMALT?

https://rumble.com/vq5o98-testimonie...-vaccines.html
Nu har jag inte orken att kolla hela timmen, men nästan alla klipp saknar kontext, inga källor anges. En buss som kör av vägen, en kvinna som tuppat av i en bil, någon som ligger med spasmer på marken, visst är det otäckt men utan kontext finns det ingen trovärdighet.
2021-12-08, 12:44
Medlem
Min pappa dog för 3 veckor sedan efter ett plötsligt hjärtstopp, precis innan han skulle gå in och sova så föll han ihop.

Krankärlen var fina, så ingen hjärtattack eller något. Utan pumpen lade bara av.

2 månader efter andra dosen.

61 år gammal.

Var på honom som fan att inte ta vaccinet. Men men, han kände press utifrån och tog det ändå.

Media och de korrupta politikerna har lyckats!
Senast redigerad av blaha95 2021-12-08 kl. 12:48.
2021-12-08, 12:47
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
300 topp atleter har fått hjärtproblem (andra biverkningar ej inräknat) sedan vaccineringen började, det är INTE normalt.

1 timme med biverkningar av vaccinen. Säg mig, ÄR DETTA NORMALT?

https://rumble.com/vq5o98-testimonie...-vaccines.html
Nu var det ju du som ställde frågan om andra exempel och jag höftade fram två där det står klart att man pga covid fått problem med hjärtat samt eriksen, som tydligen fortfarande är osäkert dock. Kan fortsätta länka om du vill ha fler.

Vart läser man om 300 pga vaccinet?
2021-12-08, 17:38
Medlem
laserhajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ni+ övriga vaccinerade;

Har ni som fått rodnad och väldigt ont i armen sluppit andra biverkningar (utom kanske feber)? Och vs; har ni som upplevt biverkningar i andra delar av kroppen inte fått ordentligt ont i armen?

Jag mår skit nu 24h efter dos 2. Armen gör också skitont.

Så i mitt fall finns inget samband
2021-12-08, 19:48
Medlem
Nån som fått allergi reaktion av vaccinet? Jag är allergiker så undrar hur mycket man ska tänka på det.
2021-12-08, 20:20
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Den största biverkningen man ser hos dubbelvaccinerade är, förutom att de börjar dö i mångfald av olika hjärtfel, är att deras hjärnor snabbt kopplar om till ett rent fascistiskt tänkande, där läger för ovaccinerade eller oliktänkande inte är långt borta i deras tankehorisont.

Det är både fascinerande och skrämmande att se.
Har vi inte lärt någonting av historien?

Hur många av dem har dött menar du? Finns det några siffror att ta fel av?
2021-12-08, 20:51
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Antar att de de flesta döda idag räknas som offer för Covid, förutom sådana som blivit överkörda av tåget, eller liknande.
Men de kanske också dog med covid, vem vet...

Varför tror du det? Men nu tänkte jag på vaccindöda och siffror.
2021-12-08, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nån som fått allergi reaktion av vaccinet? Jag är allergiker så undrar hur mycket man ska tänka på det.

Jag vet en som tyvärr avlidit av en allergisk reaktion efter vaccinet. Du kanske inte ska ha för bråttom iväg efter vaccinationen.
2021-12-08, 22:33
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Mauro, 53 år, förlamades i halva ansiktet efter andra vaccindosen. Ingen bättring nu, efter 6 månader.

Men Mauro är glad ändå:

https://sverigesradio.se/artikel/mau...ra-vaccindosen

Nivån på den hjärntvätten...

Jag tycker den här meningen skrämmer.

"Enligt myndigheten klassas biverkningen som sällsynt och kan förekomma hos en av 1000 personer."

Är inte en på tusen mycket?
Lägg till andra åkommer vaccinet orsak också.
2021-12-08, 22:41
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag tycker den här meningen skrämmer.

"Enligt myndigheten klassas biverkningen som sällsynt och kan förekomma hos en av 1000 personer."

Är inte en på tusen mycket?
Lägg till andra åkommer vaccinet orsak också.

Ja, jag blev faktiskt också förvånad över att den biverkningen är så pass vanlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in