Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-03-21, 15:56
Medlem
Till alla er som inte tror på vaccinering och er som tror man dör om man tar sitt ansvar och vaccinerar sig.

Dags för min vecko rapport om hur jag mår efter att ha tagit Modernas vaccin för 4 veckor sedan.

JAG MÅR JÄVLIGT BRA!!!!!! INGA BIVERKNINGAR ALLS!!!!!!!!
2021-03-21, 16:21
Medlem
Kul att du mår bra!

Bara att hålla tummarna för att ditt immunförsvar inte är kvaddat och det skydd du har skyddar bara mot specifika strängar av Corona och du har förlorat ditt naturliga skydd mot ALLT annat.

Skriver inte detta för att vara spydig eller ute efter att göra dig rädd. Hoppas innerligt att det jag befarar inte stämmer.

Dumheter att hotas till vaccinering mot en sjukdom du måste testa dig för att ens veta om du har den.

PCR test kan ge positivt utslag även om du inte är Covid-19 smittad då vi har 94 av samma DNA strängar naturligt i vår kropp som man faktiskt testar för när man använder sig av PCR och testar för Covid-19.

Det är skälet till alla dessa asymptomatiska fall vi ser. Folk testar positivt trots att dom inte har Covid-19....

Sen att man inte kan se en korrelation med dessa test, diagnos och IVA fall /dödsfall får en att börja undra om ingen har fullföljt grundutbildningen.

Men det är ingen idé... Det går inte att resonera med människor som fått sin reptilhjärna kapad av media och det vet ju alla att det är lönlöst att försöka resonera med någon som är livrädd.

Om 1 år så är det över och Agenda 21 är avklarad. Sen kommer det satsas stenhårt på transhumanism, bort med alla fysiska betalningsmedel och den totalitära regimen blir ett faktum.

Fast människor som vurmar för Agenda 2030 kommer få det tufft framöver. Det faktum att den som jobbat för detta i över 3 decennier går ut och gapar om att Covid-19 (Corona/säsongsinfluensa) riskerar att utvecklas till en dödlig sjukdom vi inte kommer kunna vaccinera oss mot är startskottet för vad som komma skall.

Blodet kommer att flyta. Det bidde ingen Agenda 2030, när människor börjar trilla av pinn pga vaccinering en så är Bill Gates den första som kommer att dingla. Sanna mina ord...
Senast redigerad av I.N.F.O 2021-03-21 kl. 16:29.
2021-03-21, 16:25
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Det spelar ju ingen roll, då det är vägda siffror det handlar om.
Va! Menar du procentuellt? Så länge gruppernas sammansättning är så pass olika framförallt när det gäller ålder går det inte att jämföra. Av tre olika skäl. Grunden är att nästan alla som fått AZ-vaccinet har varit yrkesarbetande unga vuxna upp till 65 år medan Pfizer och Moderna framförallt blivit förbehållna äldre +65 år.

Anmälningsbenägenheten lär vara högra bland de unga samtidigt som självrapportering sker.

Yngre har starkare immunförsvar = kraftigare immunsvar = fler biverkningar.

Bland den yngre gruppen är sannolikheten för att man haft COVID19 större medan i den äldre väldigt lite så då de har levt skyddade och de som insjuknat tyvärr ofta dörr. De som haft COVID19 sägs få kraftigare immunsvar = fler biverkningar.

Särskilt sant måste detta vara bland sjukvårdsanställda som dessutom också är uppmärksamma på symptom och har viss kompetens att bedöma dem även hos sig själva.

Vi har dessutom ganska många rapporter om biverkning bland de yngre som fått Pfizer eller Moderna.
2021-03-21, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Det var väldigt få som fick narkolepsi, Många kan dessutom vara fuskare som vill få pengar (som vanligt).

Men visst skall man ta ev. biverkningar på allvar men inte förstora upp något enormt som många gör.
Ta vanligt insulin ex. Det har en massa olika biverkningar en del drabbar 1 av 10 andra biverkningar drabbar 1 av 100 och sällsynta biverkningar drabbar 1 av 10 000 ex. sÅ ÄR DET MED DE FLESTA LÄKEMEDEL.

P-Piller har betydligt allvarligare biverkningar än corona vaccinerna om man läser bipacksedlarna
Ex. då blodproppar.

Med tanke på alla som vaccinerats så tycks corona vaccinerna vara relativt säkra om man jämför med andra mediciner som folk vräker i sig dagligen.

Lite kul att se hur folk som missbrukar olika piller, anabola, Droger och alkohol tycks vara livrädda för corona vaccinet ? Det dessa personer tar i form av droger är oerhört mycket skadligare..

Känner 2 st nära vänner som fick narkolepsi av svininfluensan så lär ju inte vara sååå ovanligt som du påstår. Och då var detta vaccin framtagen,forskad, och testad under flera år och inte 8 månader!! Och att jämföra med P-piller som använts i 50 år bland miljontas människor dagligen och som vi vet inte har några långsiktiga effekter som påverkas.. SKOJAR du eller?
2021-03-21, 18:01
Medlem
dufrianords avatar
Bröstcancer, även om det inte kan bevisas men kraftig ökat behov av mammografi. Inte kunna få barn och bröstcancer om man överlever för något som endast mildrar symptom (som man ändå inte ens märker med största sannolikhet, känns som väldens sämsta affär!
https://www.fox13now.com/news/corona...d-for-covid-19

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-68
Vad stödjer du dig på när du påstår att det är DNA-modifierande? Länka till ursprunglig källa där alla data och supplement med data finns.
Jag länkade till Moderna i inlägget ovanför ditt. Om det inte är så något med ordet du menar Moderna mRNA teknologi kan modifiera ditt DNA: https://www.modernatx.com/sites/defa...50317_v8_4.pdf eller här om hellre vill ha det förklarat
2021-03-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Det var väldigt få som fick narkolepsi, Många kan dessutom vara fuskare som vill få pengar (som vanligt).

Men visst skall man ta ev. biverkningar på allvar men inte förstora upp något enormt som många gör.
Ta vanligt insulin ex. Det har en massa olika biverkningar en del drabbar 1 av 10 andra biverkningar drabbar 1 av 100 och sällsynta biverkningar drabbar 1 av 10 000 ex. sÅ ÄR DET MED DE FLESTA LÄKEMEDEL.

P-Piller har betydligt allvarligare biverkningar än corona vaccinerna om man läser bipacksedlarna
Ex. då blodproppar.

Med tanke på alla som vaccinerats så tycks corona vaccinerna vara relativt säkra om man jämför med andra mediciner som folk vräker i sig dagligen.

Lite kul att se hur folk som missbrukar olika piller, anabola, Droger och alkohol tycks vara livrädda för corona vaccinet ? Det dessa personer tar i form av droger är oerhört mycket skadligare..

Narkolepsifuskare? Haha, knappast. Det görs en ganska omfattande utredning för att för att fastställa diagnosen, bland annat mäts sömn/vakenhetsgrad under en hel vecka. Man tar också prov på ryggmärgsvätskan (lumbalpunktion). Försök fejka det.

Tror mer på att vi kommer att se en enorm våg människor som påstår sig vara drabbade av långtidscovid. Med en rad svårmätbara och diffusa symtom.
2021-03-21, 19:35
Medlem
Kommer aldrig ta i alla fall AZ-vaxxinet. Något av de andra kan jag inte utesluta att jag möjligtvis ändrar mig och tar mycket senare. AZ vaxxin orsakade ex. 20% biverkningar med mycket smärta, näsblod och allmän sjukdomskänsla. Dock inga blodproppar på SIV i Vestfold... Men, ändå - ca. +320 fall av 1619 är mycket, även om de allvarligaste biverkningarna i alla fall ännu inte uppstått.

Citat:
Citat:
Vaksinert mange pasienter
20 prosent av de 1.619 som tok vaksinen ved sykehuset, fikk betydelige plager etter første dose. Selv om ingen har fått blodpropp, eller andre alvorlige symptomer, har det vært mye smerter, neseblod og betydelig sykdomsfølelse.

Også en rekke pasienter er vaksinert, men da med Pfizer.

– Blant annet mange av de langtidsliggende på psykiatrisk og kreftpasienter, forteller Takvam.
Senast redigerad av Vetefasiken 2021-03-21 kl. 19:39.
2021-03-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glesbygdslover
Jag vet inte... Det känns som vaccinet som tas fram just nu är ett stressarbete, och alla vet att jobba under stress så blir det misstag. Vill gärna se fler testresultat och så

Jag har inte glömt alla människor som fick narkolepsi från vaccinet mot svininfluensan. Det tycker jag alla ska komma ihåg.

Det togs fram mycket snabbare än normalt, MEN det genomgick alla de nödvändiga stegen för ett godkännande. Det var obegränsat med resurser i princip. Det är inte så att vaccinen tog några genvägar o.sv. Biverkningarna är inte värre än förväntat av några mediciner. De finns alltid där.

Med det sagt. Jag kommer inte ta vaccinet. Men av helt andra anledningar än att jag är rädd för biverkningar. Tror inte jag behöver det helt enkelt. Tillhör ingen riskgrupp på något vis. Sköter om min kropp och försöker hålla mitt eget försvar på topp. Rätt eller fel? Det får tiden utvisa....
2021-03-21, 21:45
Medlem
Kalle81s avatar
två nya döda pga astra vaccin idag i norge

https://www.dagbladet.no/nyheter/to-...asjon/73555301
2021-03-21, 22:03
Medlem
Ni som hela tiden högljutt hävdar att det inte är något fel på AZ-vaxxinet, hur kommer det sig att alla svåra fall och dödsfallen kommer just från dessa? Slumpen?
2021-03-21, 22:09
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81

Drygt dagligt dödstal i snitt sen ett år tillbaka (ett perspektiv mainstream-media knappast nämner, där vaccinpass propageras mm).
2021-03-21, 22:12
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81

En ny i Danmark också.

Enligt artikeln verkar alla ha det gemensamt att dom är under 55 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in