Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-11, 21:32
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Har du ftt frunderskningsprotokollet? Om det inte r jtte stora mngder s kanske du kan hitta ngon tjackis som tar p sig grejerna och sger att det r hans och s ger du tjackisen antingen pengar eller grs. Jag har gjort s dr.

Edit: Eller en sprutnarkoman som gr vad som helst fr sin nsta fix. Vet att det lter hemskt men tror det till och med att det r bra fr sprutnarkomanen att ta p sig den s han kommer bort frn heroinet ett tag.

Har redan brstat den tyvrr. Och jajemen de slutade p 3.6 kg tyvrr.
Citera
2022-01-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Har redan brstat den tyvrr. Och jajemen de slutade p 3.6 kg tyvrr.

Jobbigt! D har du en volta att se fram emot. Minst 1 r upp till 2 r ute efter 2/3.

Trna, t och plugga dr inne, om du pallar. Bra att lsa upp lite mnen. Gr ngon nytta nr du nd r dr. Fan va det gr ont! Fr en jvla planta! Jag lider med dig.
Citera
2022-01-13, 08:38
Medlem
George1s avatar
Grnsen fr grovt r vl 5kg Borde inte bli kken mer n 1r vl?
Citera
2022-01-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Jobbigt! D har du en volta att se fram emot. Minst 1 r upp till 2 r ute efter 2/3.

Trna, t och plugga dr inne, om du pallar. Bra att lsa upp lite mnen. Gr ngon nytta nr du nd r dr. Fan va det gr ont! Fr en jvla planta! Jag lider med dig.
Jag tycker att det r frbaskat ljligt att dma ngon till fngelse fr att hen odlat lite grs fr eget bruk. Vi r mnga som brukar hemodlat p g a olika krmpor. Sjlv har jag blivit brukare fr att lindra den vrk i kroppen som min neurologiska sjukdom ger mig. Opiater hjlper mig men dessa stndiga problem med att f det utskrivet har gjort att jag inte orkar brka med sjukvrden lngre. Drav vergngen till grs som ocks lindrar och lter mig sova en natt utan vrk. Varfr ska det vara s megakriminellt att odla lite grs? Nej. Legalize it!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in