Fick tag p ngra frn. Brjade vxa direkt dom r ca 2cm hga nu. Ska jag lta dom vxa eller stta ut dom? Krde frst gdsel, sedan planteringsjord och gdsel igen.
Jag gjorde det som en kul grej men lika bra att kra p nu..
Det viktigaste r att ta bort metadatan i bilden (exif). Dr finns info om vilken kamera du anvnt, nr bilden togs och i vrsta fall GPS-taggar. Det finns appar och sidor fr att ta bort datan, exempelvis: https://play.google.com/store/apps/d...lephotoresizer
Nr du ska ladda upp bilden p exempelvis imgbb.com s anvnd VPN.
Med det sagt s finns det alltid en viss risk med att ta bilder, framfrallt iom att de kommer ligga kvar p din mobil/dator/kameraminneskort ett bra tag, ven efter att du har tryckt p "radera".
Lite off topic, men bra fr alla i trden att tnka p.
Vanligtvis r det ofta sol denna tid p ret men nu r det kallt bltt och jvligt
Tyvrr r det s !!!!! va dr i torsdags o d vxte dom p fint! har ju petflaskor ver s dom blir skonade rtt mycket frn detta skitet. men dom krigar p! tyvrr har jag rtt sandig jord detta ret hann inte kra ut med sckar. blev riktigt stressigt tyvrr s blir rtts syrefattigt nr de regnar mycket s hoppas snart f lite gott vder ! men kpte hem Cannas Lineup s dom fr lite extra lyx med hela deras bas paket mvh.
Tyvrr r det s !!!!! va dr i torsdags o d vxte dom p fint! har ju petflaskor ver s dom blir skonade rtt mycket frn detta skitet. men dom krigar p! tyvrr har jag rtt sandig jord detta ret hann inte kra ut med sckar. blev riktigt stressigt tyvrr s blir rtts syrefattigt nr de regnar mycket s hoppas snart f lite gott vder ! men kpte hem Cannas Lineup s dom fr lite extra lyx med hela deras bas paket mvh.
Hoppas vdret tar sig nu!!
Kp molasses det bygger upp mikroorganismer i fattiga jordar
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!