Citat:
Ursprungligen postat av
Perlite
Jag blir helt stekt p autos och earlys. Kanske har du en hg tolerans. Mecka rent grs. Du vet att du kan gra rosin med dina buds? Fett enkelt. Lite bakpapper och en hrplattare. Lna brudens
Vad odlade du fr sorter? Vstkusten har bra sol.
Jag har en polare som r en riktig hasch tomte och han tyckte inte heller om mitt utomhusodlade. Men han rker kopisa mngder frn morgon till kvll.
Hg tolerans har jag vl till och frn men sedan r jag inte den mest lttpverkade ven utan tolerans, har rkt regelbundet i ver 20 r och nr det varit som mest har jag ju sugit i mig en femma kvalitetsweed om dagen s det har skert med det att gra. Brukar mecka 0.5 marockansk kvalitet per spliff och ven utan tolerans blir det ju kanske 2 sdana under en dag.
Autos blir jag knappt pverkad av, och d har jag nd odlat hypade strains frn renomerade vendors (tex pineapple express frn barneys farm). Earlys har jag bara kpt frn danska breeders och dr spretar ju genetiken lite mer men ngra guldkorn har jag ftt. Fast ven guldkornen rker jag kanske snarare 4-5 spliffs om dagen utan tolerans och d blir jag ju inte alls lika pverkad som p haschet jag brukar puffa.
En gng fick jag faktiskt en failad auto (som allts inte autoblommade). Tror det var skunk #1 frn sensi och den levde sitt liv i ett tunnelvxthus. Trots att den inte fick g klart och att budsen var sm s var den utan tvekan det mest potenta jag ngonsin odlat utomhus/i vxthus.