Citat:
Ursprungligen postat av
smartjavel
Jag är inte rädd för att bli inlåst, känns redan som att jag sitter i ett fängelse och varje gång jag tar steget att bli normal så pushas jag tillbaka igen med ännu mer motivation till mina tankar.
Jag stoppar inte i mig piller. Däremot har jag kollat runt om antidepprisiva ska visst hjälpa vad jag läst.
Är relativt säker på att du inte blir inlåst. Har inte berättat i detalj vad jag tänker, säger att jag har tankar på att skada andra. Berättar inte om hur det skulle kännas att slå någon med en sten, känna och se hur hans äckliga ansikte går sönder och liknande.
Däremot hamnar du definitivt under övervakning om du begår brott i samband med det.
Testa mdma, ta det för dig själv utan yttre stimuli, med ett anteckningsblock och penna. Det kommer öppna upp dig och göra dig mycket smartare. För mig var det som att ha levt i en svartvit värld och plötsligt börja se färgerna, sjukt givande upplevelse som är mycket svår att förklara.
Adrenalinkickar är bra för en. Lekt mycket med bilen, rattfylle rally på slingriga småvägar var en favorit i många år. Man kan få sån sjuk dödsångest i kurvorna, dämpar destruktiva känslor i flera veckor efteråt