2021-01-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Du kanske tänker att du blir inlåst om du skulle berätta om det för tex en psykiatriker
dvs en ny tvångstanke om att bli det. Men det händer sällan eftersom det är inte ovanligt.
Att berätta kan ge lindring och genom tex KBT kan det lindras och försvinna. Ta kontakt med
öppenpsyk i din region så att du får en tid. Ingen orsak att gå med detta inom dig!

Skulle du ha konkreta planer på nåt sånt är det ett STORT varningstecken.
För främst psykiatrin.
Jag är inte rädd för att bli inlåst, känns redan som att jag sitter i ett fängelse och varje gång jag tar steget att bli normal så pushas jag tillbaka igen med ännu mer motivation till mina tankar.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Du har möjligen inte stoppat i dig något preparat under en längre tid? Blivit avtrubbad?
Frågan är om du går från fantasi till handling. Låter ju trist för en sån som mig t.ex om jag skulle få halsen avskuren av dig för att jag är långsam i kassan på konsum.
Sök du hjälp, medan du fortfarande har en gnutta probleminsikt.

Jag stoppar inte i mig piller. Däremot har jag kollat runt om antidepprisiva ska visst hjälpa vad jag läst.
Citera
2021-01-17, 15:31
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartjavel
Jag är inte rädd för att bli inlåst, känns redan som att jag sitter i ett fängelse och varje gång jag tar steget att bli normal så pushas jag tillbaka igen med ännu mer motivation till mina tankar.

Jag stoppar inte i mig piller. Däremot har jag kollat runt om antidepprisiva ska visst hjälpa vad jag läst.

Knarkat eller krökat länge?
Citera
2021-01-17, 15:58
Medlem
nonameds avatar
När har du haft sex senast?
Citera
2021-01-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
När har du haft sex senast?

Hade sex med en hora för runt 2 veckor sen.
Citera
2021-01-17, 16:13
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Skaffa en boxningssäck.
Citera
2021-01-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Skaffa en boxningssäck.

Nja känns lite meningslöst. Var bättre på den tiden jag tränade kampsport att få slå riktiga människor dock dom flesta var pussys som inte tålde lite slag i ansiktet.
Citera
2021-01-17, 16:33
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Nja känns lite meningslöst. Var bättre på den tiden jag tränade kampsport att få slå riktiga människor dock dom flesta var pussys som inte tålde lite slag i ansiktet.
Ja det låter som att det ska man tåla med skydd.
Citera
2021-01-17, 16:45
Medlem
Lasermopsens avatar
Sådär känner jag ju hela tiden, trodde det var normalt...

Men att känna med mördaren om jag läser om ett mord, det gör jag väl inte. Däremot känner jag sällan nått för offret då det oftast finns en orsak (nån kriminell uppgörelse) till att denne blev mördad. Men att skära halsen av någon för att denne packar ner sina varor för långsamt så skulle jag inte tycka det är nog för ett mord. Men om nån gjort fel i trafiken o det drabbat har jag oftast flugit ur bilen o misshandlat eller hotat den andre.

Det tråkiga är att man inte heller är intresserad av andra på ett positivt sätt, så man väljer bort samliv o jag är inte intresserad av sex heller längre. Men det kan bero på medicin jag tar.

Är fullproppad med mediciner för att jag ska lugna ner mig o stabilisera mig.
Citera
2021-01-17, 21:09
Medlem
Citat:
Med en kvinna mot betalning låter bättre för henne också.
Är ingen feminist men "hora" säger en del om din kvinnosyn.
Citera
2021-01-17, 21:10
Medlem
Citat:
En gång i tiden var jag väl normal antar jag. Jag kunde känna empati, ångest om jag gjort fel eller gjort något dumt mot andra människor. Detta har försvunnit, något har hänt med mig.

Jag ser inte människor som värdefulla individer, jag ser dom problem. Det kan handla om småsaker, är du långsam med att plocka ned varorna i affären svartnar det för ögonen på mig och jag ser mig själv skära halsen av dig.

Om jag läser om exempelvis ett mord i media, så sympatiserar jag inte med offret. Jag ser mig själv som gärningsmannen.

Ibland tänker jag tillbaka till den jag var förut och ser hur vek jag var. Nu är jag stark, ingen kan skada mig. Jag har insett själv hur bra jag är på att analysera andra människor för att lära mig deras svagheter och säger liksom bara vad dom förväntar sig att höra för att göra dom nöjda.

Jag blev nyligen utvald för att vara företags ansikte utåt och jag känner bara hur dumma dom är som valde mig. På bilden står en glad person som säger korrekta och bra saker men inget jag står bakom. Bara säger det folk vill höra. Bakom bilden gömmer sig någon annan, någon som inte har en egen personlighet utan kopierar andras.

Jag har övervägt att söka hjälp, men det är ju att säga att det är något fel på mig. Det är de inte, det är fel på andra människor.
Är du psykopat?
Citera
2021-01-19, 22:53
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
En gång i tiden var jag väl normal antar jag. Jag kunde känna empati, ångest om jag gjort fel eller gjort något dumt mot andra människor. Detta har försvunnit, något har hänt med mig.

Du har blivit feminist. Grattis, och välkommen in i den skadeglada värmen. (det kallas även för den svenska modellen)
Citera
2021-01-19, 23:05
Medlem
AbirSaids avatar
Citat:

Jag ser inte människor som värdefulla individer, jag ser dom problem. Det kan handla om småsaker, är du långsam med att plocka ned varorna i affären svartnar det för ögonen på mig och jag ser mig själv skära halsen av dig.

Om jag läser om exempelvis ett mord i media, så sympatiserar jag inte med offret. Jag ser mig själv som gärningsmannen.

Ibland tänker jag tillbaka till den jag var förut och ser hur vek jag var. Nu är jag stark, ingen kan skada mig. Jag har insett själv hur bra jag är på att analysera andra människor för att lära mig deras svagheter och säger liksom bara vad dom förväntar sig att höra för att göra dom nöjda.

Jag blev nyligen utvald för att vara företags ansikte utåt och jag känner bara hur dumma dom är som valde mig. På bilden står en glad person som säger korrekta och bra saker men inget jag står bakom. Bara säger det folk vill höra. Bakom bilden gömmer sig någon annan, någon som inte har en egen personlighet utan kopierar andras.

Jag har övervägt att söka hjälp, men det är ju att säga att det är något fel på mig. Det är de inte, det är fel på andra människor.
Det finns inget som är rätt och fel i världen. Om du vill skära halsen av folk för att dom är långsamma eller pratar drygt framför dig i ex. en ex. kö så är det så.
Vad kan göras åt saken...? Antingen skär du halsen av dom och blir dömd till fängelse, eller så kommer du på sätt att skingra din frustration när sådana tillfällen uppstår.
Det kan vara att du t.ex. drar ut rullen till plastpåsarna och hugger i denna med ett tuggummipaket. Då har du inte gjort något brottsligt men ändå kanske fått ut 90% av din frustration. Du får nog betala för tuggummina och plastpåsarna som du förstörde men då har du lyckats kanske hyfsat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in