Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Nu har du flyttat fram datumet igen!

Men varför är jag förvånad? Så gör ju alla konspirationsteoretiker. De fastställer ett datum när någonting jättestort ska hända. Men det händer ingenting den dagen.

Vad gör då konspirationsteoretikern? Ber om ursäkt och säger att han hade fel?

Nänä. Han säger att det bara var datumet som var fel.

Den stora händelsen kommer att inträffa lite senare, men ni kan vara säkra på att den kommer att inträffa! Snart! Säger konspirationsteoretikern.
Det har många likheter med religiösa sekter som hittar på ett datum när frälsaren ska komma eller jorden gå under. När det inte blev som tänkt hittar man på en förklaring varför det inte inträffade och vaskar fram ett nytt datum.
2021-01-20, 09:04
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Alex Jones brukar väl spekulera rätt mycket om ditten och datten,

Men har han någonsin gått ut och gjort ett sådant uttalande som idag?

Alltså att han haft fel, och är TVÄRSÄKER på att Biden steppar av och Trump blir president?
Haha fattar du inte att han var sarkastisk?
2021-01-20, 09:15
Medlem
https://www.whitehouse.gov/president...e-order-13770/

Trump har upphävt sin egna exekutive order 13770, varför gjorde han detta samma dag som han ska avgå? Vad betyder nu detta?
2021-01-20, 09:26
Medlem
UlphSvensons avatar
Sjukt ändå att det här hände som förutspått.
2021-01-20, 09:28
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
https://www.whitehouse.gov/president...e-order-13770/

Trump har upphävt sin egna exekutive order 13770, varför gjorde han detta samma dag som han ska avgå? Vad betyder nu detta?

Att hans medarbetare nu inte behöver vänta fem år innan dom blir lobbyister.

Dvs, jag tolkar 13770 som att den införde en gräns på fem år innan man fick bli det. Antagligen insåg han eller någon av hans (snart) före detta anställda att den satte hinder i vägen för framtida karriär?

Låter inte som något som han skulle dra tillbaka om han trodde sig snart ha möjlighet att återta tronen
2021-01-20, 09:29
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Sjukt ändå att det här hände som förutspått.
Vad hände som förutspått? Att Biden tillträder utan att militären gör kupp?
2021-01-20, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
"Trump conceded to a defiant corporation private USA INC.." (Se länk)

Trump svärs in i USA's republik i mars. För mer förståelse om vad dom gjort läs på om Banking act of 1871. Det var då federal reserv (Rotschilds) och "the cabal" tog kontrollen över USA men nu är det över. Därför dom har alla trupper i D.C. För vad som gäller då du har trupper på ett ockuperat territorium

https://media.greatawakening.win/post/trhC9njL.png
+1 exakt så blir det,en seger för mänskligheten.ska bli kul och se massmedia äta upp sina ord nu och alla andra som stöttat denna ondska som människor har fått lida nåt fruktansvärt för,blir en självbildsrevision som heter duga🙂
2021-01-20, 09:31
Medlem
Firewaias avatar
06.00 Svensk tid väntade jag mig en ursäkt, här och på existenz. Jag förutspådde att du skulle skjuta på datumet när inget händer, men nej nej! Du skulle lägga in dig på psyket och be om ursäkt... Tråkigt att du känner dig nödbedd att tro på något sådant här, men samtidigt är du så jävla egocentrisk att du förtjänar nog inte bättre.
2021-01-20, 09:38
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag uppskattar deras ärlighet. Det är lika bra att man avskaffar demokratin och går från två till enpartisystem.
Det blir mycket effektivare om man slipper byta administration vart fjärde år och man kan föra en mer långsiktig politik.

Nu ska vi inte kasta in handduken riktigt ännu även om det känns tufft. På fredag först är jag beredd att hissa vita flaggan.

Nu vet vi ju inte hur mycket av militärens planering som varit sann. Kanske gick allt som plan och när man trodde att man hade globalisterna i fällan så hade de tänkt ett steg till.

Personligen tror jag att Mike Pence spelat en stor roll. Wood har ett vittne på video som pekar ut Pence i pedofilhärvan och han har också varit kontrollerad. Kanske har Q varit globalisterna och Pence är den som läckt till Q.

Sveriges samarbete med globalisterna kommer att slå hårt mot vårt land om denna dagen blir som vi hoppats på men annars förblir det en teori för foliehattarna.

Demokraterna kommer att kicka igång Agenda 2030 direkt och just 2030 kommer de att vilja ha allt på plats. Sverige kommer snällt att fortsätta följa storebrors agenda med den skillnaden att våra medborgare inte kommer att protestera.

Det jag tror vi kommer att se först.

När de frivilliga vaccinerats kommer propagandan att ändras. Reseförbud, inträde, ifrågasättande . Alla ska vaccineras. Det ska bli så svårt att inte vara vaccinerad att även de som förstått vad vaccinet egentligen är ska ta det.

Censuren och förbuden mot kritik kommer att fortsätta i samma utveckling. Förbuden mot att kritisera EU och Invandringen går igenom och Vaccination och Kinakonspirationer kommer att läggas till.

Vår ekonomi kommer att krascha "på grund av pandemin" och den nya digitala valutan kommer att lanseras 2022. Det vi nu ser som blipp och apple-pay mm kommer att flyttas över till ett soft chip i handen.

Skulle dock militär stoppa detta idag så kommer vi att se en helt annan utveckling.

Jag tror i så fall att man kommer att avslöja planerna i stort och omedelbart stoppa vaccineringen. Man kommer också att kika på något likt Agenda 2030 men på andra premisser. Krig mot Kina är i princip oundvikligt.

Lyckas de sätta Biden som president så måste man ge Kina en jävla eloge. Visst, det har tagit tid och en jävla massa pengar men de har norpat hela USA och blir på en gång otvivelaktigt mäktigast i världen - utan att ha skickat en enda missil. Respekt.

Och det är i så fall klokt av oss att jobba på denna respekt för from fredag så äger Kina oss också.
2021-01-20, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
"Trump conceded to a defiant corporation private USA INC.." (Se länk)

Trump svärs in i USA's republik i mars. För mer förståelse om vad dom gjort läs på om Banking act of 1871. Det var då federal reserv (Rotschilds) och "the cabal" tog kontrollen över USA men nu är det över. Därför dom har alla trupper i D.C. För vad som gäller då du har trupper på ett ockuperat territorium

https://media.greatawakening.win/post/trhC9njL.png

Vilket årtal pratar vi om?
2021-01-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Nu ska vi inte kasta in handduken riktigt ännu även om det känns tufft. På fredag först är jag beredd att hissa vita flaggan.

Nu vet vi ju inte hur mycket av militärens planering som varit sann. Kanske gick allt som plan och när man trodde att man hade globalisterna i fällan så hade de tänkt ett steg till.

Personligen tror jag att Mike Pence spelat en stor roll. Wood har ett vittne på video som pekar ut Pence i pedofilhärvan och han har också varit kontrollerad. Kanske har Q varit globalisterna och Pence är den som läckt till Q.

Sveriges samarbete med globalisterna kommer att slå hårt mot vårt land om denna dagen blir som vi hoppats på men annars förblir det en teori för foliehattarna.

Demokraterna kommer att kicka igång Agenda 2030 direkt och just 2030 kommer de att vilja ha allt på plats. Sverige kommer snällt att fortsätta följa storebrors agenda med den skillnaden att våra medborgare inte kommer att protestera.

Det jag tror vi kommer att se först.

När de frivilliga vaccinerats kommer propagandan att ändras. Reseförbud, inträde, ifrågasättande . Alla ska vaccineras. Det ska bli så svårt att inte vara vaccinerad att även de som förstått vad vaccinet egentligen är ska ta det.

Censuren och förbuden mot kritik kommer att fortsätta i samma utveckling. Förbuden mot att kritisera EU och Invandringen går igenom och Vaccination och Kinakonspirationer kommer att läggas till.

Vår ekonomi kommer att krascha "på grund av pandemin" och den nya digitala valutan kommer att lanseras 2022. Det vi nu ser som blipp och apple-pay mm kommer att flyttas över till ett soft chip i handen.

Skulle dock militär stoppa detta idag så kommer vi att se en helt annan utveckling.

Jag tror i så fall att man kommer att avslöja planerna i stort och omedelbart stoppa vaccineringen. Man kommer också att kika på något likt Agenda 2030 men på andra premisser. Krig mot Kina är i princip oundvikligt.

Lyckas de sätta Biden som president så måste man ge Kina en jävla eloge. Visst, det har tagit tid och en jävla massa pengar men de har norpat hela USA och blir på en gång otvivelaktigt mäktigast i världen - utan att ha skickat en enda missil. Respekt.

Och det är i så fall klokt av oss att jobba på denna respekt för from fredag så äger Kina oss också.

Undrar du aldrig varför Wood har en sån video men inte släpper den? Hur länge ska man vänta med att släppa sina smoking guns? 1 år? 2 år?

En dag kommer du också att inse att allt bara varit påhittade fantasier och trams.
2021-01-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Nu tillskriver du mig en massa epitet som inte stämmer. Världen är inte svart eller vit, och man kan definitivt ifrågasätta konspirationsteorier utan att "hylla pedofilmördare".

Det var ett tappert och ädelt försök. Men jag tror inte budskapet når fram. Jag tror tyvärr inte att TS är öppen för möjligheten att han skulle kunna må bra av lite hjälp och vård.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in